merc Zgłoś #101 Napisano 12 Lipca 2012 jeszcze mam pytanko czy tu z tego obrazka http://forum.vw-passat.pl/threads/31863-Rura-intercoolera-nr-katalogowy to element nr 5 ? musze kupic i wymienic tylko chcialbym potwierdzic ze to to dokładnie ten ja wymieniałem w tamtym tygodniu. Zakupiłem tu http://www.rengum.pl/product_info.php?products_id=1277 za 250 zł . mechanik który mi to montował stwierdził ,że bardzo dobra jakość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #102 Napisano 13 Lipca 2012 Panowie jeśli mowa o rurze S tej od turbiny do belki pod chłodnicami to jej numer to: 3B0 145 828G. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dragon2m Zgłoś #103 Napisano 13 Lipca 2012 Witam mam pytanie w ubiegłym miesiącu wymieniałem rozrząd w aucie (VW Passat B5 FL silnik AVF) gdyż zbliżał mi się już termin jego wymiany. Uprzednio przed wymianą nie zauważałem aby mi kopcił motor (w tym szczególnie na niebiesko), jak również uprzednio chwilo spalanie na postoju określało w przedziale od 0,4 do 0,6 a spalanie na trasie wynosiło około 5,2 - 5,5 litra. Obecnie po wymianie rozrządu u zaprzyjaźnionego mechanika oprócz tego że chwilowe spalanie na postoju wzrosło i wykazuje od 0,7 do 0,9 (bez załączania klimy itp) a zużycie paliwa według komputera pokazuje na trasie od 6,3 do 6,7 to również przy wchodzeniu na wyższe obroty około 3.000 obrotów z tyłu pokazuje mi się dym i to niebieski. Zaznaczam że nie jestem biegły w sprawach mechaniki a chciałbym wykryć ten błąd pomóżcie i określcie poszczególne etapy sprawdzania przyczyn abym po kolei je mógł u mechanika sprawdzać i ewentualnie szukać przyczyn takiego zachowania po wymianie rozrządu. P.S. na marginesie dodam że po wymianie rozrządu zauważam delikatny spadek mocy. Na marginesie dodam że przymierzam się już do regeneracji turbiny - być może ona już przepuszcza i dlatego pojawia się niebieski dymek przy dynamicznej jeździe. Z góry Wam dziękuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #104 Napisano 13 Lipca 2012 (edytowane) Kąt synchronizacji rozrządu do sprawdzenia. Powinien być ustawiony na zero stopni lub jak najbliżej tej wartości. Edytowane 13 Lipca 2012 przez indyczes Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dragon2m Zgłoś #105 Napisano 13 Lipca 2012 Kąt synchronizacji rozrządu do sprawdzenia. Ale myślisz indyczes że zły kąt synchronizacji rozrządu może powodować dymienie na niebiesko oraz może być przyczyną spadku mocy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #106 Napisano 13 Lipca 2012 Jak najbardziej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dragon2m Zgłoś #107 Napisano 13 Lipca 2012 Bardzo Ci dziękuje indyczes. Mam pytanie jeszcze do Ciebie gdyż mam podobny motor ile Ci pali taki motor tzn. w mieście, na trasie (oczywiście w granicach rozsądku gdyż jest to uzależnione od wielu czynników) Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #108 Napisano 13 Lipca 2012 Średnio w cyklu mieszanym około 6- 6,5l. Oczywiście na dłuższej trasie można zrobić 5-5,5. Ostatni odczyt z komputera z dystansu 2300km to 6,3. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
triku88 Zgłoś #109 Napisano 13 Lipca 2012 czesc, wlacze sie w rozmowe, ja mialem rozrzad rozsynchronizowany, okolo 3,3-4* i palil na jalowym 0.5-0.6 i kopcil przy dluzszym przyspieszaniu z gazem na 100%, po ustawieniu rozrzadu na rowne 0, na jalowym mialem 1.4 l/h, pojechalem do mechanika i skorygowal lekko i jest rozrzad 0,4-0,9 mniej wiecej, na jalowym mam 0.9-1.1l/h, nie kopci juz, ale komputer zaczal oszukiwac, jade spokojnie, pusta droga i na maxa ekonomicznie, to poazuje mi srednie 5.5-5,8, a przy litrazowaniu na stacji wychodzi ponizej 5... i o co tu chodzi? na baku zrobilem trase ostatnio 1300km (95% trasa) 5% to przejazd przez prage i wieden, rezerwa zapalila sie po 1270km dopiero, predkosc do 110km/h, a na kompie pokazywalo rowne 6, to czy po synchronizacji jakies bledne dane do kompa trafiaja ze tak zawyza? ps. przed korekcja dobre pokazywal spalanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek strzelec Zgłoś #110 Napisano 17 Lipca 2012 WITAM mam pytanie po wymianie oleju slychac gwizd a zaczelo sie od tego ze w warsztacie wymienili mi olej i slysze ten gwizd 2000-2500obr malo tego chcac sprawdzic co sie dzieje okazuje sie ze linka od maski sie urwala ale to juz inna sprawa jak juz sie dostalem okazalo sie ze olej zostal przelany ponad stan wiec ponowne spuszczenie oleju zalanie na nowo ale ten gwizd zostal mam pytanie co moglo sie stac nie widac zadnych wyciekow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #111 Napisano 18 Lipca 2012 To nawet wymienić oleju nie potrafią prawidłowo. Jakies dodatkowe objawy typu utrata mocy są? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #112 Napisano 19 Lipca 2012 Wykonaj komplet logów i wrzuć na forum, wtedy możemy się wypowiedzieć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach