Skocz do zawartości
Pietern

Klimatyzowany schowek

Rekomendowane odpowiedzi

na allegro jest wiele ogłoszeń w stylu "posiadam wiele części do tego modelu"popytaj e-mailowo może akurat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odgrzewam temat... mam pytanie: mam dziurę w schowku (żadnego pokrętła nie mam) i ciągle wieje z niej chłód czy można to wyłączyć? czy przez to chłodzenie szybko wykończy mi czynnik od klimy? czy można tą dziurę po prostu czymś zatkać? Nawet jak grzeje w aucie to przy otwartym schowku czuć jak wieje chłód. Proszę o odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

leci chlod bo rura ktora tam jest doprowadzona podlaczona jest przed klapa otwierajaca gorace powietrze

jak masz wylaczona klime to leci tam powietrze nie zimniejsze/cieplejsze jak temp na zewnatrz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz tą dziurę śmiało zaślepić, oryginalnie jest taka zaślepka obracana i albo otwór jest zamknięty, albo otwarty.

Żaden czynnk Ci się nie wykończy, w tym otworku jest taki jakby zaworek i od niego idzie rurka którą prowadzone jest zimne powietrze z układu klimatyzacji, być może, że ktoś zmieniał schowek i miał z wersji z klimatyzowanym i założył, pewnie zaworka pozbył się. Tak, czy siak możesz w dowolny sposób ten otwór zaślepić.

Pozdr.

Edytowane przez indyczes

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie dotyczące schowka, ale bardziej techniczne:

chcę go wyjąć, żeby się przebić z kablem od akumulatora do bagażnika, schowek jest klimatyzowany i nie chcę niczego popsuć podczas demontażu. Czy z tyłu są jakieś kable, lub inne elementy na które trzeba uważać podczas demontażu?

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Mam pytanie dotyczące schowka, ale bardziej techniczne:

chcę go wyjąć, żeby się przebić z kablem od akumulatora do bagażnika, schowek jest klimatyzowany i nie chcę niczego popsuć podczas demontażu. Czy z tyłu są jakieś kable, lub inne elementy na które trzeba uważać podczas demontażu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic tam takiego nie ma nie licząc nieszczęsnej lampki oświetlającej (przynajmniej w moim modelu nie ma a też mam klimatyzowany schowek).

 

Jak wszystko spokojnie będziesz rozbierał to nie masz prawa nic zepsuć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zly pomysl na prowadzenie kabla od aku do wnetrza samochodu tedy, lepiej jest z drugiej strony przez puszke sterownika, ewentualnie przez 'gume' od linki na przepustnice. U ciebie bedzie te miejsce puste bo masz diesla.

 

Domyslam sie, ze ciagniesz instalacje do wzmacniacza, wtedy prawa strona pusc kable od radia do wzmaka a lewa zasilanie.

Edytowane przez szymin89

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności