Skocz do zawartości
Gość misku

"MFA" i "MFA Plus" - różnice

Rekomendowane odpowiedzi

Możesz uaktywnić VCDS, lub po prostu odpiąć akumulator na chwilę, potem go podłączyć i funkcja powinna wrócić.

 

No właśnie... Mam już VCDSa, więc zwracam się z pytaniem do bardziej ogarniętych - jak przywrócić fukncję Convenience na FISie za pomocą VCDS?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, problem się rozwiązał... sam. :D Wczoraj, gdy pobawiłem się trochę VCDSem, odczytałem błędy, skasowałem je i zrobiłem jednego moda w długim kodowaniu, dziś patrzę.... funkcja wróciła. :jupi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Piszecie wszyscy o różnicach ja mam MFA bez + ale mam wszystkie funkcje o których piszecie. O co kamn?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem tu nowy i raczej do samochodów też jestem trochę nowy więc proszę o wyrozumiałość :)

 

Ja posiadam B6 2.0TDi i po przeczytaniu chyba miliona postów i kilkudziesięciu tematów na forum nie potrafię jednoznacznie odpowiedzieć sobie na pytanie czy mam MFA czy nie. Gdy zrobiłem tak jak jeden z forumowiczów wskazywał, żeby wejść do komputera:

1. kluczyk w zapłon

2. 3s przytrzymać przycisk dolny na manetce od wycieraczek (mam taki przycisk góra dół od sterowania średnim spalaniem etc.)

3. powinno się pokazać setup czy coś takiego

 

oczywiście nic się nie dzieje.

 

Mój licznik wygląda tak, że pomiędzy zegarami mam wyświetlacz gdzie pokazuje średnie spalanie (generalnie temat o spalaniu) komunikaty ostrzeżenia, wzór auta gdy są drzwi jakieś otwarte podczas jazdy, termometr oraz w zegarze prędkościomierza mam wyświetlacz elektroniczny prędkości na zmianę z przebiegiem. W zegarze obrotomierza jest zegarek.

 

Na manetce od wycieraczki mam z boku ten przycisk góra-dół oraz na spodzie manetki OK/RESET

 

pomóżcie please

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Przebieg auta masz na pomiędzy zegarami czy pod prędkościomierzem?

2. Jak pod to czy wyświetlacz jest wysoki tak jak zegary czy do połowy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. przebieg pod prędkościomierzem

2. wyświetlacz wysoki do połowy (niestety sprawdziłem i nie jest po całości)

 

spróbuję może fotkę strzelić zanim karp się usmaży :D

Edytowane przez prajski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wstawiam fotkę

Maciek 010.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz 1/2 MFA czyli nic nie zwojujesz, żadnego menu nie będziesz miał. Zegary wyglądają na angole :hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bo to są angole, samochód jest po przekładce

 

rozumiem, że nie da się tam wgrać jakiegoś lepszego "softu"? (wolę zapytać takie zboczenie zawodowe informatyka :D)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też mi się wydaje, że od anglika hamsko przełożona tylko tarcza. w oryginalnym liczniku 100km/h jest na środku u góry.... ale licznik jest 1/2FIS bo te najzwyklejsze nie miały w ogóle tych małych wyświetlaczy w obrotomierzu i prędkościomierzu..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Da się wymienić zegary. Są różne rodzaje, szukaj na forum ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio na forum był duży fis za 230,-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ponieważ dopiero co odkryłem to forum, to zacznę jego przeszukiwanie po takie różne rzeczy :)

 

co do tarcz to obrotomierz jest oryginalny a prędkościomierz nie, bo nie mogłem znaleźć taniego zamiennika z km/h zamiast mph, 90% liczników na allegro to angole a jak już są euro to kosztują 500 zł więc zamontowałem nieoryginalną tarczę, ale to jest szajs jakich mało... jestem w trakcie kupowania nowych tarcz chociaż...

 

powiedzcie mi co zyskam jak kupię np duży FIS? większą możliwość programowania ? Nie jest to uzależnione od wiązki?

 

pozdrawiam

 

PS: dziękuję za wyrozumiałość do laika :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Licznik da się wyrwać za ~200,- więc szkoda kasy na tarczki.

Na dużym wyświetlaczu są komunikaty, ikonki, wyświetla się radio.

Jest też menu settings...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ostatnio na forum był duży fis za 230,-

 

Był ale Jacek już go pogonił.

 

Ale ktoś jeszcze ma do sprzedania takie z przerobionym podświetleniem na białe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli nie ma problemu z wymianą licznika? a co z przebiegiem? np kupię ten z podświetleniem i co... po prostu wymieniam, nic nie muszę kodować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I masz przebieg z nowego licznika...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, posiadam licznik MFA, jest mozliwosc wgrania polskiego jezyka ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności