-
Liczba zawartości
82 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O szalony555
- Urodziny 10.07.1974
Informacje osobiste
-
Imię
GRZEGORZ
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
WOŁÓW
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
-
Rok produkcji
1998
-
Problem z czujnikiem położenia wałka rozrządu
szalony555 odpowiedział brat koala → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Witam czy ktoś wie w jakim położeniu powinna znajdować się przerwa w blaszce tej od czujnika halla jeżeli wszystko jest na znakach przy dobrze ustawionym zapłonie w silniku AEB -
Przepływomierz powietrza w 1.8 t AEB
szalony555 odpowiedział animalx → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Iskra jest na wszystkich świecach -
Przepływomierz powietrza w 1.8 t AEB
szalony555 odpowiedział animalx → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam czy uwalona przepławka będzie przyczyną nieodpalenia auta? -
Witam czy uwalony zawór N75 w silniku AEB może powodować nieodpalanie auta,bo już nie wiem gdzie szukać przyczyny.
-
Pompa paliwa jest nowa i się załącza a ten moduł to jak sprawdzić czy działa bo iskra jest na wszystkich świecach.
-
Witam problem zaczął się od jazdy na włączonej klimatyzacji pojeździłem kilka dni i auto z dnia na dzień odmawiało posłuszeństwa tzn spadek mocy i trudności z odpaleniem.W ostatnim dniu zdążyłem zrobić logi i gdy wróciłem do domu już nie mogłem go odpalić i tak jest do dziś.Gdy kręcę tak z minutę to tak jak by chciał zapalić 600 obrotów łapie i jak puszczę kluczyk to gaśnie.Więc zabrałem się za sprawdzanie i przeglądanie forum w poszukiwaniu podobnego problemu ale bez skutku. Podłączyłem Vaga i wyskoczył błąd 00515 czujnik halla. Wymieniłem na nowe obydwa,położenia wału i położenia wałka rozrządu i nic to nie dało. Wymieniłem na nowe świece filtr paliwa i pompę bez rezultatu. Iskra jest na wszystkich świecach. Przepławkę odpinałem jeszcze na pracującym silniku w nadziei na poprawę i nic tak samo. Teraz co jeszcze w tym silniku pozostaje do sprawdzenia co jest odpowiedzialne za odpalenie.Tylko odpalenie. Za wszystkie sugestie i podpowiedzi z góry dzięki.
-
Świece nowe a ten wzmacniacz to jak sprawdzić da się vagiem? Cewki sprawdzone iskra jest na każdej świecy.Pompka paliwa działa bo po przekręceniu kluczyka słychać jak chodzi. Gdy próbuję go zapalić wyskakuje błąd 515 czujnik halla,po skasowaniu i ponownej próbie odpalenia pojawia się ponownie.Czy uwalony czujnik może być przyczyną nieodpalania auta.
-
Naprawdę nikt nie pomoże nie wiem od czego zacząć patroszyć.Wymyłem przepustnicę,jak odłączam przepławkę i próbuję zapalić jest tak samo.Nie mam pomysłów.Teraz podczas kręcenia zapala się kontrolka oleju i piszczy.
-
Witam pacjent to Passat 1.8T AEB auto straciło całkowicie moc.Logi dynamiczne robiłem na 2biegu ba na 3 nie idzie sie rozpędzić.Za wszelką pomoc wielkie dzięki. DYNAMICZNE: Grupa 002, 013: http://vaglog.pl/log_268523.html Grupa 003, 025: http://vaglog.pl/log_268524.html Grupa 002, 007: http://vaglog.pl/log_268525.html STATYCZNE: Grupa 003, 008: http://vaglog.pl/log_268521.html Grupa 002, 007: http://vaglog.pl/log_268520.html
-
I wszystko wróciło jak na razie do normy przyczyna porannych nie domagań okazał sie trzpień elektrozaworu który przepuszczał gaz
-
O widzisz z rana przed odpaleniem zdejmę go i sprawdzę i jak znam życie na pewno nie będzie
-
No to masz fajnie:dobrze mi własnie też wymienili cały elektrozawór okazało sie że przyczyną usterki był zacinający się trzpień.Może to pomoże oby bo jak nie to cała listwa do regeneracji,aby poranne odpalania wróciły do normy.Powiedziano mi że może być uszkodzony któryś wtryskiwacz i ulatnia sie gaz do kolektora.
-
Właśnie że po nocy muszę długo kręcić żeby zaskoczył a centralka gaśnie od razu.Napiszę też że na samej benzynie jest wszystko ok.Właśnie zaraz jade do gazownika jak wrócę zdam relację.
-
Dokładnie ten wężyk idzie do map sensora a z niego do kolektora i reduktora. a instalacja to reduktor VEGA-E8 67R wtryskiwacz STELLA IG1
-
Z nudów tego nie robiłem. :jasneOd pewnego czasu mam problem z porannym odpaleniem auta przetestowałem na benzynie jest ok jak tylko przełacze na gaz rano trzeba kręcić i kręcić aby odpalić. zauważyłem takie coś ze przy ściągnięciu wężyka z listwy od strony wylotu ulatnia się gaz na wyłączonym silniku.Wyczytałem też że może to powodować problemy z odpalaniem gdyż gaz dostaje się do kolektora ssącego.Teraz pytanie czy to że się ulatnia gaz to normalne czy coś się zepsuło.