Skocz do zawartości
konrad_c

Przepływomierz - wymiana (zamiana)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

W moim VARIA(N)CIE padła przepływka. jakiś czas już nie domagała, ale jakoś dawało się obroty podregulować. Ostatnio już zaniemógł całkiem :zalamany:

Po wyjęciu okazało się, że poprzedni właściciel już go dokładnie naprawiał - spód klejony na silikon, każda śrubka inna - jednym słowem - ZŁOM. poza tym zacina się mniej więcej w połowie ścieżki.

Wg informacji jakie zdobyłem nr przepływomierza powinien być 0280 202 130 / 037 906 301C. Bardzo ciężko jest taki dostać (drogo! - 450 używka). Czy można zamontować inny np 037906461B wg info w opisie aukcji na której jest do kupienia, będzie pasował ale wolę zapytać fachowców!

 

aukcja:

http://allegro.pl/item263095301_przeplywomierz_vw_golf_iii_iv_passat_polo_vento.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!!!

Ja chciałem się podłączyć do tematu; otóż byłem jakiś czas temu w warsztacie i mechanik stwierdził że mam też do wymiany przepływomierz (b4 1,9 tdi); objawy: pulsujące na biegu jałowym obroty; podobno mogę jeszcze na tym jeździć ale do momentu całkowitego uszkodzenia wtedy będzie palił od cholery; wymiana tego kosztuję kupę kasy;

I teraz mam pytanie czy właśnie pulsujące na biegu jałowym obroty mogą wskazywać na uszkodzenie przepływki??? czy jest możliwość wymiany tańszym ale dobrym kosztem?

 

Pozdr,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam!!!

Ja chciałem się podłączyć do tematu; otóż byłem jakiś czas temu w warsztacie i mechanik stwierdził że mam też do wymiany przepływomierz (b4 1,9 tdi); objawy: pulsujące na biegu jałowym obroty; podobno mogę jeszcze na tym jeździć ale do momentu całkowitego uszkodzenia wtedy będzie palił od cholery; wymiana tego kosztuję kupę kasy;

I teraz mam pytanie czy właśnie pulsujące na biegu jałowym obroty mogą wskazywać na uszkodzenie przepływki??? czy jest możliwość wymiany tańszym ale dobrym kosztem?

 

ja bym raczej zwalil wine na egr, czujnik temp albo elektrozawor pompy, a nie przeplywke, ale ja sie nie znam.

 

przeplywke mozna odpiac. jesli auto bedzie jechalo lepiej to do wymiany. jesli bedzie gorzej to przeplywka jeszcze dziala, aczkolwiek bez diagnozy dynamicznej nikt nie powie w jakim jest stanie.

 

przeplywka kosztuje 400-700zl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki za szybką odpowiedź

będę sprawdzał na razie zbieram opinie; znalazłem na forum również opcję że jednemu z użytkowników pulsowało na biegu jałowym a jak wymienił filtr paliwa to ustało;

 

poza tym jest tak że zdarza się że pulsuje po czym na jakiś czas przstaje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności