Skocz do zawartości
sipowitz

Prośba o zaanalizowania LOGa

Rekomendowane odpowiedzi

Gdyby miał ktoś chwilkę i ochotę, to proszę zerknąć na tego dynamicznego loga, jest zrobiony dla bloków 003, 008, 011. Bardzo dziękuję.

 

th.dd71a5447a.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W mojej ocenie turbina ładnie pompuje, cisnienie podąża za wartościami specyfikowanymi (nie licząc jednego momentu, w którym nieznacznie dopaliła). Chyba pod koniec puściłeś nogę z gazu - widać, że ciśnienie spadło.

 

Przepływka też wygląda ok, choć szczerze przyznam, że zastanawia mnie powód podawania większej dawki powietrza niż to zakłada specyfikacja. U siebie mam to samo i zastanawiam się jaka może być tego przyczyna. Mam nadzieję, że ktoś bardziej doświadczony nam to wyjaśni :) W każdym razie LMM nie obcina dawki paliwa, więc w sumie ok.

 

P.S.

Przepraszam sipowitz, że nie odpisałem na poprzednią PW, ale zbierałem się do wyjazdu za granicę (obecine studiuję w Turynie) i miałem ciężko z czasem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nol, dzięki za zainteresowanie.

Chyba pod koniec puściłeś nogę z gazu - widać, że ciśnienie spadło.

Wiesz, możliwe, bo mając prawie 4500 obr/min na trzecim biegu i obsługując lapka z fotela pasażera mogłem zwątpić w ułamku sekundy.

Przepływka też wygląda ok
Ja mam wrażenie że powyżej 2500 obr/min zby mała jest dawka mierzona, ale to może też być efekt przybrudzonego filtra powietrza, bo za 2000 tys km wylatuje i na jego miejsce będzie świeżutki.
W każdym razie LMM nie obcina dawki paliwa, więc w sumie ok.
Również mnie to bardzo cieszy... :)
Przepraszam sipowitz, że nie odpisałem na poprzednią PW, ale zbierałem się do wyjazdu za granicę (obecine studiuję w Turynie) i miałem ciężko z czasem.
Naprawdę nie ma powodu do obawy, rozumiem, prosiłem o pomoc a nie żądałem odpowiedzi, dlatego nie przejmuj się... ;)

Dzięki jeszcze raz za opinię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dawka jest trochę zaniżona, ale coś mi się zdaję że turbinka też mniej daje bo 2100 to ja mojej wyciskam. Do tego widzę dość szybko spada ciśnienie nawet nie dojdzie do 3rpm. Sprawdź czy może nie masz jakiejś nieszczelności w dolocie uszczelki opaski itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marku, nasze turbinki (AHH i AFN) mają nie dawać więcej jak 2000 :) Chyba, że źle zrozumiałem Twoją wypowiedź :) Turbo od 130KM PD daje więcej niż 2000, jeśli mnie pamięć nie myli (nie mam tu w Turynie dokumentacji).

 

P.S.

Zesztą tu ładnie widać :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nol Dobrze zrozumiałeś ale to można jeszcze przeboleć róznica duża nie jest natomiast bardzo szybko spada zanim silnik osiągnie obroty 3k.rpm. - to mnie bardziej zastanawia??

 

Porównaj dane na przykładzie choć by AHU i AHH

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się :) Właśnie dlatego zapytałem się czy nie ściągnął nogi z gazu. IMO powinien zrobić jeszcze jedną próbę, każda grupa osobno, aby było więcej próbek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wtrącę się na moment, mianowicie zauważyłem, że na 2/3 gazu auto ciągnie lepiej niż na wciśniętym pedale na maxa. Co do puszczania pedału, to mogło się to wydarzyć, jedynie powyżej 3800-4000 obr/min.

Usunąłem drobną nieszczelność na dolocie na połączeniu węża gumowego z plastikowym, wczesniej był niewielki sąsiednim łączniku.

Zrobię poszczególne kanały osobno, jednak po wymianie filtrów i oleju, myślę, że wtedy wyniki będą bardziej miarodajne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności