Skocz do zawartości
Gość Dyrektor

Gaśnie zaraz po odpaleniu

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Dyrektor

Witam

Mam poważny problem. mam paska 95r. 2.0 8v

Silnik po przekręceniu kluczyka pali "od kopa" ale gdy tylko osiągnie obroty biegu jałowego natychmiast gaśnie. Kilkakrotne przekręcenie kluczyka nic nie zmienia. Gdy odpalam na lekko wciśniętym gazie silnik wkręca się na 1500 obrotów i gaśnie. Nie wiem czy to istotne ale zauważyem że gdy silnik gaśnie nie zatrzymuje się od razu tylko wytraca obroty przez 2-3 sekundy co jest oczywiste ale obrotomież opada w ułamku sekundy. Gdy dzisiaj rano podszedłem do auta obpaliło bez problemu. Wszystko jest ok. Ale teraz obawiam się gdziwekolwiek jechac bo problem może powrócic w każdej chwili.

Oraz jeszcze jedeno pytanie z cyklu banalnych: gdzie znajduje się filtr paliwa?

Będe bardzo wdzięczny za wszelką pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gdzie znajduje się filtr paliwa?

zajrzyj od strony pasazera na wysokosci slupka pod spod :611:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heh, no to mamy ten sam problem:( Najprawdopodobniej padł ci immo. A może sprobuj drugim kluczykiem odpalic. U mnie czasami dawał się tak oszukac :D Że jak jednym nie odpalał to wsadzałem drugi i juz wszystko OK. Teraz juz się silniczek pokumał o co chodzi i du.a. Jutro od ran a ruszam z tym immo i jak tylko cos osiagne to napisze co było wina mojej usterki. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Dyrektor

Ale jak mam poznac czy mam immo? wiem że to głupie pytanie ale...

Z tego co wiem to immo to taki breloczek który przykładamy do takiego dzyndzla wtedy pika i jest ok.

ale ja nie mam tego dzyndzla po prostu wkładam kluczyk i ogień

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesteś pewien?

Nic nie ma w kluczyku?

 

Bardzo dziwna sprawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dyrektor

Ale ja niestety nie mam immo. Buuu

A pewien jestes?

JAFO

Nic nie ma w kluczyku?

ja tez nie mam w kluczyku a imo mam :610:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I to jest fabryczne? Chyba nie.

Sterownik immo był wtedy standardem (i jest).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam dwa kluczyki oryginalne.Jeden z latarka a drugi zwykly, w instrukcji paska oczywiscie ze sa inne,to wiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do Dyrektor'a

Według mnie napewno masz immo. Rozbierz kluczyk ten z latarka(najłatwiej) i tam powinien siedzieć transpoder- taki czarny prostokącik. Jeżeli jest tzn ze masz fabryczne immo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość brzeszczot

Miałem identyczny problem. Samochód zapala i sekundę później gaśnie nie da si go wprowadzić na wyższe obroty i przytrzymać na nich, Nie reaguje na poziom gazu.

Rozwiązanie podsunęła mi osoba pracująca juz lat kilka w zakładzie zakładającym gaz.

Jak to ona stwierdziła, należy zresetować główny sterownik obsługujący sondę lambda.

Czyli tak naprawdę odpinamy klemę z akku na kwadransik. U mnie ta metoda w ciągu dwóch lat zadziałała już dwukrotnie! Dodam jeszcze, że mam gaz i po tym zabiegu mogę przełączyć dopiero na gaz jak pojeżdżę na tyle dużo by wóz sam włączył wentylator.

Good Luck!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Dyrektor

Problem rozwiązany.

Okazało się że winny był tak jak wszyscy pisali immobiliser. Przeczyściłem styki we wtyczce od czujnika i jak na razie gitara.

Tak że temat uważam za zamknięty.

Dzięki wszystkim za pomoc!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość longines
Witam

Mam poważny problem. mam paska 95r. 2.0 8v

Silnik po przekręceniu kluczyka pali "od kopa" ale gdy tylko osiągnie obroty biegu jałowego natychmiast gaśnie. Kilkakrotne przekręcenie kluczyka nic nie zmienia. Gdy odpalam na lekko wciśniętym gazie silnik wkręca się na 1500 obrotów i gaśnie. Nie wiem czy to istotne ale zauważyem że gdy silnik gaśnie nie zatrzymuje się od razu tylko wytraca obroty przez 2-3 sekundy co jest oczywiste ale obrotomież opada w ułamku sekundy. Gdy dzisiaj rano podszedłem do auta obpaliło bez problemu. Wszystko jest ok. Ale teraz obawiam się gdziwekolwiek jechac bo problem może powrócic w każdej chwili.

Oraz jeszcze jedeno pytanie z cyklu banalnych: gdzie znajduje się filtr paliwa?

Będe bardzo wdzięczny za wszelką pomoc.

 

Masz fabryczny immo w kluczyku (taki bez dzyndzla) :-)))) Jak rozbierzesz kluczyk to w srodku masz bateryjkę, zarówkę, spręzynkę, blaszkę .... i takie śmieszne niesymetryczne zgrubienie w plastikowej obudowie klucza. Tam jest zaprogramowany transponder (mozna toto wyjąc z klucza podważajac nozem - ale delikatnie). Lepiej tego nie zgub ;-)

 

Jednakze w przejściowkach (B4) bardzo często padają kostki stacyjki - czasami wystarczy ja wymienic , by problem z immo znikł . Koszt okolo 20-30 zeta zaleznie od regionu Polski.

Jak komus szaleje stacyjka, niech zacznie od tego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę odświeżę temat.

Kiedyś pisałem, że mam problemy z trzymaniem obrotów przy 2500 obr/min i falowaniem. Obecnie nic nie trzyma, falowanie max o 250obr/min, a nie jak poprzednio o 1000.

Ale problem jest inny. Zdarza się to przy zimnym silniku, przy odpalaniu rano lub po dłuższej przerwie. Po odpaleniu jest oki. Sam się przełącza na gaz i... gaśnie na wolnych obrotach, a także np jak ruszę na benzynie, przełączy się na gaz i za chwilę wysprzęglę silnik to gaśnie... Co może być tego przyczyną?? Proszę o pomoc. Dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość luki.l

Może nie uzyskałeś odpowiednio wysokiej temperatury płynu chłodzącego (który w wypadku instalacji LPG ogrzewa w parowniku gaz). Zobacz, czy po takim zgaśnięciu parownik jest ciepły czy zimny. Jak zimny to możesz mieć zbyt mało płynu w układzie chłodzenia lub za szybko nastąpiło przełączenie zasilania z benzyny na LPG. Też kiedyś tak miałem. A na gaz przełącza Ci się automatycznie czy ręcznie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mihu7

Witam !

Podepnę się pod temat i proszę o pomoc, objawy w moim "pasku" mam następujące:

Odpalenie zimnego silnika możliwe jest jedynie po przytrzymaniu wciśniętego pedału gazu. Jeżeli puszczę pedał gazu, to silnik spada z obrotów i gaśnie. Jeżeli natomiast przytrzymam pedał gazu na około minutę, to mogę już go puścić i silnik trzyma obroty biegu jałowego... Dodam, że podejrzewałem, że oszukuje czujnik temp. cieczy chłodzącej (i daje złe sygnały na komputer), bo od pewnego czasu pokazywał mi tylko 70 stopni (max), ale - zdiagnozowałem - to była wina termostatu i dlatego były takie wskazania. Macie, Koledzy, jakieś pomysły ?

Auto : VW Passat 1,6 benzyna r. 1996 (silnik AEK - 74 kW lub 101 koni jak kto woli), bez instalacji gazowej.

--------------------------------

Dzieki @kuczlaw, właśnie doszedł do mnie przewód do VAG - i mam taki kod 00513 Czujnik prędkości silnika – G28 – sygnał usterki - więc chyba tutaj jednak trzeba szukać przyczyny... tylko gdzie on się znajduje (czujnik)?

Edytowane przez mihu7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podepnij pod VAGa ale możliwe że i czujnik padł. Podaje sygnał że silnik jest rozgrzany i nie pracuje na ssaniu co przy obecnej temperaturze objawia sie spadaniem z obrotów i gaśnięciem. Mi na ssaniu obroty trzyma ok minuty a później spadają do normalnych. U Ciebie w tej chwili występuje ssanie "nożne" :D przez tą właśnie minutę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tak miałem u siebie i pomogło jak regulacja kierownicy obnize ja na chwilke zapale silnik i wtedy ustawie spowrotem. twoje objawy na 100% wskazuja na immobilajzer. pewnie cos nie łączy albo to gówienko w kluczyku zle przekazuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności