skcrack Zgłoś #41 Napisano 24 Lutego 2010 Witam kolegów właśnie kupiłem halogeny jakie było moje zdziwienie nigdzie niebyło końcówki do minusa a do żarówki podhodzi jeden plusowy przewód gdzie podłączyć minus dziękuje za pomoc 1. używaj znaków interpunkcyjnych!!2. H1 bierze minus z obręczy do której jest przytwierdzona żarówka. Tam powinna być wypustka do podpięcia minusa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marooo_tg Zgłoś #42 Napisano 28 Lutego 2010 Zgadza się, też szukałem tej wypustki... ale udało się i wpięte jest! Elektrnik ze mnie nie najlepszy, więc zapytam bardziej doswiadczonych - mając dwa kabelki w tych halogenach - biały i czarny, to oczywiście czarny to masa -, a białym będzie + , tak? Biały podpinamy do złącza żarówki a czarny do złącza obudowy... ---------- Post added at 13:53 ---------- Previous post was at 13:50 ---------- P.S. może to nie nalezy do tematu, ale mam taki mały problem - nie świeci mi lampka w bagazniku w podsufitówce, choć żarówka jest ok.... Dwa razy od kupna auta mi się zaświeciła( to na przestrzeni 4 m-cy) ale nie znalazłem żadnej technologii ani sposobu aby zaświeciła się wtedy kiedy ja chce.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szotek87 Zgłoś #43 Napisano 28 Lutego 2010 ale nie znalazłem żadnej technologii albo szwankuje wlacznik w zamku w tylnej klapie, bo tam jest zamontowany albo kable masz przełamane w gumowych wężach które są przy zawiasach z klapy u góry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marooo_tg Zgłoś #44 Napisano 28 Lutego 2010 albo szwankuje wlacznik w zamku w tylnej klapie, bo tam jest zamontowany albo kable masz przełamane w gumowych wężach które są przy zawiasach z klapy u góry Dzięki Kolego za poradę, bo szukałem tego wyłącznika... Sprawdzę ten zamek i na niego stawiam, że tam włącznik się rozjechał...Sprawdzę jutro:)Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Acnee Zgłoś #45 Napisano 9 Marca 2010 100 W sa zabronione ??? olal bym to wazne ze swieca mocno a co do tego zeby ktos sie zorientowal to watpie ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cervandes Zgłoś #46 Napisano 9 Marca 2010 hahaha, śmiało zakładaj. Oberwiesz dwa razy długimi w zakręcie i skończy się rumakowanie. Zresztą już przy 55W wszystko się niemiłosiernie grzeje więc przy 100W to będzie katorga dla instalacji. Przy odrobinie szczęścia zjarasz sobie przełączniki czy coś w instalacji i skończysz z udzielaniem głupich porad. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MeCeNaS Zgłoś #47 Napisano 9 Marca 2010 100 W sa zabronione ??? olal bym to wazne ze swieca mocno a co do tego zeby ktos sie zorientowal to watpie ... 1500W sobie możesz założyć, tylko ciekawe po jakim czasie odbłyśniki będą powypalane i pogięte ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #48 Napisano 9 Marca 2010 to jakie wkoncu zarówki polecacie?? firma najlepiej poparte linkiem z allegro:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #49 Napisano 9 Marca 2010 to jakie wkoncu zarówki polecacie?? firma najlepiej poparte linkiem z allegro3-stronny wątek i nadal nie wiesz:?: To powtórzę: używam Osram Night Breaker H1 i H4 i jestem bardzo zadowolony. A na allegro szukajka jest bardzo sprawna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #50 Napisano 10 Marca 2010 no to wiem o tym:) ale jedni pisza osram drudzi philips:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cervandes Zgłoś #51 Napisano 10 Marca 2010 bo i jedni i drudzy są zadowoleni! Ja jeżdżę na Philipsach Viosion +, mimo przekaźników już ponad rok mi się nie przepaliły więc i na żywotność nie narzekam. Ale jeśli się któryś przepali to założę Tungsramy +90% bo o wiele tańsze a i również miałem z nimi do czynienia i bardzo polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
power-gt Zgłoś #52 Napisano 10 Marca 2010 Ja miałem w B4 te Osram Night Breaker i ładnie świeciły, ale jedna szybko padła . założyłem 1 zwykła i 1 tego Osrama i widac różnice. Nie ma sensu kupować tych tanich w marketach, na których jest napisane że dają światło xenonowe, bo daja faktycznie białe( o ile nie bardziej niebieskie) światło ale jest go bardzo mało.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wierzba Zgłoś #53 Napisano 10 Marca 2010 ja w koncu kupilem osram night breaker i jestem zadowolony bo naprawde widac roznice... i poki co <nie zapeszajac> obie swieca i daja duzo troche bielszgo swiatla Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #54 Napisano 10 Marca 2010 Różnicę widać dopiero po zamontowaniu przekaźników.. Bez nich w 35i każda żarówka świeci jak kupa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shared Zgłoś #55 Napisano 11 Marca 2010 Różnicę widać dopiero po zamontowaniu przekaźników.. Bez nich w 35i każda żarówka świeci jak kupa. Monter to zależy w jakim stanie jest instalacja. U mnie spadek napięcia na żarówce względem napięcia na aku jest niewielki i światełka świecą ładnie. Ale i tak przekaźniki będę montował, skoro może być jeszcze delikatnie lepiej Ja miałem w B4 te Osram Night Breaker i ładnie świeciły, ale jedna szybko padła . założyłem 1 zwykła i 1 tego Osrama i widac różnice. U mnie Osram Night Breaker wytrzymały 5 miesięcy na światłach mijania - jakieś 20k km. Najpierw padła jedna, a za 3 dni druga. Teraz założę Tungsramy Megalight Ultra i zobaczę jak świecą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #56 Napisano 11 Marca 2010 te zarówki o których mowisz Tungsramy Megalight Ultra sa blisko 2 razy tańsze od Osramów:) ciekawe tylko jaka roznica naprawde Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artkon Zgłoś #57 Napisano 11 Marca 2010 ...U mnie spadek napięcia na żarówce względem napięcia na aku jest niewielki i światełka świecą ładnie ... A jaki masz ten spadek? U mnie było dokładnie 1V a mimo to uważam, że warto było założyć przekaźniki:fajny PozdraVWiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shared Zgłoś #58 Napisano 11 Marca 2010 Cytat:Napisał shared Zobacz post ... U mnie spadek napięcia na żarówce względem napięcia na aku jest niewielki i światełka świecą ładnie ... A jaki masz ten spadek? U mnie było dokładnie 1V a mimo to uważam, że warto było założyć przekaźniki PozdraVWiam Jakieś 0,65V na mijania i 1V na drogowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Polak Zgłoś #59 Napisano 12 Marca 2010 Mam takie pytanko troche z innej beczki. Cieżko jest zdemontowac światła w b4? Trzeba zdjąc zderzak żeby odkrecić uchwyty na dole? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #60 Napisano 12 Marca 2010 Mam takie pytanko troche z innej beczki. Cieżko jest zdemontowac światła w b4? Trzeba zdjąc zderzak żeby odkrecić uchwyty na dole? Nie jest ciężko. Zderzaka nie trzeba demontować Robota na kwadrans Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach