Arson15 Zgłoś #201 Napisano 10 Stycznia 2011 czyli wszyscy co mają duży komputer i dużą navi tak mają jak ja http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/86cb3e4086db586e.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skalpel TFSI Zgłoś #202 Napisano 10 Stycznia 2011 Ponadto pokazuje spalanie średnie (2 mozliwosci), spalanie "na bierząco"- jak sie da kopa to potrafi pokazać 30l/h u mnie skacze do 99,9l :DDDDDDDDDDDDDD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebek1302 Zgłoś #203 Napisano 10 Stycznia 2011 czyli wszyscy co mają duży komputer i dużą navi tak mają jak jahttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...086db586e.html Tak, wszystko masz ok u mnie skacze do 99,9l DDDDDDDDDDDD W 3.6 FSI nawet na trójce potrafi pokazać taki wynik . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #204 Napisano 10 Stycznia 2011 Mam duży fis i rcd 300. Na samej górze pokazuje mi napisy "audio" lub "mfa" lub (na postoju - nie pamiętam) "setting". Jak mam mało paliwa to ten najwyższy fragment wyświetlacza robi się pomarańczowy i wyświetla dystrybutor. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebek1302 Zgłoś #205 Napisano 10 Stycznia 2011 Jak mam mało paliwa to ten najwyższy fragment wyświetlacza robi się pomarańczowy i wyświetla dystrybutor. Bądź też inne ostrzeżenia/informacje np. o serwisie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rojasek Zgłoś #206 Napisano 10 Stycznia 2011 Bądź też inne ostrzeżenia/informacje np. o serwisie. A najczęściej o płynie do spryskiwaczy, w tym samochodzie to jest studnia ile nie wlejesz to i tak za dwa dni nie masz płynu już i to po kilku pryśnięciach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebek1302 Zgłoś #207 Napisano 10 Stycznia 2011 A najczęściej o płynie do spryskiwaczy, w tym samochodzie to jest studnia ile nie wlejesz to i tak za dwa dni nie masz płynu już i to po kilku pryśnięciach Szczególnie przy ksenonach płyn ucieka naprawdę szybko, śr. przy takich pogodach co tankowanie dolewka płynu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fikanoteran11 Zgłoś #208 Napisano 24 Stycznia 2011 Witam, a u mnie na wyświetlaczu mam napis MFD (to jakaś wersja MFA, MFA+)? proszę o oświecenie, jak sprawdzić wersje MFA? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał2008 Zgłoś #209 Napisano 24 Stycznia 2011 Witam, a u mnie na wyświetlaczu mam napis MFD (to jakaś wersja MFA, MFA+)? proszę o oświecenie, jak sprawdzić wersje MFA? http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=623151#post623151 post #13 1 to MFA+ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fikanoteran11 Zgłoś #210 Napisano 24 Stycznia 2011 (edytowane) dzięki Michał, frapuje mnie tylko wyświetlający się napis MFD, w części górnej wyświetlacza tam gdzie pojawia się symbol, np. dystrybutora czy spryskiwaczy. http://picasaweb.google.com/114260056463986183890/Pasek?authkey=Gv1sRgCPmSrrCN_ue5ew#5561582392088261554 Edytowane 24 Stycznia 2011 przez Fikanoteran11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #211 Napisano 24 Stycznia 2011 Masz ustawiony język angielski, dlatego wyświetla Ci MFD. Będziesz mieć MFA gdy zmienisz na niemiecki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fikanoteran11 Zgłoś #212 Napisano 24 Stycznia 2011 dzieks to tłumaczy wszystko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JackP Zgłoś #213 Napisano 5 Lutego 2011 Witam. Mam Passata 2.0 TDI 140 kM z drugiej połowy 2006 roku, czyli modelowo 2007 rok. Chciałbym do niego założyć licznik z pełnym FIS-em, ponieważ moja wersja jest bez komputera. Jeden allegrowicz powiedział mi, że do tego modelu licznik ma mieć numer z końcówką 871E. Czy może mi ktoś wyjaśnić dlaczego 3CO920 871E a nie np. 3CO920 871 (bez litery) i czym się one różnią? Z kolei, jeżeli chodzi o pająka, to czy wystarczy sama manetka ze sterowaniem komputera, czy cały przełącznik (pająk) muszę wymienić? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #214 Napisano 5 Lutego 2011 Jak ja wymieniałem licznik to spec z forum powiedział mi, że musi być do diesla i to wszystko. Kupiłem w ciemno i wszystko chodzi elegancko. W kwestii manetki to ma ona wtyczkę, którą wpina się (jak dobrze pamiętam) w płytkę - układ scalony w pająku. Pytanie czy każdy pająk będzie miał to miejsce na wpięcie...?!? Nie myślałeś o multikierownicy? To koszt ok 300,- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pet3er Zgłoś #215 Napisano 12 Lutego 2011 mam pytanie odnośnie wyświetlacza 1/2 fis , czy można wejść w ustawienia komputera używając przycisków na manetce wycieraczek czy też tylko używając VAGa? chciałbym zmienić ustawienia świateł "leaving home" a moje próby wejścia do systemu używając przycisków spełzły na niczym:dupablada... jeżeli tylko VAG wchodzi w grę to może ktoś mi poradzi jaki typ ("VAG K+CAN, OBD2" jest ok??) i jaki software byłby najlepszy. z góry dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #216 Napisano 12 Lutego 2011 mam pytanie odnośnie wyświetlacza 1/2 fis [ATTACH]45830[/ATTACH], czy można wejść w ustawienia komputera używając przycisków na manetce wycieraczek czy też tylko używając VAGa? chciałbym zmienić ustawienia świateł "leaving home" a moje próby wejścia do systemu używając przycisków spełzły na niczym:dupablada... jeżeli tylko VAG wchodzi w grę to może ktoś mi poradzi jaki typ ("VAG K+CAN, OBD2" jest ok??) i jaki software byłby najlepszy. z góry dzięki Przeczytaj ten temat od poczatku i wszystko bedziesz wiedzial. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pet3er Zgłoś #217 Napisano 12 Lutego 2011 Przeczytaj ten temat od poczatku i wszystko bedziesz wiedzial. przewałkowałem cały temat od początku i nadal nie wiem jaki kabel z tego co znalazłem na necie to chyba powinien być VAG K+CAN, OBD2, ale chciałbym być pewien. co do programu to czy VCDS Release 10.6... będzie ok? czego w tym programie nie widzę to "long coding"... ktoś pomoże? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #218 Napisano 12 Lutego 2011 przewałkowałem cały temat od początku i nadal nie wiem jaki kabel z tego co znalazłem na necie to chyba powinien być VAG K+CAN, OBD2, ale chciałbym być pewien. co do programu to czy VCDS Release 10.6... będzie ok? czego w tym programie nie widzę to "long coding"... ktoś pomoże? tu masz wszystko co chcesz wiedzieć http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=3825 polecam kolege sipowitz napisz priva-wszystko wytłumaczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość SebastianB5 Zgłoś #219 Napisano 15 Lutego 2011 od którego roku był czarny wyświetlacz na zestawie wskaźnikow, czy to mozna wymienić z czerwonego ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #220 Napisano 15 Lutego 2011 Wszystko jest już opisane... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach