Memciu Zgłoś #781 Napisano 3 Listopada 2013 Aktualnie mam właśnie Conti TS 850, ogółem jeździ na nich się dobrze[szczególnie po śniegu], lekko uważać trzeba na lodzie bo tył potrafi pociągnąć, ale to przy dość dużych prędkościach więc nic dziwnego. Wzniesienia pokonuje bez problemu, według mnie są ciche[inni uważają że nie] i trochę miękkie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichalSWD Zgłoś #782 Napisano 4 Listopada 2013 Od dzisiaj mam Continental TS850. Pierwsze wrażenie - bardzo ciche w porównaniu do poprzednich Michelin A3. Zobaczymy jak będzie z przyczepnością na śniegu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BAMSE Zgłoś #783 Napisano 4 Listopada 2013 Ja będę śmigał na Continental ContiWinterContact. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bart_ Zgłoś #784 Napisano 8 Listopada 2013 Mam pytanko. Przymierzam się do zakupu zimówek 195/65/15 i myślę o Continental Winter TS850 kontra Goodyear UltraGrip8? Warto dopłacać do Goodyear? Mieszkam w IRL więc będą użytkowane głównie na deszczu, suchym, czasem śnieg lub trochę lodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #785 Napisano 8 Listopada 2013 Mieszkam w IRL To bym sobie zimówki w ogóle odpuścił i jeździł na dobrych uniwersalnych. A tam w ogóle mają w sprzedaży zimówki czy trzeba sprowadzać ze Skandynawii ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Astro Zgłoś #786 Napisano 8 Listopada 2013 Widzę że wielu z nas jeździ zimą na continentalach. To i ja napiszę że w poprzednim aucie miałem contiwintercontact ts 830 w rozmiarze 205/55/16 a i teraz do Passata mam continentale tyle że model nowszy ts 850 i serdecznie polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bart_ Zgłoś #787 Napisano 9 Listopada 2013 To bym sobie zimówki w ogóle odpuścił i jeździł na dobrych uniwersalnych. A tam w ogóle mają w sprzedaży zimówki czy trzeba sprowadzać ze Skandynawii ? Uniwersalnych nie ma tutaj pozatym nie wiem czy zauwazyles na jakim na codzien jezdze profilu. Jak posypie choc troche sniegiem to raczej slaby pomysl jest jezdzic. Ja generalnie kupuje opony w UK bo sa tansze. Dzięki za pomoc @Astro - widzę, że te Continentale ciesza sie dobra opinia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sivy07 Zgłoś #788 Napisano 9 Listopada 2013 Mam pytanko.Przymierzam się do zakupu zimówek 195/65/15 i myślę o Continental Winter TS850 kontra Goodyear UltraGrip8? Warto dopłacać do Goodyear? Mieszkam w IRL więc będą użytkowane głównie na deszczu, suchym, czasem śnieg lub trochę lodu. hej, dziwi mnie to że tam goodyear jest drozszy od conti. u nas jest raczej odwrotnie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robcyk Zgłoś #789 Napisano 9 Listopada 2013 (edytowane) A ja jezdze na Sava eskimo 3+ ale jaja panowie cała zime ub.roku przejezdzilem wulkanizator który zakladał mi te opony był chyba po imprezie ostro zakrapianej bo założył mi kierunkiem jazdy do tylu po przekroczeniu 120km/h passat dostawal takich wibracji ze masakra chamowalo sie jak na letnich zobaczymy w ta zimę jak bedzie mam nadzieje że OK:-) Właśnie je zalożyłem i po prawidlowym montażu z kierunkiem jazdy do przodu i po wywazeniu wszystko jest wporządku nic nie bije nietrzesie autem nie buczy jest OK. Edytowane 10 Listopada 2013 przez Robcyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #790 Napisano 9 Listopada 2013 wulkanizator który zakladał mi te opony był chyba po imprezie ostro zakrapianej bo założył mi kierunkiem jazdy do tylu Wulkanizatorzy to w dużej części tępaki i niedbaluchy. Mi kiedyś jeden miszczu wyważył stalówki ciężarkami od alu :fajny Niektórzy mają na maksa poustawiane klucze pneumatyczne, żeby później nie musieć dociągać śrub kluczem dynamometrycznym. Jaki to ma wpływ na szpilki, felgi i gwint w tarczach / bębnach chyba nie muszę dodawać. Nie wspomnę już o tym, że zawsze, ale to zawsze po wszystkich wulkanizatorach trzeba regulować ciśnienie w oponach bo pompują na pałę - w każdym kole co innego - i nie są to bynajmniej różnice rzędu 0,1 atmosfery. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek-83 Zgłoś #791 Napisano 9 Listopada 2013 gwint w tarczach...w jakim aucie ? Co do opon to osobiście latam na Michelin ALPIN A4 to świetne opony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #792 Napisano 9 Listopada 2013 Cytat Zamieszczone przez Obywatel Zobacz postagwint w tarczach ...w jakim aucie ? W Renault na przykład. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #793 Napisano 9 Listopada 2013 (edytowane) bo założył mi kierunkiem jazdy do tylu po przekroczeniu 120km/h passat dostawal takich wibracji ze masakra Założyłem zimówki i od 140 km/h mam to samo a na letnich nie było.... aż jutro sprawdze z ciekawości... Edytowane 9 Listopada 2013 przez Kuczi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #794 Napisano 9 Listopada 2013 (edytowane) Założyłem zimówki i od 140 km/h mam to samo a na letnich nie było.... aż jutro sprawdze z ciekawości... miałem to samo felgi niby proste, opony 195/65/15 słabe po 4 mm Letnie micheliny primacy HP 225/45/17 do 220 km/h zero wibracji (opony nowe) Hmm... sądzę, że zimówki mamy zrypane co nie? Aaaa na zimówkach powyżej 180 przestawało dragać... Edytowane 9 Listopada 2013 przez wojtekk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #795 Napisano 9 Listopada 2013 sądzę, że zimówki mamy zrypane co nie? Ja kupiłem nowe i mają przejechane z 500 km dopiero Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #796 Napisano 9 Listopada 2013 Ja kupiłem nowe i mają przejechane z 500 km dopiero To czym prędzej na stacje podjedź lub na wulkanizacje jeśli kupowałeś u nich. Tak z ciekawości jakie to zimówki ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #797 Napisano 9 Listopada 2013 Tak z ciekawości jakie to zimówki ? Yokochama w-drive a kupowałem w necie...niby 5 lat gwarancji tylko ciekawe na co ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #798 Napisano 9 Listopada 2013 Yokochama w-drive a kupowałem w necie...niby 5 lat gwarancji tylko ciekawe na co ... nie znam, chociaż zachwalaja w necie Czyli co rekalmacja o ile się da pozostaje ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #799 Napisano 9 Listopada 2013 Czyli co rekalmacja o ile się da pozostaje ? Zobacze jak są zamontowane i najwyżej napiszę do sprzedającego ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GandalfB Zgłoś #800 Napisano 10 Listopada 2013 wiec ja takowe uzytkowałem docelowo byly załozone do BMW e46 2.0 D i powiem ze bylem bardzo zadowolony nigdy beemka nie miala problemu wykaraskac sie z jakiejs zaspy mimo iz na tyl jest naped na suchej nawierzchni i przy predkosciach autostradowych w DE tez bardzo dobrze sie sprawowała jezdziłem na niej 3 sezony w BMW i jeden w Golfi 4 i nigdy mnie nie zawidła teraz juz sa sciochrane i nadaja sie tylko na dojechanie w lato ale nawet w lato i deszcze dobrze sie jezdzi nawet miałem wrazenie ze lepiej kalurze wodne brały juz takie troche poddarte jak letnie opony Pirelli P6000 wiec w mojej opini dobra opona polecam Dzięki za opinię. Zakupiony komplet za 660zł, produkcja - pierwszy kwartał 2013 roku, Made in France więc powinno być ok. Już założyłem i nic tylko czekać na zimę . W sprawie różnicy w produkcji tej samej opony to podobno (niestety) różnica pomiędzy produkcją takiego samego modelu oponki w fabryce we Francji czy w Niemczech, a np w Rosji jest znacząca. Ponoć zupełnie inna guma. Na pewno Yokohama produkowana w Japonii będzie inna jakościowo, niż ta tłuczona własnie w Rosji czy w Wielkiej Brytanii. Z tych dwóch krajów podobno opony są najgorsze. Nawet Dębica jest też robiona w Wielkiej Brytanii i słyszałem, że jest gorsza jakościowo od tej robionej w Polsce! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach