Skocz do zawartości

Pietern

  • Liczba zawartości

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Pietern

  • Urodziny 03.03.1959

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Katowice

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jakbyś przy tym był, tyle, że nie Valeo a Bosch, za 49,95... I z właściwymi mocowaniami :-) Kupiłem na przecenie w Sellgrosie, pudełko było nieco sfatygowane, ale wycieraczki super! Piotr
  2. Tak, dwa razy. Był ten temat na forum jakiś rok temu i wtedy byłem ciekaw czy mam ten silnik z większym momentem, czy nie. Piotr
  3. Bo komputerki czynią mnie niewolnikiem sprawdzania... Jak sobie kupiłem taki do roweru, to do dziś mnie terroryzuje... A tak nie mam i jest dobrze. Ile mi pali wiem, ile jeszcze przejadę też, spalanie na postoju mnie nie interesuje. Piotr
  4. Hm, a ja mam, AVF i 5-tkę skrzynię. I na wlepce się zgadza. Piotr
  5. Lelon pisze "znajomy ma Paska z 2003r bez kompa, także po FL także były modele bez fis" Ja mam taki, nie ma fisa. I Bogu dzięki. Piotr
  6. To masz tak, jak ja i mnie się spalanie nie zmienia w sposób istotny, lato czy zima pali mi 6-6,5 litra. Tyle, że ja mierzę przy pompie bo, chwalić Pana, kompa nie mam. Piotr
  7. :-) Nic, to może przynajmniej ubywa płynu chłodzącego? A na poważnie, to jeszcze się nie spotkałem z dieslem, który by "nic" nie brał. Ja mam różnie jeżeli jeżdżę spokojnie, to ubytki są niewielkie jakieś 0,5 litra na 12000, jeżeli daję ostro po gazie to zużycie dochodzi do 1,2 litra. Silnik ma ok 260000. Piotr
  8. To ja się zastanawiałem co to tak przybyło tych jaśnieświecących, już nawet zacząłem się martwić, że oczy mi się psują... A to przypłynął statek z tanimi ksenonami z Chin, he, he. Ale po co, wy ze szwagrem, się przejmujecie takimi pierdołami jak oślepianie kogoś? Od lat jeżdżą takie typki, przedtem z powkładanymi 100W żarówkami) teraz z ksenonami za "pińcet" i oni mają jasno! A reszta? A penis z resztą... Piotr PS. Wasze szczęście, że te leniwe trutnie z drogówki to tylko z suszarkami stoją, zamiast tępić "majsterkowiczów".
  9. Wskazania poziomu oleju w Passacie są bardzo wrażliwe na nierówności w wypoziomowaniu auta, wystarczy lekkie przechylenie i poziom oleju na bagnecie już jest inny. Do tego sprawdzałeś zaraz po wyłączeniu silnika, kiedy olej jest wszędzie a nie w misce... I już masz różnicę. Piotr
  10. Przewidział, piszesz o nim, poprostu po zwyżce ciśnienia wyrzuca czynnik i cześć. Jeżeli zatnie się wiatrak i jest gorąco, to kilka minut pracy na postoju wystarczy. Oczywoście lepiej by było (taniej), gdyby niesprawny wiatrak zatrzymywał działanie klimy, ale... Nawet po wyrzuceniu czynnika pozostaje go na tyle w układzie, że w czasie jazdy nawet chłodzi. Piotr
  11. Sadzimy, ze warto najpierw sprawdzic wieszaki i łącznik, bo to wychodzi taniej. Jak jest dziura w tłumiku to zmiany położenia układu nic nie dają. Piotr
  12. Hm, ja kupiłem w Selgrosie, Boscha za 40 zł, była jakaś przecena. Podełko poszarpane, ale wycieraczki cacuś. Piotr
  13. No, też chcę wiedzieć na co konkretnie tam psiknąć, myślisz o kierownicach? Piotr
  14. Czyli mam rozumieć, że to uwertura do kłopotów... Się trochę tego domyślałem, czytałem sporo na forum o tym, ale wszyscy opisywali, że jak się zaczęło, to już nie odpuszczało. U mnie jak na razie cisza. A nie mam czasu by jechać na vaga. Piotr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności