Gość Rogu Zgłoś #1 Napisano 4 Września 2007 Witam! Dziś przytrafiła mi się następujaca usterka: -przekręcam kluczyk w stacyjce na zapłon, zapalaja się poszczególne kontrolki, puszczam kluczyk wszystko gaśnie oprócz radia, chcę zapalić auto a kluczyk wraca do pozycji zapłonu i silnik gaśnie. Jak przytrzymam kluczyk wszystko działa. Czy przyczyną tego jest już słynna kostka w stacyjce czy może jakaś zapadka? Za trafne spostrzeżenia z gory dziękuję. Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #2 Napisano 4 Września 2007 Chyba nie pozostaje Ci nic innego jak zdemontować stacyjkę i obejrzeć ją sobie z bliska. Demontaż jest prosty, wystarczy, że odkręcisz śruby od osłony kolumny, delikatnie je sobie zdejmiesz i masz wszystko na wierzchu. Ostrożnie z gumką przy dziurce do stacyjki, lubi sobie wyskoczyć na dywanik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sergiusz- Zgłoś #3 Napisano 5 Września 2007 Wymień kostke stacyjki i będzie po problemie.U mnie było tak samo jak dobrze dociskałem kluczyk to było ok a jak puściłem to wyskakiwały kontrolki na kompie itp.Koszt ok 30 zł wymiana jakies 10 min. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Rogu Zgłoś #4 Napisano 6 Września 2007 Wymieniłem kostkę i jak narazie ( odpukać ) wszystko jest OK. Dzieki za rade. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
remont Zgłoś #5 Napisano 19 Stycznia 2009 panowie odrzeje kotleta prosze o małą podpowiedź bo u mnie kostka też jest do wymiany mam problemy z odpalaniem (na pozycji "rozrusznik" nie ma żadnej reakcji) muszę kilka razy cofać kluczyk i w końcu za którymś razem rozrusznik łapie problem w tym że nie mogę zdjąć dolnego plastiku z kolumny kierownicy góra zeszła bez problemu a dół ni cholery okręciłem wszystkie 5 śrub (4 wkręty i jedna taka od spodu przy regulacji) i osłona lata ale nie chce jej połamać powinna zejść bez zdejmowania kiery??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #6 Napisano 19 Stycznia 2009 zaglądałeś tutaj ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
remont Zgłoś #7 Napisano 19 Stycznia 2009 dzięki kolego, oglądałem to też jest tam stwierdzenie "Kierownica zdjeta,czas na plastiki" a potrzebuje jednoznacznej odopwiedzi - czy plastiki zejdą bez zdejmowania kiery ktoś gdzieś kiedyś napisał że wyciągnięcie stacyjki to robota na 10 minut a nie wydaje mi sie żeby w tym czasie zdążył też ściągnąć poduche i kiere Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość matry12 Zgłoś #8 Napisano 3 Maja 2009 Witam Mam problem ze stacyjka , a mianowicie nie mogę zgasić samochodu ani wyjąć kluczyka ponieważ nie chce się on cofnąć. Jeśli ktoś miał podobny przypadek proszę o radę, mile widziana również instrukcja demontażu. Dzięki! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek664 Zgłoś #9 Napisano 7 Maja 2009 Powitać ,podpinam sie pod temacik ,otóz moja kostka stacyjki nie odbija klucza z pozycjii "rozruch " z racji tego ,ze mam sporo czasu więc dziś zabrałem sie za sprawdzenie całego układu i tak wadą tej kostki jest dośc słaba obudowa plastykowa w której jest bardzo mocna i twarda spreżyna ,która z czasem łamie plastykową obudowe z racjii naporu tej właśnie spręzyny ,do odkręcenia śrubek przyda sie długi cienki śrubokręt krzyżakowy + oraz cienki śrubokret - (użyłem probówki idealnie sie nadawał)do odkrecenia kostki stacyjki . Pytanie : Czy ktoś może zerknąć na fotki samej kostki i napisać czy jest róznica w wersjii UK i EU bo na allegro są ,ale po zdjęciach widać ,że obudowa jest troche inna niż u mnie mimo,że pisze B5 AFN ,wtyki w kostach są te same tylko martwi mnie ta obudowa(??) Czy to bedzie mi grało ,(byłem w ASO VW i za tą kostke życzą sobie 28 funta a w Pl od 30 -45 PLN a ,że za 3 tyg jade do kraju to myśle po co przepłacać bo stara stacyjka sobie ładnie radzi i nawet od dziś odbija ,ale wiadomo,ze to nie to co nowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #10 Napisano 12 Lipca 2009 Witam, Potrzebuje wymienic ta cholerna kostke w stacyjce i mam problem z odkreceniem dolnego plastiku Otoz pytanie - jak odkrecic srubki ze zdjecia numer 2 ? Przekrecam kiernie o 90stopni wkladam srubokret ale jest za duzy kat by wykrecic ja jakis pomysl? Wolalbym uniknac sciagania kierownicy. Dodam ze moja kierownica jest trojramienna. Pozdro Pawel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek664 Zgłoś #11 Napisano 13 Lipca 2009 No to chyba tylko dłuzszy srubokręt pomoże ,bo pewnie haczy topie rączka śrubokręta o kiere i stąd ten kąt ,ale na upartego powinno pójść tylko trzeba trafić w otwór śruby a to łatwe nie jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
opas Zgłoś #12 Napisano 3 Grudnia 2009 U mnie po wyjęciu kluczyka nie gasnie wskaźnik zegara i przebiegu km - czy to wina kostki stacyjki ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #13 Napisano 3 Grudnia 2009 U mnie po wyjęciu kluczyka nie gasnie wskaźnik zegara i przebiegu km - czy to wina kostki stacyjki ? to nigdy nie gasnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gibus Zgłoś #14 Napisano 18 Sierpnia 2010 witam u mnie jest znowu inny problem;/ ten con wyzej kolega napisal to mialem <po przekreceniu kluczyka na zaplon rozrusznik wogule nie reagowal> ale wymienilem ten srodek niektorzy na to mowia bebenek czy jakos tak i po tympo jakims czasie nastapil inny problem mianowicie : po przekreceniu kluczyka pojawiaja sie normalnien kontrolki ale one sie zarza i tak delikatnie przygaasaja i pojawia sie dziewk piiiiii , ale gdy te kontrolki sie tak zarza to ja wtedy ruszam ta wtyczke z kablami co jest przy stacyjce i wtedy one normalnie siweca wystarczy poruszac, i gra wszystko i jeszcze jedno np przekrece kluczyk te kontrolki sie zarza i wrzucam steczny i wszystko gasnie nawet silnik:) ale jesli wczesniej poruszma ta wtyczka z kablami to jet wszystko ok :0 co to moze byc?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobpassat25 Zgłoś #15 Napisano 16 Grudnia 2010 witaj kolego mam problem z passatem.mianowicie po przekreceniu kluczyka nie odzywa sie.jak pare razy sprobuje to pali.miales taki sam problem.mozesz podrzucic co bylo przyczyna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrg_m1111 Zgłoś #16 Napisano 30 Grudnia 2010 witam, Panowie próbowałem dzis wymienić kostke stacyjki, ale sie nie udalo... nie moge zdjąć dolnego plastiku osłaniającego kostkę oraz przewody, odkręciłem dnie śrubki trzymające górny plastik, poózniaj dwie kolejne ukryte pod kierownica i nadal cos blokuje dolny plastik, moze jakaś rada? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chworz Zgłoś #17 Napisano 30 Grudnia 2010 moze jakaś rada? Szczerze mówiąc - nigdy tego nie robiłem, ale może to Ci pomoże: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=38825&highlight=wymiana+nagrzewnicy a przynajmniej fragment tego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrg_m1111 Zgłoś #18 Napisano 30 Grudnia 2010 inny model passata, u mnie chodzi tylko o zdjęcie dolnej plastikowej osłony pod kierownica Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chworz Zgłoś #19 Napisano 30 Grudnia 2010 Ano racja. Nie zwróciłem uwagi. Pamiętałem tylko, że było. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrg_m1111 Zgłoś #20 Napisano 2 Stycznia 2011 podbije temat, może ktoś podrzuci złota rade bo jutro znów zabieram sie za rozbieranie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach