Desper Zgłoś #41 Napisano 27 Stycznia 2011 masz podgrzewane - złączają się z przyciskiem tylnej szyby, jeśli nie - to masz przepalone maty i trzeba maty wymienić. na forum są i opisy jak mienić, jak zregenerować, wyjąć, założyć... itp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #42 Napisano 3 Kwietnia 2011 Co zrobić? Lepiej kupić samą matę grzewczą i wymienić? Czy całe szkło do lusterka od strony pasażera? Macie jakiegoś sprawdzonego sprzedawcę mat? Żebym jakiegoś SHITU nie kupił? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #43 Napisano 3 Kwietnia 2011 Co zrobić? Lepiej kupić samą matę grzewczą i wymienić? Czy całe szkło do lusterka od strony pasażera? Macie jakiegoś sprawdzonego sprzedawcę mat? Żebym jakiegoś SHITU nie kupił? samą mate a gdzie to może kolegów sprzedawców popytaj czy mogli by to załatwić zawsze to sprawdzone firmy :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej 77 Zgłoś #44 Napisano 30 Stycznia 2013 odgrzeje kotleta... u mnie sprawa wygląda tak: maty sprawdzone OK; niestety brak zasilania na przewodach do lusterek-bezpiecznik dobry(ten od grzania tylnej szyby) uprzedze odp pod pozycją nr9 pusto i nigdy tam nic nie było jeszcze jedno zastanawiajace moze ma to wpływ-mianowicie nie mam podświetlenia panela regulacji szyb od kierowcy i podświetlenia reg. lusterek podświetlenie tablicy działa też czytałem o takiej zależnośc miał ktoś takie objawy?? P.S.taka ciekawostka moje poprzednie auto Honda Accord(01) miała grzanie lusterek na stałe lato czy zima zawsze ciepłe i nic się nie przepala:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek2004 Zgłoś #45 Napisano 30 Stycznia 2013 Sprawdz przewody pomiedzy buda a drzwiami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #46 Napisano 22 Września 2014 (edytowane) Witam , posiada ktoś może schemat grzanych luster wraz z tylną szybą ?? jeśli tak to poprosił bym na email [email protected] . Z góry dzięki Coś więcej już wiem : - Maty grzeją po podaniu 12V na styki - do mat nie ociera zasilanie po włączeniu grzanej szyby prośba do was , jakie kolory mają przewody wychodzące z włącznika grzanej szyby ewentualnie z jakiego pinu owego włącznika powinno wychodzić 12V na lustra ?? rozumiem że masa idzie gdzieś z drzwi ?? ( poprawcie jak się mylę ) a i jeszcze jedno czy o włącznika do luster po drodze jest jeszcze jakiś przekaźnik ?? Edytowane 23 Września 2014 przez tomascor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kentekAHH Zgłoś #47 Napisano 15 Listopada 2014 Witam Podepnę się pod temat Passat B5FL kombi 2001 rok model 2002 Nagle przestały grzać lusterka i tak samo tylna szyba mimo to że jak włączę podgrzewanie tylnej szyby to dalej nie grzeje . Bezpieczniki sprawdzałem na kilka razy i są ok . Pomożecie gdzie szukać przyczyny ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmi_k Zgłoś #48 Napisano 15 Listopada 2014 WitamPodepnę się pod temat Passat B5FL kombi 2001 rok model 2002 Nagle przestały grzać lusterka i tak samo tylna szyba mimo to że jak włączę podgrzewanie tylnej szyby to dalej nie grzeje . Bezpieczniki sprawdzałem na kilka razy i są ok . Pomożecie gdzie szukać przyczyny ?? Może tak jak u mnie? http://forum.vw-passat.pl/threads/15992-podgrzewane-lusterka?p=2169160&viewfull=1#post2169160 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kentekAHH Zgłoś #49 Napisano 16 Listopada 2014 Ok dzięki za pomoc . Będę działał w tygodniu z okablowaniem w drzwiach , bo właśnie jak otwieram drzwi kierowcy to tylko one się nie świecą przy otwartych , a reszta drzwi po otwarciu świeci . Lampkę sprawdzałem to w drzwiach mam dobrą , więc trzeba się pobawić z całą wiązką i posprawdzać . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmi_k Zgłoś #50 Napisano 16 Listopada 2014 Ok dzięki za pomoc . Będę działał w tygodniu z okablowaniem w drzwiach , bo właśnie jak otwieram drzwi kierowcy to tylko one się nie świecą przy otwartych , a reszta drzwi po otwarciu świeci . Lampkę sprawdzałem to w drzwiach mam dobrą , więc trzeba się pobawić z całą wiązką i posprawdzać . Czyli dokładnie identyczna sytuacja jak u mnie. Też nie świeciła lampka pod drzwiami u kierowcy. I u mnie dwa przewody mialy przerwę: zielono czarny do lusterek i bodajże czerwono czarny do lampki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolfik1971 Zgłoś #51 Napisano 19 Grudnia 2014 Witam mam podobny problem u mnie nie ma fabrycznie podgrzewanych luter po kodach wyposażenia nie ma szukałem na naklejce w miejscu koła zapasowego .sprawdzałem ilośc kali przy wkładach są trzy czy jest na forum instrukcja jak samemu zamontować ? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Draganta Zgłoś #52 Napisano 26 Listopada 2015 Witam mam takie szybkie pytanie. Czy wie ktoś jaka powinna być temp wkładek w lusterka? Dlaczego pytam? Wymieniłem wkład lusterka po stronie pasażera bo nie grzał po wymianie mówię trzeba przetestować. Odpalam autko i przekręcam gałkę na grzanie...czekam 5 sek lusterko kierowcy zimne, czekam kolejne 5 sek lusterko kierowcy nadal zimne, myślę sobie sprawdzę jak to nowe pasażera, podchodzę dotykam i się oparzyłem!! Wkładka była cholernie gorąca i nie to że ciepła ale nie dało się jej dotykać, w tym czasie lusterko kierowcy dopiero robiło się letnie. I tu pytanie czy to normalne że tak szybko nagrzało się do takiej temperatury? Czy gdybym jeździł z włączonym grzaniem non stop mogę coś zepsuć? Oczywiście już zamówiłem nowe lusterko do kierowcy żeby nie czekać w nieskończoność aż się nagrzeje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalinda Zgłoś #53 Napisano 26 Listopada 2015 Lusterko ma być ciepłe, aby wilgoć z niego odparowała, a że schodzi wolniej cóż... Maty zamontowane fabrycznie grzeją szybciej, bo pokrywają całą powierzchnie lusterka niż zamiennik dostępny w internecie, to raz. Druga sprawa maty fabryczne są przyklejane na czystą tylną powierzchnię lustra, także wiadomym jest to, że usuwając starą matę zostawiamy pozostałości kleju. Normalne jest to że się szybciej nagrzało, bo to mniejsze powierzchniowo lusterko z fabryczną matą Jeżdżąc z włączonym grzaniem cały czas, maty lusterek szybciej ulegną przepaleniu. Są dwa typy ludzi, co jeżdżą non stop i co wyłączają podgrzewanie po nagrzaniu. Osobiście ja należę do tych drugich. Sam u siebie wymieniałem maty nie tak dawno, trudne nie jest i na pewno wychodzi taniej jak kupno lusterka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #54 Napisano 27 Listopada 2015 Ja mam zamienniki BLIC i nie ma opcji żebym się oparzył o lustro. Nie musi być jakaś zabójcza temperatura żeby odmroźić i odparować. Jak Ci tak mocno grzeje to przy większym mrozie może wkład pęknąć od dużej różnicy temp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Draganta Zgłoś #55 Napisano 27 Listopada 2015 Lusterko ma być ciepłe, aby wilgoć z niego odparowała, a że schodzi wolniej cóż... Maty zamontowane fabrycznie grzeją szybciej, bo pokrywają całą powierzchnie lusterka niż zamiennik dostępny w internecie, to raz. Druga sprawa maty fabryczne są przyklejane na czystą tylną powierzchnię lustra, także wiadomym jest to, że usuwając starą matę zostawiamy pozostałości kleju. Źle mnie zrozumiałeś to fabryczne grzeje wolniej a zamiennik szybciej Ja mam zamienniki BLIC i nie ma opcji żebym się oparzył o lustro.Nie musi być jakaś zabójcza temperatura żeby odmroźić i odparować. Jak Ci tak mocno grzeje to przy większym mrozie może wkład pęknąć od dużej różnicy temp. No właśnie o to mi chodziło, ja kupiłem zamienniki na allegro fajnie że szybko się odparowują ale fakt problem może być jak zamarzną Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach