jaro4444 Zgłoś #1 Napisano 24 Października 2007 Panowie czy ktoś zakładał FMIC do Passata B4 AFN? Jest to wóz w wersji Pacyfic z klimą i interesują mnie konkretne wymiary FMIC jaki można w nim zamontować. Dziękuję z góry za wskazanie konkrenych modeli samochodów od których może on pasować. Jak na razie wstępnie myślałem o IC ze Sprintera, Sharana, T5, BMW lub Mercedesa oraz od Megane II 1,9 DCI. Czy ktoś montował któryś z nich albo jakiś inny? Z góry dzięki za wskazówki. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #2 Napisano 24 Października 2007 IC Iveco, jest dość obszerny temat na forum odnośnie FMIC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaro4444 Zgłoś #3 Napisano 24 Października 2007 IC Iveco, To jest ogólnik - są 4 generacje Iveco z różnymi silnikami i o różnych wymiarach IC. Dlatego proszę o konkretne informacje. Opcji "szukaj" użyłem i jak o IC do B5 jest dość dużo to jeśli chodzi o B4 z klimą to kicha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #4 Napisano 24 Października 2007 wydaje mi sie ze juz na sr uzyskles odpowiedz..... prawda to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaro4444 Zgłoś #5 Napisano 25 Października 2007 Tak już uzyskałem odpowiedź konkretną dzięki uprzejmości kolegi Hteb: http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=48743 IC do Passata B4 z klimą może mieć wymiary skrajne 8cm grubości , 25 wysokość i 68 długość więc od Iveco 2,5 TD też wejdzie. Wejdą też od BMW E46, Renault Scenic II i kilka innych (oczywiście po przeróbce boczków). Jak zbiorę materiały i zrobię IC to zrobię fotorelację. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Hteb Zgłoś #6 Napisano 25 Października 2007 Cieszę się że pomogłem:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabeł_ Zgłoś #7 Napisano 27 Listopada 2008 Witam, Mam już zakupiony intercooler do swojego pasia i niebawem będe go montował, mam jednak dylemat czy zostawić ori icka wtedy podeszłoby ori orurowanie do turbo i bloku. Czy po zastosowaniu manewru z dwoma ic nie będzie negatywnych skutków w doładowaniu turbawki. Z góry dzięki za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marazzz Zgłoś #8 Napisano 27 Sierpnia 2009 Witam! Chciałbym zrobić taką instalę w swoim B4,też z klimą.Mam turbinę kkk03 i tu pytanie,czy icek od VW Sharana będzie wystarczająco wydajny?Chodzi mi o to że nie powala rozmiarami.Wrzucam foto... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #9 Napisano 27 Sierpnia 2009 a czy wyjścia/wejścia nie będą stanowiły problemu montażowego (skierowane do wewnątrz)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabeł_ Zgłoś #10 Napisano 27 Sierpnia 2009 a czy wyjścia/wejścia nie będą stanowiły problemu montażowego (skierowane do wewnątrz)? Hej, Raczej będą skierowane do dołu lub góry Maarku napisz jakie są wymiary rdzenia w tym icku? Pozdrawiam Andrzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #11 Napisano 27 Sierpnia 2009 Raczej będą skierowane do dołu lub góry Znaczy się, że tak jak teraz tylko wyjścia np w góre? GENIALNIE! To Po co go montować?? Przecież jak zostanie zamonotwany w taki sposób, to Ciekawe którędy ma być swobodny przepływ powietrza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marazzz Zgłoś #12 Napisano 27 Sierpnia 2009 napisz jakie są wymiary rdzenia w tym icku? 500x70x88 mm,co do wlotów powietrza to myślę że na upartego można dać jakieś kolanka,lub po prostu IC o podobnych gabarytach z ustawionymi wlotami na godz. 3 i 9 Ale czy taki IC wydajnie schłodzi powietrze,czy ładować coś większego? ---------- Post added at 15:41 ---------- Previous post was at 15:36 ---------- a "My Brute" wymiata:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #13 Napisano 27 Sierpnia 2009 Jak dasz kolanka to Cooler pójdzie do przodu! co najmniej z 50/60mm! a to jest Bardzo Dużo! Może warto zakupić cooler od Mondeo? gabarytowo chyba jeszcze mniejszy, ale w montazu na pewno lepszy Przykładem może być auto kolegiii jozko, w jego przypadku cooler daje rade P.S. jak zaczniesz dlubanine to pokaż rezultaty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marazzz Zgłoś #14 Napisano 27 Sierpnia 2009 Może warto zakupić cooler od Mondeo? gabarytowo chyba jeszcze mniejszy, ale w montazu na pewno lepszy Taki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabeł_ Zgłoś #15 Napisano 27 Sierpnia 2009 (edytowane) Hej, Marazzz mam takie cuś jakby Ci pasowało odezwij się pod koniec września to może się dogadamy ICooler Behr/Hella o wymiarach rdzenia 50x120x430 cały z alumunium z wyjsciem 1" na blow (czy jakoś tak) Średnica wyjść 53. Wymiary oczywiście w mm Pozdrawiam Andrzej Edytowane 27 Sierpnia 2009 przez Diabeł_ ort :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuman Zgłoś #16 Napisano 27 Sierpnia 2009 Ja założyłem IC z megane 2.0 dci (nie to samo co 1.9) z przerobionymi wlotami jak widać poniżej, obyło się bez cięcia zderzaka i belki: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabeł_ Zgłoś #17 Napisano 27 Sierpnia 2009 Hej, Kuman czy z nowymi przewodami podpiąłeś się do oryginalnych rur intercoolera? I jeszcze jedno pytanko jak wsadziłeś suszarkę od brd skoro między silnikiem a ścianą grodziową jest tak ciasno? czyżby grubsze mody? Pozdrawiam Andrzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marazzz Zgłoś #18 Napisano 27 Sierpnia 2009 ICooler Behr/Hella o wymiarach rdzenia 50x120x430 cały z alumunium Ładniusi... czyżby nówka funkiel?A wężyki może masz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabeł_ Zgłoś #19 Napisano 27 Sierpnia 2009 Hej, Tak dokładnie jak piszesz jest nowiutki aż się wstyd przyznać nie mam za wiele czasu na montaż. Praktycznie wszystko mam; kwasiaka, kształtki i obejmy brakuje eleastyków ale to najmniejszy problem gdyż gdzie się da będzie steel Pozdrawiam Andrzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuman Zgłoś #20 Napisano 27 Sierpnia 2009 Hej,Kuman czy z nowymi przewodami podpiąłeś się do oryginalnych rur intercoolera? I jeszcze jedno pytanko jak wsadziłeś suszarkę od brd skoro między silnikiem a ścianą grodziową jest tak ciasno? czyżby grubsze mody? Pozdrawiam Andrzej Część jest oryginalnych (te za akumulatorem) a część nowych wyspawanych bo trzeba było zamontować nowy map sensor i czujnik temp wyleciał. Turbo BRD pasowało P&P do AFN bez problemów, jakoś mega ciasno nie jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach