Gość vwmaniac Zgłoś #1 Napisano 19 Września 2007 witam otóż iż moje auto ma juz swoje lata i zamki w nim są już dość mocno wyrobione w bagazniku juz nawet klucza do konca nie wloze i moje pytanie wiaze sie z tym czy np takli zamek będzie dobrym rozwiązaniem http://motoallegro.pl/item241626577_centralny_zamek_4drzwi_2piloty_kierunkowskazy_.html Dodam iż posiadam zwykly zamek centralny na klucz i chcę wywalić zamki i wlozyc wkladki metalowe i otwierac dzwi z pilota proszę mi doradzić czy taki zamek będzie otwieral szystkie dzwi łącznie z klapą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość vwmaniac Zgłoś #2 Napisano 19 Września 2007 tak ale tam widzę 4 silowniki a do klapy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
edde Zgłoś #3 Napisano 19 Września 2007 posiadam zwykly zamek centralny na klucz no to chyba wystarczy ci tylko sterownik na pilota do twego centrala, niepotrzebny ci zesaw z siłownikami, siłowniki już masz oryginalne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość vwmaniac Zgłoś #4 Napisano 19 Września 2007 a z kąd można takie coś nabyć? bo na allegro jest tego trochę ale nie wiem ktory bedzie pasował??????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
edde Zgłoś #5 Napisano 19 Września 2007 a naprzykład stąd: http://www.allegro.pl/item242023994_sterownik_c_zamka_scyzoryk_f_komfort_kierunki.html możesz też kupić taki sterownik z alarmem, niewiele droższy (zobacz inne aukcje sprzedającego albo innych sprzedających wpisując "sterownik" w kateg. Allegro › Motoryzacja › Części samochodowe › Układ elektryczny, zapłon bo jak dobrze zrozumiałem centralny zamek oryginalny w aucie masz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość vwmaniac Zgłoś #6 Napisano 19 Września 2007 tak i chcę wywalić zamki i otwierac dzwi pilotem. czy będzie jakiś wiekszy problem przy montazu? P.S fajowy ten scyzoryk da się w niego wlozyc swoj stary grot z klucza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
edde Zgłoś #7 Napisano 19 Września 2007 da się, w kpl dostajesz 2 szt scyzoryków-surówek, idziesz do "dorabialni kluczy" i dorobiony montujesz w scyzoryku problemu z montażem być nie powinno jeśli nie masz dwóch lewych rąk od sprzedającego musisz wziąć schemat do twego auta konkretnie, poza tym na forum jest dużo postów o montażu takich sterowników włącznie z opisanymi gdzieś kolorami kabelków który od czego, poszukaj przed montażem, zawsze ta większa wiedza nie zaszkodzi u tego gościa kupowałem dwa takie sterowniki, jeden zakładałem w golfie III (tu instalacja bliźniacza niemal jak w pasku, problemów nie było, nie wiem jak z opcją komfortu bo tej akurat teściowi nie podłączałem ) a drugi w passacie B5 (podłaczałem wszystko czyli central, diodę, kierunki, syrenkę sygn i komfort, chodzi wszystko jak należy ale instalacja jest już zupełnie inna, inna polaryzacja sterowania) u siebie mam też scyzoryk ale bez komfortu (tzn komfort dołożyłem niedawno, też zakupiony u ww gościa) bo dwa lata temu nie byo za dużego wyboru scyzoryków w zasadzie to tylko jeden gość sprzedawał ściągane z niemiec, chodzi bezzarzutu do dziś, muszę dodać ze scyzoryka jednak nie używam bo niezbyt sztywna i solidna to konstrukcja (bez porównania z scyzorykami oryginalnymi vw czy mercedesa), dlatego wybrałem użytkowanie w stacyjce oryginalnego kluczyka vw a pilot-scyzoryk jest jako brelok (wygląda niekiepsko, wielu myśli że to oryginał ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin Stos Zgłoś #8 Napisano 20 Września 2007 Pozwólcie na małe OT, a mianowicie czy spotkał się ktoś z czymś takim jak zaślepka zamka do passata B3/B4 Byłem dzisiaj w serwisie VW i powiedzieli że mają tylko do B5 i B6 Bo zakładanie pilota i alarmu nie ma sensu jeżeli nie zaślepi się tych zamków które da się otworzyć każdym lepszym śrubokrętem ślusarskim No i jakby ktoś jeszcze wiedział jak rozebrać te bębenki zamków byłbym bardzo wdzięczny za jakąkolwiek podpowiedź. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
edde Zgłoś #9 Napisano 20 Września 2007 zakładanie pilota i alarmu nie ma sensu jeżeli nie zaślepi się tych zamków no ja sie nie zgodzę z kolegą, ja zakładałem pilota do centrala (bez alarmu zresztą) nie w celu ochrony ale w celu wygody, nie bardzo lubie np. nocą jeździć po drzwiach kluczykiem i kląć gdzie jest ta ch...na dziurka albo wychodzę na parking, jedno "pik" i już wiem gdzie żona auto postawiła, zresztą nie oszukujmy się te nasze "brabusy" już nie są takim cennym łupem dla złodziei naprawdę jest wielu ludzi zakładających sterowniki dla wygody i podniesienia komfortu użytkowania i dla nich to ma sens Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość vwmaniac Zgłoś #10 Napisano 20 Września 2007 zresztą nie oszukujmy się te nasze "brabusy" już nie są takim cennym łupem dla złodziei I takie kradzieże się zdarzaja Czy ktoś spotkal się z zaślepkami zamków? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
edde Zgłoś #11 Napisano 20 Września 2007 oczywiście, jak również oczywiste jest że otwarcie zamka śrubokrętem jest tak samo proste jak drutem czy blaszką włożoną pomiędzy szybę a uszczelkę (nie żebym się tym zajmował ale zdarzało mi się trzy razy odzyskiwać zatrzaśnięte kluczyki) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hotair Zgłoś #12 Napisano 20 Września 2007 Niestety mojego byś tak nie otworzył z uwagi na ryglowanie zamków więc jak mam klameczki tylne na przednich drzwiach i podciągasz przy uszczelce to pompka sama wciąga rygle ale to zależy od wypasu paska więc nie każdy ma tę opcję . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin Stos Zgłoś #13 Napisano 22 Września 2007 Czyli rozumiem że bez problemu można założyć klamki z tyłu do przodu tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość vwmaniac Zgłoś #14 Napisano 22 Września 2007 do przednich zamkow stosuje sie chyba jakies zaslepki ale niestety nie widzialem owych moze ktoś ma jakies fotki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamo88 Zgłoś #15 Napisano 22 Września 2007 jak masz standardowy zamek to jest to pneumatyczny zamek, do niego potrzebna sprawna pompka (okolo 100zl, jest umiejscowiona w bagazniku), do tego trzeba patrzec czy sterownik obsluguje taki typ zamka, bo jak chcesz zalozyc elektryczny to trzeba wszystkie silowniki pozmieniac (a to sporo roboty i moze byc trudne w klapce od wlewu, ja mam alarma STIG ze scyzorykiem i podpiete pod standardowy centralny i dziala ok, jesli chodzi o klamki to z tego co wyczytalem na forum to te tylnie dobrze jest zalozyc na przod i nie miec bebenkow (sam sie nad tym zastanawiam), mam tez kluczyk od b5 starszego i faktycznie ten scyzoryk STIG ma badziewiaste mocowanie grotu od b3 bo macha sie na boki, ale uzywam juz pol roku i nic zlego sie nie dzieje (nie wypada chociaz bym chetnie skleil czyms ale nie wiem czym) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach