zuse Zgłoś #21 Napisano 25 Listopada 2007 http://www.swiatek.com.pl/ Ten facet robi lepsze wlaki niz ori pol polski na jego walkach smiga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Navkol Zgłoś #22 Napisano 25 Listopada 2007 http://www.swiatek.com.pl/ Ten facet robi lepsze wlaki niz ori pol polski na jego walkach smiga Sam regenerowałem u nich wszystkie 4szt. Ale opinie są podzielone: jedni mówią,że to co robią to SYF, a inni wprost przeciwnie - GIT. Ja postawiłem na $$$ (regen. 4ch sztuk - 1200 PLNów a koszt jednego to 1400 PLNów - 2 lata temu). Nie ukrywam, że finanse odegrały ISTOTNĄ rolę, ale pocieszałem się, że w cenie nowych w ASO swoje mogę 4 razy zregenerować . Poza tyn jeśli Świątek ma swój team racingowy, to dla nich chyba też robią, no nie Więc jako takie pojęcie na 100% mają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ctv Zgłoś #23 Napisano 26 Listopada 2007 http://www.swiatek.com.pl/ Ten facet robi lepsze wlaki niz ori pol polski na jego walkach smiga tak 10 tys km max ,najlepiej wrzucic głowice z nowszego typu,razem ze swiezym wałkiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość stratford Zgłoś #24 Napisano 16 Grudnia 2007 witam , zmienilem program w swoim pasku jakies 3 miesiace temu, jest teraz podobno 180 KM ,roznica jest ogromna ,teraz nie musze sie wstydzic V6 spalnie nie zmienilo sie wogole,nawet jakby troche mniej ,z olejem tez spokoj a frajda z jazdy za kazdym razem ,goraco polecam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #25 Napisano 16 Grudnia 2007 witam , zmienilem program w swoim pasku jakies 3 miesiace temu, jest teraz podobno 180 KM ,roznica jest ogromna ,teraz nie musze sie wstydzic V6 Jak zmieniales program (na czym to polegalo-nie dolozenie jakiegos pudeleczka) Nie byles na hamowni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pacman Zgłoś #26 Napisano 18 Grudnia 2007 witam , zmienilem program w swoim pasku jakies 3 miesiace temu, jest teraz podobno 180 KM ,roznica jest ogromna ,teraz nie musze sie wstydzic V6 Jak zmieniales program (na czym to polegalo-nie dolozenie jakiegos pudeleczka) Nie byles na hamowni Racja Bez hamowni nie mów że masz 180 km bo sam nie wiesz ile masz Tylko na hamowni można się dokładnie dowiedzieć ile się ma koników Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grimson Zgłoś #27 Napisano 18 Grudnia 2007 stratford, Napisz jaki masz przebieg / rocznik. Skrzynia 6-biegow manual? Ile kosztowal programik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rogalotti Zgłoś #28 Napisano 20 Grudnia 2007 Panowie z tuningowaniem 2.5TDi jest różnie. Starsze 150ki i 180ki jeżeli są zdrowe robi się na wiecej (można uzyskać większy przyrost mocy). Nowsze, z silnikami 163 i 180PS zaczynającymi się na literkę B jest gorzej. Mają one nowy system sterowania układu wtryskowego oraz nowe typy pomp wtryskowych. Pomimo tego, że pompy są już trzy tłoczkowe to mają do wykonania więcej roboty ze względu na zastosowanie wtrysku dwu fazowego czego nie mają ww. starsze 2.5TDi V6. Reasumując pompy są mocniejsze o 1/3 ale mają dwa razy wiecej pracy do wykonania. Do tego w niektórych pompach fabryka zastosowała oprogramowanie z wbudowanym limiterem (moc nieznacznie wzrasta). Generalnie ze statystycznej 163ki da rade zrobić około 180-185PS i 350-360Nm, z nowej 180ki okolice 200PS albo nieznacznie ponad serie. Co do starszych 2.5TDi V6 to ze zdrowej 150ki mocno robię po 200PS i 400-420Nm a ze 180ki ponad 200PS (wykresy takich można zobaczyć na A4-klub.pl oraz na Audiklub.pl). Ważne jest to żeby auto miało zdrową "góre" silnika oraz osprzęt wtryskowy. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #29 Napisano 20 Grudnia 2007 Do tego w niektórych pompach fabryka zastosowała oprogramowanie z wbudowanym limiterem (moc nieznacznie wzrasta). Wiadomo cos wiecej niz "w niektorych" Jakie roczniki/miesiace ewentualnie numery Generalnie ze statystycznej 163ki da rade zrobić około 180-185PS i 350-360Nm Przeciez 163KM w serii ma 350Nm... Z tego wynika, ze nie ma przyrostu momentu obrotowego tylko inne jego rozlozenie w obrotoach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rogalotti Zgłoś #30 Napisano 20 Grudnia 2007 Ja pisze o realnych wartościach po modyfikacji. Często ale to bardzo często te silniki nie trzymają serii. W tym tygodniu robiłem 163ke i na oryginale miała 306Nm !!. Co do pomp są konkretne modele.. info na PW. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #31 Napisano 20 Grudnia 2007 W tym tygodniu robiłem 163ke i na oryginale miała 306Nm !!. No comment Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grimson Zgłoś #32 Napisano 21 Grudnia 2007 Rogalotti, napisz czy po podciagnieciu mocy - obojetnie czy 1.9 czy V6 TDI passat "zyje dlugo i szczesliwie" czy pojawiaja sie problemy...? 200PS brzmi kuszaco lecz czy bawiac sie zabawka za dobre kilkanascie srednich krajowych nie zmarnuje pojazdu? Podciagniecie mocy silnika o 50PS w moim przypadku - skrzynia powinna wytrzymac ale co z zawieszeniem, hamulcami, ukladem chlodzenia no i serduchem? Licze na konkretna odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #33 Napisano 22 Grudnia 2007 Jedyne o czym powienieneś się zainteresować to "hamulcami" - radzę je zrobić przed modyfikacjami - seria nie wytrzymuje - warto pomyśleć o lepszych tarczach i klockach ... przynajmniej u mnie nie wytrzymała przy pierwszym testowaniu - klocki zaczeły się dymić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość stratford Zgłoś #34 Napisano 22 Grudnia 2007 witam ponownie Na hamowni nie bylem z przyczyn czysto technicznych,braku czasu. Roznica jest tak duza ,ze w sumie nie obchodzi mnie czy tam jest 183 czy 176 KM , jak juz mowilem roznica jest duza i narazie to mi wystarczy,zreszta uwazam ze wieksza moc sprawdzi sie jednynie w napedzie na 4 kola,bo przedni sie juz przy tej mocy nie wyrabia Autko z roku 2003 , przebieg 190 tys program zmieniany przy 175 tysiacach.Przed programem wymienilem caly rozrzad,walki byly sprawdzane ,troche to kosztowalo ale co zrobic. nie wstawialem boxa ,zostalo zmienione oprogramowanie, firma g-lab w Lodzi. http://www.g-lab.pl/ kontakt Seby Skrzynia tiptronic( tez przydaloby sie ja przeprogramowac -koszt 400zl) aha zamiana programu kosztuje 1000zl skrzynia dziala okej jedynie czasmi przy pelnym ale to pelnym gazie moze sie zgubic z 4 na 5 bieg przy 160km/h ale troche puszczajac gaz przezuca bez problemu na 5 bieg Szczerze mowiac obawialem sie tej operacji,ale ciekawosc byla silniejsza.Nie zaluje i polecam spalanie nawet ciut mniejsze a frajda z jazdy caly czas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość stratford Zgłoś #35 Napisano 22 Grudnia 2007 Jedyne o czym powienieneś się zainteresować to "hamulcami" - radzę je zrobić przed modyfikacjami - seria nie wytrzymuje - warto pomyśleć o lepszych tarczach i klockach ... przynajmniej u mnie nie wytrzymała przy pierwszym testowaniu - klocki zaczeły się dymić calkowicie sie zgadzam z kolega, mam felgi 16' i wieksze tarcze ale klocki po zmianie mocy polecialy bardzo szybko , pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rogalotti Zgłoś #36 Napisano 22 Grudnia 2007 Rogalotti, napisz czy po podciagnieciu mocy - obojetnie czy 1.9 czy V6 TDI passat "zyje dlugo i szczesliwie" czy pojawiaja sie problemy...? 200PS brzmi kuszaco lecz czy bawiac sie zabawka za dobre kilkanascie srednich krajowych nie zmarnuje pojazdu? Podciagniecie mocy silnika o 50PS w moim przypadku - skrzynia powinna wytrzymac ale co z zawieszeniem, hamulcami, ukladem chlodzenia no i serduchem? Licze na konkretna odpowiedz Ja modyfikuje auta do optymalnych parametrów, nawet te które są mocno wysilone (na BigTurbo) są wystrojone do tego stopnia aby z ZAŁOŻENIA się nie rozpadły zaraz. Problemy pojawiają się w raz z przebiegiem w każdym aucie czy seryjnym czy tuningowanym - są słabe strony VW i napraw nie unikniesz. Ale Tuner podchodzący z głową do modyfikowania auta nie przyspieszy zgonu Twojego silnika. 200PS w Passacie i A4 tylko po wymianie coolerów na jeden frontowy !! te dwa małe są niewystarczające. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grimson Zgłoś #37 Napisano 23 Grudnia 2007 Czyli sumujac wczesniejsze wypowiedzi nalezy popracowac nad hamulcami, sprawdzic walki, posiadac swiezy rozrzad i mozna zaczac zabawe. Czy sa jakies ograniczenia dotyczace przebiegu samochodu? Zalozenie, ze serducho bije mocno i jest zdrowie; tak samo reszta podzespolow Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość a_r_t_i Zgłoś #38 Napisano 23 Grudnia 2007 Stan silnika i podzespołów rzadko kiedy jest wykładnikiem przebiegu...o wiele większe znaczenie ma tutaj traktowanie auta w przeszłości - to kierowca w głównej mierze odpowiada za stan silnika...są i takie które po 200 tyś śmigają lepiej niż nie jeden przed pierwszą wymianą rozrządu. Przed podkręceniem auta tuner (oczywiście taki który poważnie podchodzi do tej zabawy) sprawdzi Ci auto od strony mechanicznej i powie czy w ogóle jest sens operować pacjenta. Wynik tuningu to już czasami gra w totka - jeden bez problemów podkręci się do 170 - 180 PS, a z drugim tuner będzie siedział cały dzień i ze 165 PS nie wyjdzie (mówię o 1.9 TDI 130 KM). Oczywiście o tym czy ktoś chce iść w liczby czy w faktyczne, przydatne osiągi auta nie będę się już rozpisywał. Ja też z tego miejsca mam pytanie do Rogala: Odwiedziłem Cię wraz z dziewczyną przed wakacjami (szary Passat kombi z pełnym bagażnikiem tobołów wakacyjnych - może skojarzysz ). Przed podkręceniem powiedziałeś że rozrząd jest przestawiony o pół ząbka w przód lub w tył (nie pamiętam) - w każdym razie powiedziałeś że to nawet lepiej, a teraz czeka mnie wymiana paska rozrządu bo poleciała mi nowa pompa wody (po 10 tys. km ) i będę zakładał nowy pasek także - czy po tej operacji powinienem Cię odwiedzić ? Odpisz tutaj lub na GG: 511478. Pozdrawiam i życzę Wszystkim Wesołych Świąt !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bojownik Zgłoś #39 Napisano 26 Listopada 2009 Odgrzebię kotleta, tak informacyjnie tylko bo kasy nie ma, czy AFB w automacie można "wzmocnić" ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #40 Napisano 26 Listopada 2009 teoretycznie tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach