mielke Zgłoś #21 Napisano 2 Stycznia 2011 inny model passata, u mnie chodzi tylko o zdjęcie dolnej plastikowej osłony pod kierownica masz 4 troxy do odkręcenia i osłona będzie luźna do wyjęcia a są dwa przy bezpiecznikach jeden jest na wysokości siedziska fotela przy panelu środkowym w tej półce jak się schylisz pod kiere to zobaczysz i jeden masz zboku przy nawienie na nogi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrg_m1111 Zgłoś #22 Napisano 5 Stycznia 2011 Po wczorajszej drugiej probie zdjecia dolnej oslony pod kierownica nie mam juz sily. Wszystko odkrecone a nadal tak jakby cos blokowalo. Czy problemem moze byc blokujaca guma stacyjki lub plastikowe prowadnice (tulejki) srub mocujace obudowe schowane za kierownica? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrg_m1111 Zgłoś #23 Napisano 6 Stycznia 2011 udało sie wymienić kostkę, passat na reszcie odpala wszystko jest super niestety przy demontażu połamałem dolna osłonę pod kierownica, teraz pytanie bo widze taka na allegro z opisem B5 jest pytanie czy w B5 i B5FL oslona jest taka sama czy sa rozne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiekh Zgłoś #24 Napisano 13 Maja 2011 dopisuję się do tematu bo nie dostałem jeszcze uprawnień żeby utworzyć swój. chcieli mi ukraść passka lecz jedynie udało im się cała stacyjkę rozbebeszyć. Z wymianą myślę sobie poradzę, ale jak to później jest z immobilajzerem centralnym zamkiem itp ? czeka mnie wymiana również kluczyków czy w serwisie są w stanie tak to zrobić żebym nie musiał ich wymieniać? pytam bo koszty będą zapewne nie małe, a nie chce stać się ofiarą naciągania przez serwis. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matys28 Zgłoś #25 Napisano 1 Czerwca 2011 (edytowane) Witam a ja mam takie pytanie: podczas podpięcia pod kompa wyrzuciło błąd związany ze stacyjką dokładnie nie przytoczę tego komunikatu (błąd stacyjki w pozycji S) może poprzekręcałem ten komunikat ale błąd był związany ze stacyjką. Auto normalnie odpalam, wyłączam, ale podpinając radio - nie działa. I teraz : czy przez ten błąd stacyjki nie mogę włączyć radia?? (kostki i przewody w nich podpięte tak, jak powinno być) Czy wymienić kostkę stacyjki i problem zniknie?? Edytowane 1 Czerwca 2011 przez Matys28 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzysiekcali Zgłoś #26 Napisano 5 Czerwca 2011 Panowie mam podobny problem ze moją stayjką co kolega powyżej, chcę wymienić całą stacyjkę w moim passku (nie pytajcie dlaczego) widziałem na ebayu stacyjkę z 3 kluczykami i teraz moje pytanie : - czy trudno wymienić stacyjkę - czy po ewentualnej wymianie stacyjki musze coś kodować wagiem czy jak mam stacyjkę i kluczyki od niej to wystarczy podłączyć stacyjkę i auto będzie śmigać ??? Dodam tylko że to passat b5FL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #27 Napisano 5 Czerwca 2011 Panowie mam podobny problem ze moją stayjką co kolega powyżej, chcę wymienić całą stacyjkę w moim passku (nie pytajcie dlaczego) widziałem na ebayu stacyjkę z 3 kluczykami i teraz moje pytanie : - czy trudno wymienić stacyjkę - czy po ewentualnej wymianie stacyjki musze coś kodować wagiem czy jak mam stacyjkę i kluczyki od niej to wystarczy podłączyć stacyjkę i auto będzie śmigać ??? Dodam tylko że to passat b5FL musisz zakodować immobilaizer i kluczyk z modułem komfortu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzysiekcali Zgłoś #28 Napisano 5 Czerwca 2011 a czy ciężko się koduje?? mam kabelek i vaga ale nigdy tego nie robiłem więc nie wiem nawet jak to się robi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sofasurfer Zgłoś #29 Napisano 12 Lutego 2012 podłącze się do problemu. przy niskich temperaturach ( poniżej 0 ) przekręcam zapłon w b5 1,9 tdi i nic. żadnej reakcji. zdarzało się że za 100 razem odpalał. tzn. kręcił rozrusznik. silnik pali idealnie. spec od rozruszników powiedział, że to nie rozrusznik. o dziwo przy bardzo ostrych mrozach kręcił. proszę o rade! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
desmo Zgłoś #30 Napisano 21 Marca 2012 ....byłem w ASO VW i za tą kostke życzą sobie 28 funta a w Pl od 30 -45 PLN ..... Odgrzeję kotleta , niestety dopadła mnie najprowdopodobnie ta sama usterka czyli wymiana kostki , ale moje pytanie brzmi czy będzie ktoś w stanie podać mi numer katalogowy tej kostki do AVF :ocochodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
desmo Zgłoś #31 Napisano 2 Kwietnia 2012 Małe sprostowanie do tego tematu. Możliwe że w wcześniejszych Passatach dolny plastik zdejmował się po odkręceniu dwóch śrubek pod kierownicą,niestety w 2001 roczniku u mnie są dodatkowe plastikowe wpusty w kolumnę kierowniczą. Żeby dostać sie do kostki należe niestety zdemontować kierownice lub siłowo zniszczyć owe wpusty, innego wyjścia nie ma. Więc nie jest to możliwe jak to tutaj napisano "...10 minut.." Sama wymiana kostki jest bardzi prosta , wypinamy wtyczkę od migaczy,później od kostki i najprościej małym chudym śrubokręcikiem wykręcamy dwie srubki pomalowane na czerwono fabrycznie. Można użyć próbnika prądu, nadaje sie idealnie do odkręcania. Składamy w odwrotnej kolejności i gotowe 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dagarick Zgłoś #32 Napisano 23 Lipca 2012 jeszcze ja pozwole sobie dorzucic piec groszy. jestem po wymianie kostki na nowa przez kilka przekrecen bylo wszystko ok (podpiołem sama kostke do wtyczki i srobokretem uruchomilem zaplon) okazalo sie ze po kilku probach jest ok zaczolem skladac wszystko do kupy i okazalo sie ze znow nie dziala. zastanawiam sie teraz czy to nie jest wina wiazki i wtyczki. chetnie przeczytam wszystkie sugestie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wie-szaki Zgłoś #33 Napisano 29 Lipca 2012 witam, jestem nowy na forum i potrzebuję jakiejś podpowiedzi na temat stacyjki w pasku, ostatnio coś mi nawaliło i stacyjka po przekręceniu kluczyka w położenie zapłonu nie odbija, a co za tym idzie nie działają mi kierunki dopiero jak cofnę kluczyk to działają, również wyświetlacz od temperatury, klimy i nawiewu wariuje, nie wiem czemu ale też nie działa centralny zamek z pilota i nie wyłącza mi radia po wyciągnięciu kluczyka bo nie odbija tak jak kiedyś gdy było wszystko ok, jeżeli ktoś miał takie objawy i się z tym uporał to proszę o pomoc, pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #34 Napisano 29 Lipca 2012 proszę o pomoc Nie ma kierunków, nie ma świateł mijania, nie działa dmuchawa , tak? Wymień kostkę stacyjki :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wie-szaki Zgłoś #35 Napisano 29 Lipca 2012 ale czy to poprawi działanie stacyjki i czy będzie ona wówczas działać poprawnie, czyli odbijać po przekręceniu na pozycję zapłonu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #36 Napisano 29 Lipca 2012 ale czy to poprawi działanie stacyjki i czy będzie ona wówczas działać poprawnie, czyli odbijać po przekręceniu na pozycję zapłonu? Eeeehhh...... Dostałeś odpowiedź - co trzeba zrobić. Gdyby to miało nic nie zmienić, to bym NIC nie pisał. :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wie-szaki Zgłoś #37 Napisano 29 Lipca 2012 ok, dzięki sprawdzę i napiszę czy pomogło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emik Zgłoś #38 Napisano 7 Sierpnia 2012 witam Panowie i Panie czy ktoś z was próbował zakładać do passata B5 stacyjkę od passata B6 i CC z pilot-kluczyk ? czy sie da i czy będzie to działać. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kr1985 Zgłoś #39 Napisano 10 Sierpnia 2012 Moi mili przyjaciele a ja mam pytanko czy moze ktoś mi powiedizeć jak zdemontowac jużsama stacyjke i wyjąć wkład zdjęcie osłony kierownicy jest proste ael nie wiem jak zdemontować stacyjke i jak wyjąć wkład. Chce to zrobić ponieważ mam taki problem żę przy pierwszym przekręceniu kluczyka jest cieżko i jest opór pożniej jak już przełamie 1 klik to stacyjka chodzi normalnie po wyjęciu kluczyka i ponownym wsadzeniu znowu stacyjka kręci sie cięzko. Więc do wymiany wkłąd stacyjki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bisza88 Zgłoś #40 Napisano 19 Sierpnia 2012 Witajcie, Ja mam taki problem że po przekręceniu kluczyka nie mam nic:/ nic się nie świeci nie da się odpalić. Jak już w końcu załapie to zapali a czasem zapali i zgaśnie. Też wina kostki stacyjki ? Dzięki za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach