Skocz do zawartości

marcin009988

  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O marcin009988

  • Urodziny 08.02.1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bystra

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ) 4x4
  • Rok produkcji
    2000
  1. Czyli rozumiem, że nie będzie problemow przerabianiem/dorabianiem jakichś mocowań itp? Mam na oku paska ze zdrową budą (znajomy był już oglądać, niestety dość daleko ode mnie) z wyżej wspomnianym silnikiem 2.5 AFB tylko rozrząd szlag trafił i pewno silnik na szrot, ale reszta całkiem dobrze wygląda. Cena 2500 zł więc całkiem niezła mi się wydaje. - - - - - aktualizacja - - - - - No dorwać całego ze sprawnym silnikiem i zdrową budą w tej konfiguracji ciężko w moim obecnym budżecie a takiego z budą w dobrym stanie (oczywiście o idealnym raczej pomarzyć można), i uwalonym silnikiem, czy czymkolwiek innym już da się znaleźć w moim zasięgu cenowym. Zacząłem też żałować, że jakiegoś anglika nie kupiłem jak można było za 2 klocki w bardzo dobrym stanie dorwać i wystarczyłoby z mojego bebechy przełożyć - - - - - aktualizacja - - - - - W8 odpada, bo zwyczajnie FL mi nie pasi jakoś, siostra miała FL'a i miałem okazję z obiema wersjami się obyć. Bardziej mi się podoba przed-liftowy design, szczególnie lamp przednich.
  2. Witam Da radę bez przeróbek wsadzić 1.9 zamiast 2.5? Głównie chodzi o mocowania itd. Sprawa wygląda tak, że mam Passata B5 kombi przed liftem, 4motion, 1.9TDI, ale okazało się, że ma nieco skrzywione podłużnice z przodu przy komorze silnika i do tego na progach przerdzewiały. No i pomyślałem , żeby kupić jakiś egzemplarz z budą w dobrym stanie bez silnika i skrzyni, ewentualnie uszkodzonymi (gdyby to była tylko kwestia przegnitych elementów, to by się pospawało kawałki, ale te podłożnice ), ale ciężko budę po 1.9TDI 4motion znaleźć, za to już kilka z 2.5TDI już widziałem. Stąd pytanie czy ciężko z przełożeniem silników jest w takiej sytuacji, ewentualnie czy buda z benzyny jakiejś też podejdzie? Edit: obecnie mam upatrzony z uszkodzonym 2.5TDI o kodzie AFB, a ja mam 1.9 ATJ.
  3. Witam Od dłuższego czasu nie działa mi pompa paliwa (prawdopodobnie odkąd kupiłem, bo nie przypominam sobie żebym ją kiedyś słyszał), ale jeździ normalnie. Zwrócił mi na to uwagę mechanik jak szukaliśmy przyczyny nagłego zgaśnięcia auta na obwodnicy, okazało się, że czujnik paliwa zaczął kłamać i brakło po prostu paliwa. Mam pytanie czy taka jazda nie zaszkodzi pompo-wtryskiwaczom?
  4. Na razie popsikałem WDkiem i działa, prawdopodobni przedobrzyłem z pianą do czyszczenia kanałów nawiewu, bo niedługo po tym zabiegu zaczął szwankować. Niemniej dalej czekam na wskazówki jak wymienić te szczotki tak na przyszłość.
  5. Ja mam inny problem. normalnie manetka wycieraczek powinna działać tak (pozycje od górnej w dół): -2 bieg -1 bieg bez przerw -1 bieg z regulowaną przerwą -off -1 raz Ale u mnie, od tygodnia, w pozycji off chodzi jak na 1 biegu bez przerw. W pozostałych pozycjach działa tak jak powinno. Nie rozbierałem jeszcze kolumny, ale wygląda tak jakby za jednorazowy przebieg odpowiadał microswitch który się zaciął, ale nie jestem pewien. Jak myślicie co to może być? Tymczasowo aby wyłączyć wycieraczki wyciągam bezpiecznik jak nie pada, żeby nie niszczyć piór na suchej szybie i zauważyłem, że wtedy jak psiknę spryskiwaczem (manetka do siebie), to psika na tylną i ona idzie, a jak bezpiecznik jest to psika tylko z przodu.
  6. Witam. Padł mi wentylator nawiewu, i wyciągnąłem go, ale nie mam pojęcia jak dostać się do szczotek żeby je wymienić. Próbowałem jakiś flimik na YT znaleźć, ale nie udało mi się. Podpowie ktoś jak je wyjąć/wymienić? I jak dostać się do komutatora żeby go wyczyścić? Wygląda tak jakby był raz na amen zamontowany.
  7. A gdzie taki zderzak z tymi halogenami idzie dorwać?
  8. Udało się komuś znaleźć pasujące halogeny? Bo patrząc po numerach w google podanych przez eltoma to to są z FL'a i one na pewno nie pasują.
  9. Witam miałem podobnie jakieś 2 godziny temu. W trakcie jazdy na obwodnicy, kiedy wrzucałem 5kę czułem dziwne wibracje na kierownicy, i zwolniłem do 4ki ale kiedy obroty trochę spadły znowu było czuć wibracje, kiedy były wyższe (ponad 2,5 tys) znikały. Myślałem, że to może przez dojazdówkę, bo dzień wcześniej wpadłem na dziurę, ale przy zjeździe z obwodnicy (na szczęście nie na niej), kiedy dojeżdżałem do ronda nagle zgasł i już nie odpalił. Znajomy podholował mnie pod najbliższy warsztat, ale muszę czekać przynajmniej do jutra aż się za niego wezmą. Co mogło być przyczyną? Co mi do głowy przychodzi to: 1. komputer zablokował, bo przy ostatniej wymianie oleju nie chciało mi się kasować inspekcji i nabiło drugie tyle kilometrów. 2. coś z układem paliwowym. Na pewno nic nie zapchało, bo tankuję tylko na jednej stacji od 4lat, a na dodatek mój ojciec wozi tam paliwo i rok temu zbiorniki wymieniali, także raczej jakaś pompa padła. Macie jakieś pomysły co to mogło by być, albo czy dobrze kombinuję?
  10. Witam miałem podobnie jakieś 2 godziny temu. W trakcie jazdy na obwodnicy, kiedy wrzucałem 5kę czułem dziwne wibracje na kierownicy, i zwolniłem do 4ki ale kiedy obroty trochę spadły znowu było czuć wibracje, kiedy były wyższe (ponad 2,5 tys) znikały. Myślałem, że to może przez dojazdówkę, bo dzień wcześniej wpadłem na dziurę, ale przy zjeździe z obwodnicy (na szczęście nie na niej), kiedy dojeżdżałem do ronda nagle zgasł i już nie odpalił. Znajomy podholował mnie pod najbliższy warsztat, ale muszę czekać przynajmniej do jutra aż się za niego wezmą. Co mogło być przyczyną? Co mi do głowy przychodzi to: 1. komputer zablokował, bo przy ostatniej wymianie oleju nie chciało mi się kasować inspekcji i nabiło drugie tyle kilometrów. 2. coś z układem paliwowym. Na pewno nic nie zapchało, bo tankuję tylko na jednej stacji od 4lat, a na dodatek mój ojciec wozi tam paliwo i rok temu zbiorniki wymieniali, także raczej jakaś pompa padła.
  11. Jak zdążę złożyć mojego passka do kupy to też będę :ok
  12. U siebie zamontowałe na wiązce ze starej klapy (w 3BG jest krótsza i piny poprzestawiane) i działa, chociarz były problemy ze znalezieniem +. Myk był taki że w nieużytej wtyczce 3pinowej znalazłem nawet dwa miernikiem (ok 11,5 V) ale nie chciał siłownik działać i już myślałem że zepsuty , ale pod prostownikiem działał nawet przy 9V. Wziąłem ten kabelek przy wtyczce uciąłem (w boczku) i nim z zapalniczki puściłem + i śmiga aż miło. Kombinowałem tak bo moduł wolę mieć w klapie (na taśmie dwustronnej) żeby w schowkach mieć więcej miejsca.
  13. Witam oto moje cudo przygotowane do włżenia. Czekam tylko aż lakiernik zmieni kolorek na mój
  14. Witam. Odświerzę trochę temat. Poszukuję właśnie prawego dużego lusterka, i mam parę pytań: 1.czy jest z kierunkowskazem i/lub składane el. (wtedy wymieniam oba)? 2 z jakich innych aut pasują "Plug and Play", ew. po niewielkich przeróbkach?
  15. 1 Proponuję system ocen za posty (wiem że jest ocena tematu, mi chodzi o ocenę pojedynczego postu) które były pomocne. Przynajmniej + żeby np. ci co wykorzystali poradę i zadziałało mogli to zaznaczyć na forum, i nie trzeba całego tematu czytać żeby wiedzieć czy rzeczywiście działa. 2 Widok forum podobny do tego z portali społecznościowych. Próbowałem tego wątkowego ale jest jakiś dziwny jak dla mnie. Coś w tym stylu:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności