Skocz do zawartości
Gość pslinek

[silnik] Pomózcie koledzy bo mnie cos trafi ;-(

Rekomendowane odpowiedzi

Gość pslinek

NA naklejce w bagażniku mam RP, na obudowie rozrządu RP. Nie wiem gdzie jeszcze szukać. Jesli chodzi o TPS -dolne napięcia mam takie: miedzy 1 i 2 pinem 0,2 V jak otwieram to płynnie rośnie ale tylko do 4,8 V i koniec. Miedzy 1 i 6 ( nie wskazywało miedzy 1 i 4 nic) mam 0,02 V a jak otworzę ponad 1/5 to rosnie do 4,28 V i koniec. Miedzy 1 i 7 mam 4,94 V.

Co to jest szumnie opisany w książce"Sam Naprawiam" str.32 rezystor szeregowy wtryskiwacza co powinien znajdować sie w okolicy mocowania amortyzatora????

Wiecie że mam 2 identyczne wtyczki do modułu zapłonu - jedna obok drugiej. Mają tylko kable inne ( zamiast zielonego w jednej jest zielono biały itd.) i różnią się grubościami. Ale magia ten VW.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pslinek

I jeszcze jedno mi sie przypomniało - gdybym miał rozwalony regulator ciśnienia paliwa to:

na wolnych obrotach zalewałby troszkę tylko lub wcale ale podczas dodawania gazu paliwo nie mogąc sie wydostać z powrotem do zbiornika musi wlatywać do gardzieli i stąd takie dymienie. Mylę się?????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pslinek

Panowie- jak wygląda silnik AAM a jak RP? Może foto albo róznice.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pslinek - jakie ma różnice w budowie, to nie wiem. Jedyna mi wiadoma, to moc: AAM ma 75 KM. Miałem takowy i był po prostu :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie- jak wygląda silnik AAM a jak RP? Może foto albo róznice.

 

Oba te silniki będą wyglądały praktycznie tak samo. Z wyglądu troche inne mogą być cewki, aparaty zapłonowe, odmy, króćce wodne z czujnikami, wspornik filtru oleju ...

Ale to nic pewnego że np. aparat musi być inny w AAM niż w RP.

Widziałem dwa RP-ki i miały różne aparaty i cewki.

Zasadnicza różnica to KM, bo w AAM masz 75 a w RP 90KM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pslinek

Czyli stawiam na to, że kartka w bagażniku nie kłamie i mój "cudowny" samochód nie miał wcześniej przeszczepu silnika. Skoro tak, to Koledzy z RPkami jakie macie numery sterowników silnika??? Bo to zapewne jest przyczyna moich problemów. Proszę podajcie ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pslinek, tak tylko się wtrącę, w wersji z automatyczną skrzynią biegów montowane są inne sterowniki silnika, niż w wersji z manualem... Tak samo z tpsem (czujnik położenia przepustnicy) wersje z automatem mogły mieć dodatkowy obwód (dodatkowe 2-3piny) specjalnie dla skrzyni automat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pslinek

No ja też tak sądzę przyjacielu. Jak go kupiłem miał sterownik boscha 0261 200 261 , który się spalił po tygodniu użytkowania - pisałem już o tym. Kupiłem więc drugi z tym samym numerem - i ten dziwnie sie zachowuje bo po resecie pokazuje owszem błąd Halla ( ale na wyłączonym tak zawsze będzie) ale diagnostyki nie można ukończyć. Jak sie już uda to po Hallu podaje kod 1-1-1-1( lub 0-0-0-0 bo jakieś dłuższe te mrugnięcia) : koniec testu czy uszkodzony ECU???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rozavw

WITAM

mam taki sam objaw jak kolega pslinek, i nie mam pojęcia co jest.Może ktoś mi powie dokładnie za co odpowiedzialny jest ten REZYSTOR SZEREGOWY WTRYSKIWACZA i po co on wogóle jest w autku.

z góry dziękuje..

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pslinek
WITAM

mam taki sam objaw jak kolega pslinek, i nie mam pojęcia co jest.Może ktoś mi powie dokładnie za co odpowiedzialny jest ten REZYSTOR SZEREGOWY WTRYSKIWACZA i po co on wogóle jest w autku.

z góry dziękuje..

 

pozdrawiam

stabilizuje napięcie na wtryskiwaczu i już.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rozavw

pslinek, a ty juz naprawiłeś swoje auto????

to podziel sie jak i co sie działo może i mi to pomoże!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rozavw

Q--a za przeproszeniem mało tego ze dymi i nie chce jechac na paliwie to jeszcze z obrotów nie chce zchodzić trzyma jakieś 2000.tak samo na PB i na LPG co jest qrwa już mam tego złoma dość rece załamuje..

to chyba ostatni mój VW-ej.

pomocy!!! szukałem ale nic nie znalazłem na mój konkretny temat...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymień ten potencjometr, co pisałem :evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rozavw
Wymień ten potencjometr, co pisałem
--tzn rezystor szeregowy wtrysku???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rezystor sprawdź najpierw - zanim go wymienisz. A chodziło mi o potencjometr przepustnicy. On przewaznie jest przyczyna zawieszania sie obrotów na 2000.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość borysiątko

Co się będzie działo jak nie będzie rezystora szeregowego wtryskiwacza wcale? bo mi też wtryskiwacz leje cały czas.czy może ktoś odczytać numery fabryczne tego rezystora bo nigdzie w sklepach nie wiedzą o co chodzi i chcą numer orginalny a ja podczas przeszczepu kupiłem całom istalke ale brak jest tego rezystora

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod temat, bo podobna sytuacja. Przy czym silnik wcale nie zapala. Jakie powinno być napięcie na wtryskiwaczu? Też mono-wtrysk. Dzięki za podpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podepnę się pod temat, bo podobna sytuacja. Przy czym silnik wcale nie zapala. Jakie powinno być napięcie na wtryskiwaczu? Też mono-wtrysk. Dzięki za podpowiedź.

może coś więcej o silniku, o tym co było naprawiane?? tu wróżek nie ma a tyle info poddałeś że nawet z fusów by nie wywróżyły... :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co piszesz moim zdaniem wina tkwi we wtrysku. Sprawdź tam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności