Skocz do zawartości
Gość COR72Z

Xenony,Bi-Xenon

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM

nie moge załozyć tematu więc pytam tutaj

jaka powinna być barwa bixenonów,bo mi coś jakby świecą na żołto(( coś jak h7.mierzy sie to jakoś?mi sie wydaje ze powinna być biała jak jarzeniówka..mowię o bi xenonach fabrycznych,

 

Troche bardizej na zolto swieca xenowy "swieze". Po prostu zarniki musza sie dopalic i zaczynaja swiecic na bialo dopiero po parunastu/dziesieciu godzinach. Kiedys jak mialem A3 to po kupnie zarnikow z allegro prowadzilem ostra dyskusje ze sprzedawca odnosnie barwy swiecenia. Przekonywal mnie zebym dal parenascie godzin na rozswiecenie - mial racje ;)

Padajace zarniki swieciliby raczej na rozowo/fioletowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest dobrze. Z czasem barwa przejdzie w bielsze światło. Ale też pamiętaj, że fabrycznie montowane są palniki o barwie 4300K i nie porównuj do innych samochodów, bo raz, że w japońskich są montowane bardziej niebieskie (przynajmniej w hondach), a u części kierowców ktoś wrzuca jeszcze bardziej fioletowe, żeby tylko się prezentować na drodze. To nie ma nic wspólnego z oświetlaniem. 4300 (vw)-5500K(honda) to jest optymalna temperatura barwowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no ok ,ale moje autko ma 27 tys km to chyba juz sie wypaliły.....?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to barwa jest odpowiednia. Przecież nie wstawili Ci zwykłych żarówek w fabryce :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale może już sie wypaliły....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a może Ci się pomyliły xenony ze światłami soczewkowymi (bez urazy ale widziałem już takie przypadki na forum) :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie mam bi xenon na 100 %!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to nie ma problemu. Wszystko jest jak być powinno kolego. Polecam taki test. Wsiądź do auta i przejedź się po bocznej, nieodśnieżonej drodze na samych halogenach p-mgielnych, albo po prostu posiedź kilka minut w aucie z włączonymi w ten sposób halogenami świecącymi na pustą przestrzeń i jak już wzrok Ci się przyzwyczai do tej barwy wyłącz je i od razu włącz mijania. Będzie niebiesko przed oczami, bardziej niż gdy jeździsz na co dzień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok.a powiedzcie mi czym sie różni żarnik od żarówki ..bo w serwisie sprzedaja tylko żarówki o jednej barwie,żarnik to część żarówki? i mozna go wymienić bez żarówki ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ty nie masz ani żarnika, ani żarówki w światłach mijania. Masz lampę wyładowczą i bardziej można to określać mianem palnika ksenonowego d1s.

A wygląda to tak.

D1Sz.jpg

Wymienia się całość. Ostatnio na promocji w ASO VW były osramy w cenie 299zł.

Ale przecież ty masz przejechane 27k to chyba nie chcesz tego wymieniać?

Edytowane przez genesis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jak bym chciał włożyć 5000k ?to tez muszę to całe kupić??a wserwisie mówili ze mam d2s...hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też musisz kupić całe. Jaki masz typ palnika to możesz przeczytać na naklejcie na reflektorze. Wśród oznaczeń homologacyjnych i innych pierdół będzie również to. Jak otworzysz maskę to tam powinno gdzieś być na obudowie.

Obecnie do wszystkich vw montują d1s, bo d2s to staroć. Zresztą była masa tematów na forum o tym. Wpisz sobie w szukajkę d1s.

 

Tu jest przykładowa aukcja takich, które by cię zainteresowały, philips ultra blue 6000k

 

http://allegro.pl/d1s-philips-ksenony-ultrablue-sklep-w-wa-nowosc-i1326180168.html

 

Im wyższa temperatura barwowa, tym gorsza widoczność.

Edytowane przez genesis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam !

 

Mam prośbę i pytanie zarazem, czy orientuje się ktoś czy do B6 z 2005/2006 roku (podobno lampa bi-xenonowa starszego typu i ma przetwornicę w innym miejscu) można założyć lampę bi-xenonową nowego typu jakie są oferowane na allegro?

Wczoraj niestety po raz kolejny nie dość, że samochód nie odpalił to komputer pokazał błąd AFS inoperative i miga żarówka na desce rozdzielczej czyli to raczej nie przepalony żarnik tylko coś innego (już kiedyś miałem taki komunikat i okazało się, że trzeba było wymieniać lampę, bo dostała się wilgoć, wymienili jeszcze zaślepki z tyłu reflektorów, bo podobno były przyczyną dostawania się tej wilgoci, ciekawe co tym razem) i wyskoczył jeszcze jakiś inny błąd z hamulcami... ale to tak na marginesie, cudownie zapowiadające się Święta :(

 

Z góry dziękuję za pomoc !

Jeśli chodzi o AFS to jest to komunikat że AFS nie działa i światła nie są regulowane ani w poziomie, ani w pionie. Możliwa usterka to:

1.czujnik położenia wahacza przód lub tył

2.silniczek regulacji dół góra

3.silniczek regulacji lewo prawo(nie występuje jako część zamienna)

4.czujnik położenia soczewki (nie występuje jako część zamienna)

5.moduł mocy

Ale najlepiej podłączyć vaga i będzie wszystko jasne. Części które nie występują jako zamienne można kupić na a....o używki

 

---------- Post added at 14:31 ---------- Previous post was at 14:24 ----------

 

a jak bym chciał włożyć 5000k ?to tez muszę to całe kupić??a wserwisie mówili ze mam d2s...hmm
a wserwisie mówili ze mam d2s...hmm
na 100% masz D1s

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, w Bi xenonie są trzy regulacje reflektora. przy błotniku, na środku oraz na dole od strony chłodnicy. Które do czego służą i jak najlepiej je ustawić. Bo u diagnosty byłem to regulował tylko tym środkowym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zapytam sie tutaj zeby nie śmiecić. Jeżeli B6 jest fabrycznie wyposażony w ksenon lub biksenon to jaki powinien być kod na wlepie w bagażniku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

około 4300K czyli na biało :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w Bi xenonie są trzy regulacje reflektora. przy błotniku, na środku oraz na dole od strony chłodnicy. Które do czego służą i jak najlepiej je ustawić

Podbiję przy okazji to pytanie :)

 

Dobra, sam znalazłem sobie odpowiedź :)

 

http://forum.vw-passat.pl/threads/47427-Ksenony-swieca-za-nisko?p=1597177&viewfull=1#post1597177

 

w lampie biksenonowej z doświetlaniem są trzy punkty regulacji:

1.góra-dół (na górze lampy)

2. doświetlanie statyczne lewo-prawo (przy klapce od H7)

3. lewo-prawo(w pasacie otwór w błotniku)

Edytowane przez Krawcol82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności