piotr555 Zgłoś #21 Napisano 4 Września 2007 warsztat jest niewielki,ale brat tam naprawial swojego paska i mowil ze jest godny polecenia tym bardziej ze prowadzi go Polak i polscy mechanicy robia ,a nie jacys angielscy mechanicy z ktorych 70% niema pojecia w co rece wsadzic ,Jesli posiadal bym garaz to napewno sam bym sobie rozebral i naprawil , ale niestety na ulicy nieda tego sie zrobic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość killah_lukas Zgłoś #22 Napisano 4 Września 2007 odezwij sie jak ci naprawia paska i przy okazji nmoglbys mi dac adres tego warsztatu jak bede w londynie w nast tygodniu to moze bym zrobil diagnostyke u nich szybko i wtedy cos dalej pomyslal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr555 Zgłoś #23 Napisano 4 Września 2007 ok niema sprawy ,a tak do tego powiem ze teraz patrzylem tam lepiej z zarowka i dopatrzylem sie ze to miejsce gdzie turbinka sie laczy z kolektorem wydechowym przy silniku, to przyczyna przedmuchania uszczelki jest pekniecie kolektora zaraz kolo miejsca gdzie usytuowana jest szpilka do skrecania wszystkiego razem pozdrawiam. (ciekawe ile stoi nowy kolektor wydechowy?) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr555 Zgłoś #24 Napisano 7 Września 2007 No odebralem dzis Paska z warsztatu , troszke jestem rozdrazniony poniewaz ten kolektor to sobie prawie niepuszcza ,i to niebyl kolektor tylko ten gruby waz ktory jest tam od spodu pod turbina byl przetarty ,ja nistety sprawdzalem te na wieszku i tamtego sie niedopatrzylem a szkoda , bo taka impreza kosztowala mnie 45 funtow ,tyle koles policzyl sobie za wymiane tego weza gumowego , a waz na serwisie kosztowal 75 funtow .W sumie 120 funtow no niezle a pytalem sie jeszcze o cene kolektora wydechowego :170 funtow !!! niezla sumka ciekawe ile w polsce kosztuje na serwisie. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość killah_lukas Zgłoś #25 Napisano 11 Września 2007 ej kolego a ty przeciez robiles ten tescik z zatykaniem weza reka i gasl ci silniki co powinno niby wykluczyc pekniete przewody a jednak miales jakis przetarty tak i lewe powietrze sobie gdzies dochodzilo....?!? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr555 Zgłoś #26 Napisano 12 Września 2007 No niestety niewykluczylo tego problemu , podczas nawet kiedy gdy po przytkaniu weza silnik zgasl pozatym koles mi powiedzial ze tak czesto sie dzieje bo jest tam cos co czasami ociera o ten waz i tak sie dzieje ,powiedzial ze teraz po naprawie juz nieociera , ale ciekawe jak dlugo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość killah_lukas Zgłoś #27 Napisano 18 Października 2007 Znaleziona i naprawiona usterka. przewód miedzy turbo i ic, znajdujacy sie pod silnikiem taki mocno krety... jeden mechanik sie nie dopatrzyl tego a dziura byla spora. na szczescie drugoi to znalazl..na momencie. wszystko naprawiuone. jak ta lala. dzieki za pomoc. temat zamkniety Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodek1010 Zgłoś #28 Napisano 2 Stycznia 2008 No to ja mam jeszcze jedno pytanie. Jak mocowany jest ten przewód do turbiny - na opaskę, kołnierz ze śrubami czy jakoś inaczej? Już sam sobie odpowiedziałem - biorąc śrubokręt w rękę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Seaquest Zgłoś #29 Napisano 29 Lutego 2008 to na bank gumowa rura zaraz koło turbo ... zapewne jest pęknięta na lub przy opasce metalowej łączącej rury ... a objawy bardzo typowe właśnie dla niej ... u mnie była pęknięta od spodu i sam tego nie znalazłem, dopiero na vag-u zobaczyliśmy o co chodzi z ciśnieniem i spadkiem mocy ... sprawdź sam dokładnie każdą grubą rurę wychodzącą od turbo Czy możesz mi powiedzieć jak sprawidzić to na VAG-u, co nie gra. Chętnie bym sie pobawił bo mam ten sam problem o niedawna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flatronkoks14 Zgłoś #30 Napisano 25 Kwietnia 2008 mam do tej pory podobny problem....Zasysa powietrze,trochę kopci, pod metalowym zaciskiem grubego węża widać ciemny nalot. ALE najgorsze jest to, że dzisiaj stracił moc o ok. 50%( 1,9TDI ,110KM), Pytałem sie wcześniej znajomego mechanika i powiedział dokładnie to co opisaliście( dziura w przewodzie między turb.a ic) ,ale czy od tej dziury zależy aż taki spadek mocy?? Nawet na most nie miał siły sie doturlać Czy to może turbina siada i oddać do regeneracji?? Dodam jeszcze, że po tym osłabieniu nie gwizdało już tak,a po 4 godzinach postoju od momentu spadku mocy, wszystko wróciło do normy (z niewielkimi "urywkami" zamulenia- tzn jadąc np 110km/h nagle czuć, że stracił moc, a momentalnie dostaje znów powera). Czemu tak spadła moc?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodek1010 Zgłoś #31 Napisano 27 Kwietnia 2008 szukaj dziury w układzie dolotowym - DUżEJ - ja miałem kilka dni temu ten sam problem i okazało się że łącznik między kolektorem dolotowym, a plastikową rurą biegnącą równolegle do ścianki grodziowej był dziurawy i na początku jako tako auto jedzie, ale po chwili zaczyna zamulać (trochę izolacji wokół tego gumowego łącznika załatwiło chwilowo sprawę) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flatronkoks14 Zgłoś #32 Napisano 27 Kwietnia 2008 miałeś racje,jest spore pęknięcie w tej gumie, zakleiłem taśmą ale ją wywaliło gdzieś ;P dzisiaj już nie dostanę tej gumy nigdzie ,ale jutro wymienie i dam znać czy pomogło dzięki bodek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodek1010 Zgłoś #33 Napisano 27 Kwietnia 2008 daj znać ile kosztuje ten łącznik bo też muszę kupić bardzo podobną gumę tzn. kilka centymetrów dłuższą kupiłem w sklepie z częściami do maszyn rolniczych za 3,50 zł (słownie trzy pięćdziesiąt), a nie za prawie 80 zł (info od flatronkoks14) tak jak cenią w serwisie. jeszcze muszę sprawdzić ją w ruchu tzn. trochę pojeździć i poobserwować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość termin Zgłoś #34 Napisano 5 Maja 2008 Witam, mam dokładnie to samo, znalazłem i u mnie jest cały podziurawiony przewod ciesnieniowy 3B0 145 834 T w starej Etce, a w nowszej wersji Etki 3B0 145 834 AC, a w jeszcze innej wersji 3B0 145 834 J - ktoś wie ile to kosztuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodek1010 Zgłoś #35 Napisano 21 Maja 2008 łącznik za 3,50 sprawuje się super - jeśli nie widać różnicy to po co przepłacać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jcichoc Zgłoś #36 Napisano 23 Maja 2008 Witam ja mam taki sam problem ponieważ mój passat przy 3000obr odcina mi chyba paliwo i nie ma takiego kopa jak powinien mieci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodek1010 Zgłoś #37 Napisano 23 Maja 2008 Albo przechodzi w tryb awaryjny (zapieczone kierownice turbiny) albo powyżej 3000 obr/min turbina tak dmucha, że gdzieś "ujawnia" się dziura w układzie dolotowym - czytaj między turbiną, a kolektorem dolotowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarkozlik Zgłoś #38 Napisano 2 Czerwca 2008 daj znać ile kosztuje ten łącznik bo też muszę kupić bardzo podobną gumę tzn. kilka centymetrów dłuższą kupiłem w sklepie z częściami do maszyn rolniczych za 3,50 zł (słownie trzy pięćdziesiąt), a nie za prawie 80 zł (info od flatronkoks14) tak jak cenią w serwisie. jeszcze muszę sprawdzić ją w ruchu tzn. trochę pojeździć i poobserwować. U mnie był spadek mocy z kopceniem a'la Batory szybki przegląd wszystkiego co gumowe w dolocie i JEST!! pęknięty łącznik tuż przu kolektorze ssącym. W Intercars - 80 zł w sklepie chemicznym (B-stok "Chemia" przy Baranowickiej) rura o średnicy 50 mm na metry po 40 zł/m. Koszt naprawy 4 zł !!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
creatiwe Zgłoś #39 Napisano 27 Stycznia 2009 czy ma ktos moze zdjecie tej rury ktora wymienili dla tego kolegi w UK? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
art1 Zgłoś #40 Napisano 12 Lipca 2009 ufffff, znalazłem, rzeczywiscie miejsce gdzie jest pęknięta guma jest bardzo spocone, umnie pęknięty był łącznik gumowy co łączy ic z silnikiem dziura że szok, ulżyło mi bo już miałem czarne myśli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach