Skocz do zawartości
jaro4444

Intercooler do B4 AFN, jaki?

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie czy ktoś zakładał FMIC do Passata B4 AFN? Jest to wóz w wersji Pacyfic z klimą i interesują mnie konkretne wymiary FMIC jaki można w nim zamontować. Dziękuję z góry za wskazanie konkrenych modeli samochodów od których może on pasować.

Jak na razie wstępnie myślałem o IC ze Sprintera, Sharana, T5, BMW lub Mercedesa oraz od Megane II 1,9 DCI. Czy ktoś montował któryś z nich albo jakiś inny?

Z góry dzięki za wskazówki.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IC Iveco, jest dość obszerny temat na forum odnośnie FMIC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
IC Iveco,

 

To jest ogólnik - są 4 generacje Iveco z różnymi silnikami i o różnych wymiarach IC. :]

Dlatego proszę o konkretne informacje.

Opcji "szukaj" użyłem i jak o IC do B5 jest dość dużo to jeśli chodzi o B4 z klimą to kicha :dobani:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi sie ze juz na sr uzyskles odpowiedz..... prawda to?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak już uzyskałem odpowiedź konkretną dzięki uprzejmości kolegi Hteb:

http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=48743

 

IC do Passata B4 z klimą może mieć wymiary skrajne 8cm grubości , 25 wysokość i 68 długość więc od Iveco 2,5 TD też wejdzie. Wejdą też od BMW E46, Renault Scenic II i kilka innych (oczywiście po przeróbce boczków).

 

Jak zbiorę materiały i zrobię IC to zrobię fotorelację.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam już zakupiony intercooler do swojego pasia i niebawem będe go montował, mam jednak dylemat czy zostawić ori icka wtedy podeszłoby ori orurowanie do turbo i bloku. Czy po zastosowaniu manewru z dwoma ic nie będzie negatywnych skutków w doładowaniu turbawki. Z góry dzięki za odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Chciałbym zrobić taką instalę w swoim B4,też z klimą.Mam turbinę kkk03 i tu pytanie,czy icek od VW Sharana będzie wystarczająco wydajny?Chodzi mi o to że nie powala rozmiarami.Wrzucam foto...

716223252_1.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy wyjścia/wejścia nie będą stanowiły problemu montażowego (skierowane do wewnątrz)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a czy wyjścia/wejścia nie będą stanowiły problemu montażowego (skierowane do wewnątrz)?

Hej,

Raczej będą skierowane do dołu lub góry :) Maarku napisz jakie są wymiary rdzenia w tym icku?

Pozdrawiam Andrzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Raczej będą skierowane do dołu lub góry

Znaczy się, że tak jak teraz tylko wyjścia np w góre?

 

GENIALNIE!

 

To Po co go montować??

Przecież jak zostanie zamonotwany w taki sposób, to Ciekawe którędy ma być swobodny przepływ powietrza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
napisz jakie są wymiary rdzenia w tym icku?

500x70x88 mm,co do wlotów powietrza to myślę że na upartego można dać jakieś kolanka,lub po prostu IC o podobnych gabarytach z ustawionymi wlotami na godz. 3 i 9

Ale czy taki IC wydajnie schłodzi powietrze,czy ładować coś większego?

 

---------- Post added at 15:41 ---------- Previous post was at 15:36 ----------

 

a "My Brute" wymiata:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dasz kolanka to Cooler pójdzie do przodu! co najmniej z 50/60mm! a to jest Bardzo Dużo!

 

Może warto zakupić cooler od Mondeo? gabarytowo chyba jeszcze mniejszy, ale w montazu na pewno lepszy :)

 

Przykładem może być auto kolegiii jozko, w jego przypadku cooler daje rade :)

 

P.S. jak zaczniesz dlubanine to pokaż rezultaty :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może warto zakupić cooler od Mondeo? gabarytowo chyba jeszcze mniejszy, ale w montazu na pewno lepszy

Taki?

721916396_1.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Marazzz mam takie cuś jakby Ci pasowało odezwij się pod koniec września to może się dogadamy ;)

 

 

ICooler Behr/Hella o wymiarach rdzenia 50x120x430 cały z alumunium z wyjsciem 1" na blow (czy jakoś tak) :) Średnica wyjść 53. Wymiary oczywiście w mm :D

 

Pozdrawiam Andrzej

intercooler.jpg

Edytowane przez Diabeł_
ort :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja założyłem IC z megane 2.0 dci (nie to samo co 1.9) z przerobionymi wlotami jak widać poniżej, obyło się bez cięcia zderzaka i belki:

 

fmicpppp.jpg

 

fmicp2.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Kuman czy z nowymi przewodami podpiąłeś się do oryginalnych rur intercoolera? I jeszcze jedno pytanko jak wsadziłeś suszarkę od brd skoro między silnikiem a ścianą grodziową jest tak ciasno? czyżby grubsze mody?

 

Pozdrawiam Andrzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ICooler Behr/Hella o wymiarach rdzenia 50x120x430 cały z alumunium

Ładniusi...:o czyżby nówka funkiel?A wężyki może masz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Tak dokładnie jak piszesz jest nowiutki aż się wstyd przyznać nie mam za wiele czasu na montaż. Praktycznie wszystko mam; kwasiaka, kształtki i obejmy brakuje eleastyków ale to najmniejszy problem gdyż gdzie się da będzie steel :D

 

Pozdrawiam Andrzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hej,

Kuman czy z nowymi przewodami podpiąłeś się do oryginalnych rur intercoolera? I jeszcze jedno pytanko jak wsadziłeś suszarkę od brd skoro między silnikiem a ścianą grodziową jest tak ciasno? czyżby grubsze mody?

 

Pozdrawiam Andrzej

 

Część jest oryginalnych (te za akumulatorem) a część nowych wyspawanych bo trzeba było zamontować nowy map sensor i czujnik temp wyleciał.

 

Turbo BRD pasowało P&P do AFN bez problemów, jakoś mega ciasno nie jest :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności