Skocz do zawartości
adams

zaświeciłą się kontrolka zużycia klocków - ile na tym pojadę

Rekomendowane odpowiedzi

Gość lospuperoz

wlasnie mi zaczely szurac tylne klocki,ale mam zamiar wymienic tarcze zaciski i klocki na raz..co polecacie?jakich firm?

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tarcze Brembo, klocki Ferrodo, płyn Dot 4.1

Zaciski nie potrzeba wymieniać bez sensu??? (wystarczy nasmarować cięgiełka od linki)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, tak patrze na te klocki i widzę że jest na nich napisane że są przeznaczone do passata po lifcie 10.2000-06.2005 czy podejdą bez problemu do mojego paska B5 3B??

 

klocki ATE z czujnikami jakieś numerki: 607110 13.0460-7110.2 EU840

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znowu się wepnę... sorki Arek :), ale może przyda się takie info...

klocki były faktycznie zjechane, wymieniłem (oryginał ATE z czujnikami) ale kontrolka (info na zegarach) świeci, wydaje mi się ,że powinna zgasnąć zaraz po wymianie, tył jest ok, co może być przyczyną ? coś nie styka , czy zwarcie jakieś ? na vag-u nic nie widać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to oznacza przerwę w obwodzie. czyli gdzieś nie ma połączenia, albo na kostce albo przewód może być przetarty. (najczęściej nie łączy na kostce). Zwarcia się tam nie da zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to oznacza przerwę w obwodzie. czyli gdzieś nie ma połączenia, albo na kostce albo przewód może być przetarty. (najczęściej nie łączy na kostce). Zwarcia się tam nie da zrobić.
:ok: dzięki,przyjrzę się co tam jest grane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

Albo drut ma nadal gdzieś przerwę albo wtyczka jest jest kiepskawa. Najlepiej uciąć drut z klocka, zrobić zamknięcie obiegu i spokój. Odciąg drut przy klocku potem ze 4cm od wtyczki, druty zlutować zaizolować czarnym silikonem i mieć spokój na wieki. Z czujnikami prędzej czy później zawsze będzie problem i zacznie się coś świecic ;)

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hha, bardzo mądre. Nie po to kupował sobie z czujnikami, żeby teraz prowizorkę robić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
albo wtyczka jest jest kiepskawa
pewnie to będzie ,bo miałem wrażenie podczas montażu że nie zapinają się do końca, popróbuję , jakąś opaską ściągnę je a jak nie da rady to zrobię tak jak piszesz ,dzięki za szybkie info :ok: .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha
hha, bardzo mądre. Nie po to kupował sobie z czujnikami, żeby teraz prowizorkę robić.

 

Może i wydaje Ci się, że to jest głupie ani nie jest prowizorką ale doświadczenie mówi swoje. Prędzej czy później nawet przy dobrych klockach lampa się świeci i robi się niepotrzebna robota a i problem jest upierdliwy. Wystarczy słabsze miejsce w izolacji kabelka do klocka i korozja robi swoje i drucik może nie doczekać wymiany klocków. Czasami większa dzisura, nierówność i kablek się osłabia a czasami minimalne zagapienie się w montażu i drucik się naciągnie i kaplica i zaczyna się kombinacja co zrobić. Niestety większosć kończy sie tym co mówię. Jak ktoś ma felgi aluminiowe i jest w stanie kontrolować przez ramiona stan okładzin to nie ma sensu kupować klocków czujnikiem. Ja w kwietniu 2007 wymieniałem sobie komplet hamulcowy na auto i z miejsca przed montażem wyciąłem wszystkie czujniki i kabelki. Zamknąłem obieg i już. Mam też pewność, że ta przypadłosć mnie nie zaskoczy a stan okładzin widze idealnie przez obręcz aluminiową.

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przejechałem ponad 1700km jeszcze na tych starych klockach...

 

w jednym klocku był obtarty drucik (czujnik) dlatego pojawiało się info na FIS-ie

 

teraz mam nowe klocki ATE z czujnikami i jest gitara :ok:

 

 

EDIT

 

a tutaj mój temaciek o klockach na tyle ->http://www.forum.vw-passat.pl/topics16/huczenie-przy-hamowaniu-vt21303.htm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze widze nie tylko ja mam Zabawy z klockami :] ...chyba jakiś okres jest na wymiany klocków :rotfl:

 

...a swoją drogą to Vw nieźle wymyślił z tym imbusem 7 .Wszystkie imbusy począwszzy od 1 do 10 znalazłem a "7" ni ch**a :kwasny: ......i tyle mi z roboty było ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

Do tego trzeba porządnych kluczy z porządnej firmy. Np. nasadowy imbus 7 Drapera na grzechotkę 1/2 cala to wydatek 50zł. Pozatym nie tylko VW-Audi ma takie pomysły z imbusem 7-ką. To już było nawet we Fiatach w drugiej połowie lat 90-tych.

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kri100v
...a swoją drogą to Vw nieźle wymyślił z tym imbusem 7 .Wszystkie imbusy począwszzy od 1 do 10 znalazłem a "7" ni ch**a :kwasny: ......i tyle mi z roboty było ;)

 

Opel ma to samo i dodatkowo ostatnio spotkalem obok siebie dwie sruby jedna na klucz 15 a druga 16.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności