Skocz do zawartości
Gość ceq

Silnik nagle zgasł

Rekomendowane odpowiedzi

Gość ceq

Mojemu kumplowi zgasł nagle silnik w Audi A4 diesel i nie chce odpalić samochód z miasta przyjechał na lawecie podpiąłem vag-a i pokazały się następujące błędy:

546

1318

1268

z tym że przy dwóch pierwszych przy opisie błędu był odnośnik BŁĄD SPORADYCZNY

Czy to jakaś poważna sprawa mechanik powiedział że należy wymienić pompę co o tym sądzicie POZDRAWIAM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

546 Usterka linii przesyłania danych

1268 Nastawnik dawki - N146

1318 Sterownik w pompie wtryskowej - J399

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ceq

dzieki Szklana, ale ten opis usterek też znam może jakieś rozwinięcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No przecież to proste... wpisujesz do wyszukiwarki "N146"

P1268 Nastawnik dawki - N146 i 1318 Sterownik w pompie wtryskowej - J399 - jedno i drugie odnosi się właśnie do pompy wtryskowej. Jeśli któreś z nich padło to silnik nie może ustalić prawidłowej dawki paliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem. Przy prędkości ok 80 km/h zgasł mi silnik. Żadnych ostrzeżeń wcześniej, żadnych szarpnięć, po prostu zgasł i nie chce już zapalić. Po podłączeniu przez gościa z assistance do jakiegoś urządzonka do badania błędów nie wykazuje żadnych błędów. Na wyświetlaczu mam tylko informację engine fault. Czy to coś poważnego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam miałem podobnie jakieś 2 godziny temu.

W trakcie jazdy na obwodnicy, kiedy wrzucałem 5kę czułem dziwne wibracje na kierownicy, i zwolniłem do 4ki ale kiedy obroty trochę spadły znowu było czuć wibracje, kiedy były wyższe (ponad 2,5 tys) znikały. Myślałem, że to może przez dojazdówkę, bo dzień wcześniej wpadłem na dziurę, ale przy zjeździe z obwodnicy (na szczęście nie na niej), kiedy dojeżdżałem do ronda nagle zgasł i już nie odpalił. Znajomy podholował mnie pod najbliższy warsztat, ale muszę czekać przynajmniej do jutra aż się za niego wezmą. Co mogło być przyczyną?

Co mi do głowy przychodzi to:

1. komputer zablokował, bo przy ostatniej wymianie oleju nie chciało mi się kasować inspekcji i nabiło drugie tyle kilometrów.

2. coś z układem paliwowym. Na pewno nic nie zapchało, bo tankuję tylko na jednej stacji od 4lat, a na dodatek mój ojciec wozi tam paliwo i rok temu zbiorniki wymieniali, także raczej jakaś pompa padła.

 

Macie jakieś pomysły co to mogło by być, albo czy dobrze kombinuję?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

inspekcja nic do tego nie ma

sprubowac mozesz odpalic na plaka awaryjnie

jak odpali na plaku to znaczy ze uklad zasilania jest niesprawny

a jak nie odpali to albo pasek rozrzadu ,zawor lub cos z kompresja

 

dobrze jest podlaczyc VAa i zobaczyc jakie bledy wywalil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności