rob555 Zgłoś #21 Napisano 5 Września 2007 wracajac do tematu firmy z Brodnicy to na innym forum wyjasnilismy sobie kilka spraw z czlowiekiem od nich. Wiec ten golf ASZ mial kipnieta przeplywke stad taki wynik. Odwoluje wiec to co napisalem wczesniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość diesel-tuning Zgłoś #22 Napisano 10 Września 2007 Zawsze jest tak ...że jak coś robisz a szczególnie jeżeli ogłaszasz się z tym na takim znanym portalu jak Allegro – musisz się przygotować na krytykę ...kiedyś to musi nastąpić. No cóż nie namawiam do odwiedzin swojej firmy , jedźcie każdy gdzie kto chce. Nie tylko filie Mastersa potrafią tuningować, jest Tora w Jankach i wiele innych dużych firm i sporo małych które też coś potrafią, nie po to tu wszedłem żeby się reklamować – jestem tu tylko aby powiedzieć że nie zgadzam się ze zdaniem Roba – delikatnie mówiąc on trochę poszarżował i już sobie wyjaśniliśmy na forum VWGOLF, gdzie też napisał o mnie takie rzeczy . Kto zainteresowany co tam mu odpisałem link: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=121693&postdays=0&postorder=asc&start=15&sid=92daf322f10dff5922f7d3a96aaa18e8 Było – minęło, znam Roba z innego forum a teraz nawet z 3 i jest to sympatyczny gość – każdemu się czasami coś wymknie. To co robię staram się jak najlepiej , firemka mała – nie robię żadnych grupowych tuningów bo nie dam rady zrobić więcej niż 2-3 szt po kabelku w ciągu dnia a przy starszych autach (lutowanko) to nawet tego nie zdążę . Tak jak pisałem na vwgolf.pl , Golfowi ASZ coś nie coś dolegało – miał zasyfiały filtr stożkowy i LMM o obniżonej sprawności – kazałem powymieniać i z hamować u siebie – powinno się poprawić bo program był zrobiony na ~160 KM . Pozdrawiam i miłego dnia . Do boommax - widzę że jesteś z Wielkopolski – tam też jest jakaś Brodnica ale ja jestem z Kujawsko-Pomorskiego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #23 Napisano 10 Września 2007 no ok wszystko pięknie ... ale 250km/h przy tej mocy ... siódmy bieg też wgrywacie ?? jak ktoś takie herezje wypisuje na swojej stronie niech się nie dziwi na słowa krytyki i brak poważnego brania pod uwagę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość DigiTech Zgłoś #24 Napisano 18 Września 2007 Tak jak pisałem na vwgolf.pl , Golfowi ASZ coś nie coś dolegało – miał zasyfiały filtr stożkowy i LMM o obniżonej sprawności – kazałem powymieniać i z hamować u siebie – powinno się poprawić bo program był zrobiony na ~160 KM Jeśli zajmujesz się tunigiem, to chyba masz u siebie na półce kilka typowych przepływomierzy? Nawet jeśli klient w tej chwili nie jest przygotowany na dodatkowy wydatek w postaci nowego przepływomierza, to robisz pomiar na swoim przepływomierzu i dajesz klientowi wynik poprawnie wykonanej modyfikacji, a klient wymieni go sobie we własnym zakresie. Bardzo często klienci przyjeżdzają na modyfikacje niesprawnymi samochodami z brakiem seryjnej mocy z nadzieją, że chiptuning będzie lekarstwem na dolegliwości silnika. W takim przypadku nie robimy modyfikacji do czasu doprowadzenia silnika do seryjnych parametrów. Czasami doprowadzenie silnika do "serii" zajmuje kilka godzin, bo to przepływka walnięta, turbo się przycina, zaworek walnięty, a do tego ktoś wężyki pozamieniał etc. Więc robienie modyfikacji na niecałkowicie sprawnym silniku to chyba amatorszczyzna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach