Gość stefanoo Zgłoś #1 Napisano 28 Września 2007 Po pierwsze witam. A po drugie zdecydowalem sie na drobny chiptuning i potrzebuje waszej pomocy. Problem polega na tym ze mieszkam w Angli i juz od dluzszego czasu probuje znalesc dobrych fachwcow niestety bez powodzenia. Wiekszosc warsztatow kieruje mnie na ebaya, ale ja nie jestem do tego przekonany. Interesuje mnie profesionalny tuning z testem na hamowni itd. Jesli ktos z was zna, albo moze slyszal o jakiejs DOBREJ firmie to bardzo prosze o jej adres. Z gory wielkie dzieki za kazda pomoc.[/b] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kri100v Zgłoś #2 Napisano 29 Września 2007 Po pierwsze witam. A po drugie zdecydowalem sie na drobny chiptuning i potrzebuje waszej pomocy. Problem polega na tym ze mieszkam w Angli i juz od dluzszego czasu probuje znalesc dobrych fachwcow niestety bez powodzenia. Wiekszosc warsztatow kieruje mnie na ebaya, ale ja nie jestem do tego przekonany. Interesuje mnie profesionalny tuning z testem na hamowni itd. Jesli ktos z was zna, albo moze slyszal o jakiejs DOBREJ firmie to bardzo prosze o jej adres. Z gory wielkie dzieki za kazda pomoc.[/b] Chester ja mialem u nich robic niestety szmelcwagen nie zasluguje. Maja hamownie ale czy robia chipy trzeba zapytac. Chipuja ale hamowni chyba nie maja. I ogolnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość stefanoo Zgłoś #3 Napisano 29 Września 2007 kri100v Wielkie dzieki napewno cos wybiore a jesli nie to szarpne sie na wyprawe do Gliwic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #4 Napisano 30 Września 2007 kri100v Wielkie dzieki napewno cos wybiore a jesli nie to szarpne sie na wyprawe do Gliwic i to bym radzil. bedzie taniej i lepiej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość stefanoo Zgłoś #5 Napisano 30 Września 2007 i to bym radzil. bedzie taniej i lepiej taniej niekoniecznie, koszt takiej przyjemnosci w UK to miej wiecej 300funciakow, wiec podobnie. Ale napewno lepiej, wiec musze sie grubo nad tym zastanowic. Tymbardziej iz wydaje mi sie ze na samej modyfikacji programiku sie nie skonczy Zastanawiam sie jeszcze nad intercoolerem, ale to juz wiekszy wydatek niestety. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #6 Napisano 30 Września 2007 i to bym radzil. bedzie taniej i lepiej taniej niekoniecznie, koszt takiej przyjemnosci w UK to miej wiecej 300funciakow, wiec podobnie. Ale napewno lepiej, wiec musze sie grubo nad tym zastanowic. Tymbardziej iz wydaje mi sie ze na samej modyfikacji programiku sie nie skonczy Zastanawiam sie jeszcze nad intercoolerem, ale to juz wiekszy wydatek niestety. zalozmy ze w gliwicach skasuja cie 1400, ale masz hamownie i soft od Alego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kabanos222 Zgłoś #7 Napisano 17 Października 2007 Po pierwsze witam. A po drugie zdecydowalem sie na drobny chiptuning i potrzebuje waszej pomocy. Problem polega na tym ze mieszkam w Angli i juz od dluzszego czasu probuje znalesc dobrych fachwcow niestety bez powodzenia. Wiekszosc warsztatow kieruje mnie na ebaya, ale ja nie jestem do tego przekonany. Interesuje mnie profesionalny tuning z testem na hamowni itd. Jesli ktos z was zna, albo moze slyszal o jakiejs DOBREJ firmie to bardzo prosze o jej adres. Z gory wielkie dzieki za kazda pomoc.[/b] Chester ja mialem u nich robic niestety szmelcwagen nie zasluguje. Maja hamownie ale czy robia chipy trzeba zapytac. Chipuja ale hamowni chyba nie maja. I ogolnie. Miszkam nieopdal Chester czy w tym pierwszym linku posiadaja hamownie chcialem potestowac swoje softy i tak naprawde nie chcialbym poswiecac calego dnia na to aby zhamowac samochod ... pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kri100v Zgłoś #8 Napisano 18 Października 2007 Miszkam nieopdal Chester Ja mieszkam w Wrexham. czy w tym pierwszym linku posiadaja hamownie chcialem potestowac swoje softy i tak naprawde nie chcialbym poswiecac calego dnia na to aby zhamowac samochod ... Maja hamownie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kabanos222 Zgłoś #9 Napisano 18 Października 2007 Miszkam nieopdal Chester Ja mieszkam w Wrexham. czy w tym pierwszym linku posiadaja hamownie chcialem potestowac swoje softy i tak naprawde nie chcialbym poswiecac calego dnia na to aby zhamowac samochod ... Maja hamownie. hej niesamowite ja tez mieszkam we wrexham i znalazlem tez cos w naszym miasteczku link nizej : http://www.balmuirgarage.co.uk/rollingroad.htm musze sie tam wybrac niebawem ... pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość stefanoo Zgłoś #10 Napisano 26 Października 2007 A już myślałem że w chester i okolicach jestem sam.Co czytam o spotach to przeważnie pod Londynem,a tu proszę to może jakiś miejscowy i przyszykujemy coś dlareszty chłopaków z wysp? mój gg - 4950438 Pozdrawiam Pytanko do kolegow z Chester, wegetuje w zaplutej miescinie kolo Bath i zastanawiam sie nad wywaleniem katalizatora, ale nie mam pojecia czy po takim zabiegu samochodzik przejdzie mi MOT. Moze wiecie cos na ten temat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość stefanoo Zgłoś #11 Napisano 26 Października 2007 Co do MOT-u to myślę że może być problem.Moja koleżanka robiła MOT w vento i miała problem ze spalinami,co prawda limit przekraczało jej tylko trochę ale podjechała do jednych mechaników i tam zrobiła MOT bez problemu.Nie wiem jak by oni zareagowali na brak kat.Zresztą czytałem na forum ibizy na temat kat. i nie jest to wskazane.A czytałem bo koleś zrobił z 90-tki tdi 161 KM.Niezły wynik. Generalnie nie polecasz, ale wydaje mi sie jednak ze jak troche czlowiek poszyka to znajdzie uleglego wyspiaza. Wiec chyba jednak zaryzykuje, a jak by co to bez motu tez niezle sie zbiera Dam znac co i jak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość stefanoo Zgłoś #12 Napisano 26 Października 2007 Co do MOT-u to myślę że może być problem.Moja koleżanka robiła MOT w vento i miała problem ze spalinami,co prawda limit przekraczało jej tylko trochę ale podjechała do jednych mechaników i tam zrobiła MOT bez problemu.Nie wiem jak by oni zareagowali na brak kat.Zresztą czytałem na forum ibizy na temat kat. i nie jest to wskazane.A czytałem bo koleś zrobił z 90-tki tdi 161 KM.Niezły wynik. Piszesz ze nie jest wskazane, zawsze uwazalem ze silniczek odrazu lepiej "oddycha" po takim zabiegu a przedewszystkim dizelek Jesli masz jakies inne informacje to bardzo chetnie poczytam. A z 90-tki wykresic 161 konikow to naprawde zacny wynik, wielkie brawa za odwage. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kabanos222 Zgłoś #13 Napisano 26 Października 2007 Co do MOT-u to myślę że może być problem.Moja koleżanka robiła MOT w vento i miała problem ze spalinami,co prawda limit przekraczało jej tylko trochę ale podjechała do jednych mechaników i tam zrobiła MOT bez problemu.Nie wiem jak by oni zareagowali na brak kat.Zresztą czytałem na forum ibizy na temat kat. i nie jest to wskazane.A czytałem bo koleś zrobił z 90-tki tdi 161 KM.Niezły wynik. Absolutnie nie ma problemu z MOT robilem z dwa tygodnie temu.Zrobilem powrot tylko do starego programu wlaczylem EGR i przeszedl test bez zadnego ale ... pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rogalotti Zgłoś #14 Napisano 28 Października 2007 W samym Londynie jest moich dwóch znajomych którzy robią modyfikacje aut. Mają cały potrzebny sprzet i hamownie żeby zrobić Wasze auta. To Polacy którzy wgrywają moje softy. Możecie do nich uderzyć niech nasi zrobią naszym Ew, kontakt do mnie i ja podam namiary na nich. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rogalotti Zgłoś #15 Napisano 28 Października 2007 Ceny są dużo niższe niż u lokalnych angielskich tunerów. Tel +44 790 216 34 55 Dave zresztą do niedawna jeszcze znany ze Starogardu Gdańskiego. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość stefanoo Zgłoś #16 Napisano 30 Października 2007 Jesli masz jakies inne informacje to bardzo chetnie poczytam. A z 90-tki wykresic 161 konikow to naprawde zacny wynik, wielkie brawa za odwage. podaje ci linka do stronki na temat tuningu z forum ibizy ten mój koles ma ksywe nerwus http://klubseata.pl/smf/index.php?topic=4416.new#new przeczytalem cala dyskusje na ten temat i naprawde niewiarygodne, po pierwszym sofcie 70KM wiecej i to ze skromnego TDI-ka bo zaledwie 90KM Naprawde wielkie brawa dla Alego. Poczekam pare miesiecy i jade do Polski oddac swoja strzale w naprawde dobre rece. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość stefanoo Zgłoś #17 Napisano 30 Października 2007 Jesli masz jakies inne informacje to bardzo chetnie poczytam. A z 90-tki wykresic 161 konikow to naprawde zacny wynik, wielkie brawa za odwage. podaje ci linka do stronki na temat tuningu z forum ibizy ten mój koles ma ksywe nerwus http://klubseata.pl/smf/index.php?topic=4416.new#new przeczytalem cala dyskusje na ten temat i naprawde niewiarygodne, po pierwszym sofcie 70KM wiecej i to ze skromnego TDI-ka bo zaledwie 90KM Naprawde wielkie brawa dla Alego. Poczekam pare miesiecy i jade do Polski oddac swoja strzale w naprawde dobre rece. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kabanos222 Zgłoś #18 Napisano 30 Października 2007 Jesli masz jakies inne informacje to bardzo chetnie poczytam. A z 90-tki wykresic 161 konikow to naprawde zacny wynik, wielkie brawa za odwage. podaje ci linka do stronki na temat tuningu z forum ibizy ten mój koles ma ksywe nerwus http://klubseata.pl/smf/index.php?topic=4416.new#new przeczytalem cala dyskusje na ten temat i naprawde niewiarygodne, po pierwszym sofcie 70KM wiecej i to ze skromnego TDI-ka bo zaledwie 90KM . hej ten wynik nie opiera sie przecierz na jednej modyfikacji . wiec piszac po pierwszym sofcie 70 km wiecej musisz jeszcze dodac wymieniajac kilka znaczacych podzespolow i strojeniu tego wszystkiego mozna sie cieszyc takim wynikiem. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość stefanoo Zgłoś #19 Napisano 30 Października 2007 Jesli masz jakies inne informacje to bardzo chetnie poczytam. A z 90-tki wykresic 161 konikow to naprawde zacny wynik, wielkie brawa za odwage. podaje ci linka do stronki na temat tuningu z forum ibizy ten mój koles ma ksywe nerwus http://klubseata.pl/smf/index.php?topic=4416.new#new przeczytalem cala dyskusje na ten temat i naprawde niewiarygodne, po pierwszym sofcie 70KM wiecej i to ze skromnego TDI-ka bo zaledwie 90KM . hej ten wynik nie opiera sie przecierz na jednej modyfikacji . wiec piszac po pierwszym sofcie 70 km wiecej musisz jeszcze dodac wymieniajac kilka znaczacych podzespolow i strojeniu tego wszystkiego mozna sie cieszyc takim wynikiem. pozdr Masz racje ale to i tak nie zmienia faktu ze to zacny wynik 70 z 90KM Tylko ciekawe jak dlugo motorek to wytrzyma? Bo to raczej nie zdrowy przerost Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #20 Napisano 30 Października 2007 Aligator z 90KM AGR zrobil ponad 230KM na ORGINALNYCH gratach i nadal to jezdzi Ja juz wolalem dol od PD wstawic by nie ryzykowac. ALe jak widac te silniki maja smialo potencjal +100% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach