mielke Zgłoś #61 Napisano 21 Lipca 2010 ale po wymianie jakie błedy wyskoczyły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Roni Zgłoś #62 Napisano 21 Lipca 2010 Po wymianie było wszystko ok, on tym autem się przejechał sprawdził i było ok. ja przyjechałem odebrać ale jak tylko go odpaliłem to kontrolka już nie zgasła. Nie podłączał go od razu przy mnie tylko auto znów u niego został. dzwonił do mnie i mówi ze może być jakieś spięcie gdzieś na kablach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajtas Zgłoś #63 Napisano 25 Września 2011 witam mam problem który jest poruszany w tym temacie wymieniłem czujnik położenia wału korbowego, gdyż wyskoczył mi błąd PO322 kupiłem czujnik EPSa zamiast orginalny BOSCHa auto dobrze rozpędza się lecz od około 4tyś obr/min zaczyna szarpać proszę o jakieś sugestie lub podpowiedzi, gdyż nie wiem co może być przyczyną z góry dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
simono_pl Zgłoś #64 Napisano 9 Grudnia 2015 (edytowane) Koledzy kupiłem kilka dni kabelek OBD2 i wczoraj wieczorem sprawdziłem czy mam jakieś błędy w moim Pasku B5 FL 2004 1,9 TDI. Widzę: 19463 - Camshaft Position Sensor (G40): No Signal P3007 - 35-00 - - z tego co czytam to błąd czujnika położenia wałka rozrządu. Auto normalnie pali na zimnym i ciepłym, nie ma problemu z mocą. Skasowałem błąd i zobaczę dzisiaj wieczorem czy się pojawił znowu. Może być chyba tak, że to stary nie skasowany błąd? Na co dokładnie ma wpływ ten czujnik jeśli jest walnięty i jaki obecnie jest jego koszt (VIN mojego paska to WVWZZZ3BZ4E186693) i czy jego wymiana jest w miarę prosta abym go sam wymienił? Edytowane 9 Grudnia 2015 przez simono_pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #65 Napisano 11 Grudnia 2015 A sprawdzałeś na włączonym silniku czy tylko na włączonym zapłonie? Bo przy TYLKO włączonym zapłonie - taki bład wyskoczy. Na uruchomionym silniku - już nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
simono_pl Zgłoś #66 Napisano 12 Grudnia 2015 Dzięki za informacje, sprawdzałem na włączonym zapłonie, sprawdzę dzisiaj jak piszesz na odpalonym silniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Flak82 Zgłoś #67 Napisano 5 Stycznia 2016 Witam wszystkich Mianowicie mam duży problem Moj passek 1.9tdi odpalal na strzałą,czasami nie i krecilem że 4sek.i pojechalem na komp.i mech.powiedział za do wymiany czujnik położenia walka rozrzadu,więc go wymienił na nowy. Teraz auto muszę kręcić że 15sek by odpalili a mało tego gdy wyczerpie wtyczkę od czujnika to niema w ogóle żadnej roznicy. Blagam pomozcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #68 Napisano 5 Stycznia 2016 Problem leżał w dawce startowej a nie czujniku - założy pewnie zamiennik (a one do niczego się nie nadają) i taki efekt. Musisz podjechać do kogoś kto ma vaga i Ci podniesie dawkę deczko i będzie palił od strzała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Flak82 Zgłoś #69 Napisano 9 Stycznia 2016 Dzięki za info. Ale czego się dowiedzialem że ten mech.założył niby nie oryginalny czujnik teraz mój nowy mech.szuka oryginału może to będzie to. Chyba że masz kolego jakieś inne propozycje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szalony555 Zgłoś #70 Napisano 17 Lipca 2016 Witam czy ktoś wie w jakim położeniu powinna znajdować się przerwa w blaszce tej od czujnika halla jeżeli wszystko jest na znakach przy dobrze ustawionym zapłonie w silniku AEB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McBoss Zgłoś #71 Napisano 1 Listopada 2017 Chcialbym sie podpiac pod temat. Stary, ale widze, ze co jakis czas odswierzany Posiadam 1.8 ARG (blizniaczy do ADR, ale moj ma elektroniczna przepustnice). Problem jest tego typu, ze wyskakuje mi znany z tego tematu blad 17746/P1338/004920 - Camshaft Position Sensor (G40): Open or Short to Plus Co udało mi się sprawdzic: - Podmieniłem czujnik na inny kupiony z allegro uzywany - Podmienilem czujnik na kolejny od sprawnego ADR'a - Pociagnalem nowy przewod sygnalowy na pin 2 we wtyczce do czujnika do pinu 86 w ECU. (Nie chcialem ruszac pinow 1 i 3 poniewaz widze na schemacie, ze idą rowniez do innych czujników) Blad w dalszym ciagu wystepuje, a auto odpala normalnie - od strzala praktycznie, ale chodzi nie rowno... Blad w niezmienionej formie wystepuje nawet, gdy odpale auto z odpiętą wtyczką od czujnika. Co tu moze byc? Zle ustawiony wałek ?? Prosze poradzcie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baryl Zgłoś #72 Napisano 15 Lipca 2018 (edytowane) Błąd 16726 (P0342) Low SIgnal na Camshaft. Czy ktoś mógłby sprawdzić u siebie czy na wtyczce do czujnika jest na pinach 1 & 2: +5.08V 3: masa Zastanawia mnie to czy +5V na pinie 2 (sygnałowym) jest w porządku. ... i na czujniku między pinem 1 i 3 11.5 kOhm Podłączyłem czujnik pod oscyloskop. Mierząc między pinem 2 i 3 ( sygnał i GND) nie miałem żadnych odczytów. Między pinem 1 i 2 (sygnał i +5V) miałem odczyty narastające po ok 3V a z tego co kojarzę powinny to być pełne impulsy prostokątne. Kąt wyprzedzenia zapłonu na biegu jałowym waha się między 6.8-10.5 deg Najpierw zapala się kontrolka ESP a potem check engine. Edit: Miałem podejrzenie, że przeskoczył rozrząd, bo pasek jest słabo naciągnięty, mimo że był wymieniany rok temu. Czy mógłby ktoś looknąć na poniższe fotki i powiedzieć czy znaki są ok i czy muszę naprężyć pasek? Edytowane 17 Lipca 2018 przez baryl dodane info o kontrolce esp, dodane info nt synchronizacji rozrzadu, znaki i naciąg paska Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baryl Zgłoś #73 Napisano 8 Sierpnia 2018 Wymieniłem czujnik i po sprawie. Kupiłem Boscha. Stary czujnik nie nosił oznak zniszczenia. Mój kolega elektronik stwierdził, że jak coś się w środku nadpaliło ze starości to powstała pojemność, która zmienia przebieg napięcia i wartość, którą czyta ECU. Naprawa zajęła z 30min. Trzeba zrzucić górne kółko rozrządu. Czujnik siedzi na 2 śrubkach 10 lub 13 i imbus 5. Po zrzuceniu kółka trzymać je napięte, żeby pasek nie przeskoczył na wale korbowym. Pomoże gumka z haczykami, taka do mocowania bagażu i dwie trytki do zablokowania paska na górnym kółku. Przy okazji napiąłem pasek, po mechanikach co wymieniali rozrząd w ubiegłe wakacje. Dużo pomaga filmik: https://youtu.be/gkK1wlewsIY Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szujzetrak Zgłoś #74 Napisano 1 Marca 2023 Witam. Czy ktoś z kolegów posiada wiedzę, jaki powinien wynosić opór wewnętrzny sprawnego czujnika położenia wałka rozrządu w silniku AVF 1.9TDI 130KM? U mnie czujnik położenia wałka rozrządu wykazuje przerwę (nie zwarcie, tylko przerwę w obwodzie - brak rezystancji wewnętrznej). Natomiast czujnik położenia wału (popularny G28) rezystancja wynosi 460 Ω. Mimo podanych wartości komputer pokazuje uszkodzenie (G28). Mam problem z odpalaniem ciepłego silnika, natomiast na zimnym silniku po kilku godzinach stania odpala w sekundę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach