artmin Zgłoś #61 Napisano 22 Listopada 2016 Napisz w dziale 'Odradzam" o tej pseudo naprawie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #62 Napisano 22 Listopada 2016 Ja robiłem u niego i jestem zadowolony. to w końcu zadowolony jesteś że Ci nie naprawił ??? przecież kase oddał.... ale nie oddał za olej pewnie i filtr. przecież musisz nowym zalać jak bedziesz ponownie zakładam meche.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #63 Napisano 22 Listopada 2016 (edytowane) Nie zrozumiałeś mnie! Ja piszę, że jestem zadowolony z jego naprawy na swoim przypadku. A o problemach - nie u mnie tylko u dee_jay - piszę relacjonuję to, co było wyżej w poście, że przypadek szczególny, że szlifierka itd. A i tak człowiek się podjął i poprawił a coś innego nadal jest uszkodzone. "Koleś otworzył sterownik najprawdopodobniej kątówką przy czym zeszlifował mi 3 czujniki. Zrobił to bardzo niechlujnie i nieuważnie" Edytowane 22 Listopada 2016 przez atmosferyczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #64 Napisano 22 Listopada 2016 Aaaa kumam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #65 Napisano 22 Listopada 2016 (edytowane) @dee_jay Podaj nazwę firmy - nie ma co się szczypać z takimi Januszami. Firma nazywa się: NAVI-CAR ul.KRAKOWSKA 98 50-427 WROCŁAW email: [email protected] tel. kom: 721-450-500 Sam napisałeś dee_jay, że była już ingerencja i ktoś szlifował i po zaworach jeździł kątówką. Może napisałem poprzedni post z pośpiechu zbyt chaotycznie, przepraszam. Nikt inny nie ruszał mojego sterownika. To koleś z NAVI-CAR rozcinał mój sterownik kątówką i to On przyszlifował mi czujniki. Takie cylindryczne czarne wypusty ze sterownika, myślałem że to jakieś prowadzenia aby mecha trafiła w odpowiednie miejsce na skrzyni biegów, dopiero ryger uświadomił mnie że to czujniki i że są spiłowane. Sprawa druga w sterowniku wszystki kanały olejowe były masakrycznie zabrudzone plastikowymi opiłkami z rozcinania sterownika. Spędziłem pół dnia żeby to ładnie wypłukać ze wszystkich otworów. Wystarczyło zakleić taśmą bądź napchać papieru w kanały aby ich nie zanieczyścić. Ja nie mam nic do kolesia, może komuś naprawił czego mu życzę, ale jak nic nie zrobił, wziął pieniądze wiedząc, że nic nie naprawił to sie pytam ku**a dlaczego? :padaka Należało powiedzieć, że sie nie da albo że nie umie i tyle. Przy odbiorze powiedział, że już nie ma błedu i jest ok. Jak ktoś wyciągał meche to wie ile to pracy kosztuje, oleje filtry, śruby trudno dostępne itd itd. Wyobraźcie sobie moją minę po kilku godzinach w kanale jak usłyszałem GONG po odpaleniu? Po trzecie z relacji rygel'a nie ma możliwości żeby do mojego sterownika dobrać się w 2 godziny, i że w samej puszce sterownika absolutnie nie było nic ruszane. Owszem została nieudolnie otwarta. NAVI-CAR stwierdził pewnie, że nic sensownego nie widzi i zakleił spowrotem, jak dla mnie oszustwo! Edytowane 22 Listopada 2016 przez dee_jay Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #66 Napisano 23 Listopada 2016 Chłopaki... jednak nie jadę do rygera... oboje stwierdziliśmy, że się wstrzymamy bo nie udało mu się połączyć ze sterownikiem tej nowej mechatroniki ktora miala byc dla mnie, ale ona jest od paska 2.0 140 koni, a ja mam 170 i jeszcze taka fajna mapa dsg ktorej nie chce stracic... i nie udalo mu sie zgrac tej z 170 na 140..... czy ktoś z Was wie w czym tkwi problem ??? lub czy jak założe tą ze 140tki wszystko bedzie ok ??? czy byście nie ryzykowali ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #67 Napisano 23 Listopada 2016 a ja mam 170 i jeszcze taka fajna mapa dsg ktorej nie chce stracic... i nie udalo mu sie zgrac tej z 170 na 140.....czy ktoś z Was wie w czym tkwi problem ??? lub czy jak założe tą ze 140tki wszystko bedzie ok ??? czy byście nie ryzykowali ? Mapę masz zahasłowaną przez Aligatora. Musisz zadzwonić do niego powiedzieć co i jak chcesz zrobić i poda ci pin odblokowujący. Inaczej nic nie zrobisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #68 Napisano 23 Listopada 2016 A to tego nie wiedzialem. A Marko, Jak po prostu wloze meche od 140 z mapa oryginalna ktora tam siedzi/ Auto bedzie ok jezdzilo ? Czyms sie rozni taka mecha 140 od 170 ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #69 Napisano 23 Listopada 2016 Trzeba by sprawdzić czy skrzynie o tych samych numerach były wsadzane do jednych i drugich silników. Moim zdaniem tak, więc mechanicznie nie ma różnicy. Mogą być różnice w samym oprogramowaniu skrzyni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #70 Napisano 23 Listopada 2016 Dzięki, Przekaze rygerowi żeby to obadał. Wizualnie takie same A soft zawsze na nowo Aligator by mi dogral przy okazji.... nie powinien znowu 600 skasowac stałego klienta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #71 Napisano 23 Listopada 2016 O co chodzi z tym Aligatorem i co on robi? Jeśli coś dobrego to też chce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #72 Napisano 23 Listopada 2016 No ja od nowosci pomijajac dzwiek taki ktory mam czasami w skrzyni, narzekalem na wczesne wbijanie 6tki bo tak przy 60 km\h A i inne biegi teraz dluzej wszystkie sie ciagna. 6tka wreszcie przy 80 Taka zabawa trwa 30 min i 600 zl... no i wycieczka do Katowic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #73 Napisano 23 Listopada 2016 Do Katowic nie mam daleko u mnie 6 wbije nie wcześniej niż 1800 obrotów i uważam to za ok tylko inne biegi wbija przy 2000 co na dużym mrozie mnie bardzo irytuje na zimnym zmieniam ręcznie to przy 2tys już troche zaczyna "wyć" motor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #74 Napisano 23 Listopada 2016 Przy 2000 to wysoko mi wbijal przed aligatorem przy 1600 teraz mam tak 1800-1900 i jest ok, Moze masz cos namieszane ze tak wysoko.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #75 Napisano 23 Listopada 2016 Ryger nie dzwonił dzisiaj, wiec pewnie będzie druga mecha, która może będzie inaczej zmieniała biegi już nie moge się doczekać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #76 Napisano 23 Listopada 2016 Ja juz dzis mialbym temat z glowy ale jednak posypalo sie.... Ciekawe czy naprawde po zalozeniu mechy ze 140tki wszystko bedzie tip top. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #77 Napisano 27 Listopada 2016 (edytowane) Włożyłem meche, zacząłem dziś o 8 rano Noi chyba muszę przyznać racje Tomaszowi. Wziąłem od ryger'a drugą z 2009 roku i.... Stara mecha zmieniała przełożenia miedzy 2-3-4-5 przy obrotach nie mniejszych niż 2000 co zimą mnie wkurzało bo zimny silnik nie chciałem tak wkręcać. Na 6 wrzucała przy 1800. Nowa wbija te przełożenia przy 1500 co wprowadza mojego paszteta w taki lekki rezonans, buczenie, bo obroty po zmianie biegu sa na 1100-1200. Troche mało ;( Wjeżdzam sobie na miasto z prędkością 60-70 na 6 biegu, silnik ma tak małe obroty, że ma troche problem z przyspieszaniem No zobaczymy, może się przyzwyczaje Najpierw po ponownym zapaleniu i próbie ruszenia nie było biegów, mimo że na FISie zmieniały się pozycje R -D po puszczeniu hamulca i dodaniu gazu nic sie nie działo. Po chwili zapaliła się kontrolka od ręcznego (żółta przekreślona litera P) Po zgaszeniu i ponownym zapaleniu samochód jedzie, jednak przy ruszaniu tak szarpie sprzęgłem, że samochód takie kangury robi że aż koła buksują Ktoś coś takiego widział? Jak ruszy dalsza jazda wygląda prawidłowo. Przejechałem 30km ale nie przaszło. Ma ktoś może gdzieś w rękawie opis adaptacji skrzyni dsg? Znalazłem to: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/6-Speed_Direct_Shift_Gearbox_%28DSG/02E%29 ale wolałbym po polsku i sprawdzoną metodę Edytowane 27 Listopada 2016 przez dee_jay Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #78 Napisano 27 Listopada 2016 Ale cisza i spokoj ogolnie z pracy skrzyni ??? Co do przelozen.... wybierz sie kiedys do Aligatora. Do Katowic. Niechaj wlozy Ci mape d3tomka czyli moja bedziesz pan zadowolony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #79 Napisano 27 Listopada 2016 Niby cisza, pierwszy raz wyjechałem to było idealnie, ruszała i zmieniała biegi płynnie. Przy następnym odpaleniu tak zaczęło szarpać przy ruszaniu, że przy nawet bardzo delikatnym dotknięciu gazu 3 - 5 razy tak szarpnie, że aż opony piszczą i jak ruszy to już jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #80 Napisano 27 Listopada 2016 O kurde to cos nie tak Adaptacje zrobiles ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach