Gość Słonik Zgłoś #41 Napisano 4 Maja 2006 U mnie sporo odpryskow na masce, ale widac sam podklad i nic sie nie dzieje. Przy klapce od paliwa purchelek, nadkola tylne trzeba zrobic przed zimą... Rocznik 95 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość passat-radom Zgłoś #42 Napisano 5 Maja 2006 U mnie rudy pojawił się w okolicach wlewu paliwa. Samochód na 100% nie bity i przez 15 lat garażowany a tu taka historia :647: Z przodu oczywiście odpryski po kamieniach. Poza tym lakier w idelanym stanie. Wiele osób mi mówi, że był malowany. A nie był ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość salomon Zgłoś #43 Napisano 5 Maja 2006 Witam. To ja już niewiem ale mój to chyba jest cały ocynk bo też mam 220000 ty. przejechane i wygląd jak na 12 latka to igła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość _Patrick_ Zgłoś #44 Napisano 15 Czerwca 2006 na przednich drzwiach pod plastikową listwą zabezpieczającą drzwi przed obijaniem pojawiła mi sie rdza :639: zabieram sie za oczyszczenie tego miejsca, tylko pojawił sie problem. odkręciłem 2 śruby mocujące tą listwę od wewnątrz,ale dalej trzyma. czy gdzieś w środku jest jeszcze śruba, czy ta listwa jest dodatkowo klejona? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość _Patrick_ Zgłoś #45 Napisano 15 Czerwca 2006 jakby to komuś było potrzebne to listwa zewnętrzna jest na wcisk, tak wiec wystarczy mocniej pociągnąć. A te dwie śruby od środka u dołu na krańcach drzwi to jest mocowanie belki (właściwie to dwóch rurek) umacniającej drzwi w czasie kolizji. Tyle :643: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #46 Napisano 15 Czerwca 2006 _Patrick_, a nie lepiej edytowac posta a nie pisać jeden pod drugim :609: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość _Patrick_ Zgłoś #47 Napisano 15 Czerwca 2006 _Patrick_, a nie lepiej edytowac posta a nie pisać jeden pod drugim :609: nie,gdyż idiotycznie by wyglądało pytanie i odpowiedz w jednym. w tym momencie można by w ogóle skasować posta. bo po co to komu :644: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubotek Zgłoś #48 Napisano 15 Czerwca 2006 _Patrick_, Robisz w jednym poście coś takiego : na przednich drzwiach pod plastikową listwą zabezpieczającą drzwi przed obijaniem pojawiła mi sie rdza :639: zabieram sie za oczyszczenie tego miejsca, tylko pojawił sie problem. odkręciłem 2 śruby mocujące tą listwę od wewnątrz,ale dalej trzyma. czy gdzieś w środku jest jeszcze śruba, czy ta listwa jest dodatkowo klejona? EDIT: jakby to komuś było potrzebne to listwa zewnętrzna jest na wcisk, tak wiec wystarczy mocniej pociągnąć. A te dwie śruby od środka u dołu na krańcach drzwi to jest mocowanie belki (właściwie to dwóch rurek) umacniającej drzwi w czasie kolizji. Tyle :643: I wszystko gra i buczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mat1as Zgłoś #49 Napisano 22 Sierpnia 2006 ja mam psska z 1990 roku i ani ślady rdzy :-) tylko mi klar (powłoka metaliczna ) odeszła z maski i jest taka plama 20 cm na 15 cm na środku maski - brzydko to wygląda ale koszty malowania maski sa spore a narazie kaski ni ma heh - dziko to wygląda bo kolor jest tylko w tym miejscu jest plama bo jest blady kolor bez powłoki błyszczącej - znacie moze jakiegoś taniego a dobrego alkiernika w okolocach wrocławia?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arko76 Zgłoś #50 Napisano 18 Stycznia 2009 Witam!Mój passek 96r musiał mieć wcześniej robione błotniki z przodu, czeka mnie ich renowacja lub wymiana(zaawansowana korozja pod lakierem).Najlepszą opcją była by wymiana ich całych z pomalowaniem.Czy ktoś próbował wycinać część błotnika(tzw rant) i wspawać blachę,szpachla itd...?Jak to wygląda z kosztami i trwałością? Z góry dzięki za info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #51 Napisano 18 Stycznia 2009 Kolego przednich błotników nie opłaca się sztukować, popatrz po ile są dobre używki, to bedzie duzo trwalsze i wiele tańsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadus Zgłoś #52 Napisano 18 Stycznia 2009 Co do mojego paska to rdzawy kolor występuje tylko na klapie bagażnika o wielkości...zapałki. Ktoś wcześniej wspomniał że wersje GT były cynkowane i muszę przyznać racje, na moim można znaleźć dużo rys (poprzedni właściciel:) i tam tylko świeci ocynkiem:) Boje się tylko zajrzeć pod plastyki na drzwiach ale starałem się im dogłębnie przyjrzeć od dołu i niby nic! Więc czytając wątek jestem pozytywnie nastawiony co do mojego =PASZTETA= Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość WhiteLady Zgłoś #53 Napisano 18 Stycznia 2009 Panowie To nie są młode samochody mój we wrześniu będzie pełnoletni i mimo tego ze ma juz swoj wiek to rudy kolor sie go nie trzyma A niestety nasi Polscy Drogowcy:633: na ulice sypia tyle soli ze wisla jest bardziej slona niz oceany :634: a jak wiadomo nawet blacha ocynkowana po kapieli w solance rdzewieje :603: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zimny_kwachu Zgłoś #54 Napisano 28 Stycznia 2009 Passaty B4 miały ocynkowane: maskę, klapa, drzwi, oraz dach i elementy wnętrza więc jeżeli auto bezwypadkowe to rdzy na tych elementach nie będzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Marek VW Zgłoś #55 Napisano 12 Lutego 2009 A ja jestem zadowolony, bo mój pasek nie rdzewieje, ale myśle że to kwestia przeszłości samochodu. Nie chce tu nikogo oceniać ale rdzewieją chyba uderzone samochody naprawiane przez "fachowców" w stodołach. Mój ma 385000 km więc trochę już przeżył, parkowany przed blokiem, a nie w garażu, no i był uderzony w tył jak go sprowadziłem i nic mu się nie dzieje. Słyszałem też opinie że parkowanie w ogrzewany garażu ma zły wpływ zimą bo woda odparuje i sól powoli żre. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wac Zgłoś #56 Napisano 12 Lutego 2009 ja ostatnio swojego też postanowiłem umyć i się przyjrzeć i zauważyłem, że fragment nadkola rdzewieje i na drzwiach taka ładna konkretna ryska, wygląda jakby ktoś przetarł go troche w tym miejscu(takiego kupiłem), to drzwi w tym miejscu nie rdzewieją jeszcze ale błotnik to niedługo zacznie znikać w oczach :-). A tak w ogóle te autka mają grubo ponad 10 lat, jak sobie pomyśle np o moim poldku 96 r, on już jest w stanie rozkładu :-))) więc w paskach nie jest źle :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #57 Napisano 7 Kwietnia 2009 a ja zwracam sie do Panów:) ktorzy maja malowane listwy na zderzakach czyli całe zderzaki, tez pojawiaja sie wam bąble na tej czesci zderzaka gdzie konczy sie klapa bagażnika na tej płaskiej cześci równej z bagaznikiem po otwarciu klapy? mowa oczywiscie o kombi B4:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #58 Napisano 7 Kwietnia 2009 a ja zwracam sie do Panów ktorzy maja malowane listwy na zderzakach czyli całe zderzaki, tez pojawiaja sie wam bąble na tej czesci zderzaka gdzie konczy sie klapa bagażnika na tej płaskiej cześci równej z bagaznikiem po otwarciu klapy? mowa oczywiscie o kombi B4Nie. Zderzak jest przecież plastikowy. Chyba że źle zrozumiałem. Może zrób fotkę jak to u Ciebie wygląda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #59 Napisano 7 Kwietnia 2009 no tak jest plastikowy ale jest cały polakierowany tak jak nadwozie:) o to miejsce mi chodzi co na zdjeciu: http://www.wrzuta.pl/obraz/xUcYYXkp9D/600348771 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buki Zgłoś #60 Napisano 10 Maja 2009 ja tam u siebie też rdzy nie widze, a ma "90 rok:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach