Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie dziękuję, ale gdyby to auto nie było 1000 km stąd to bym naprawdę zobaczył pod maskę i bym już wiedział, ale jest weekend i tam nikt nie pracuje, a ja zostałem z vinem, bo myślałem że po tym znajdę jaki ma silnik, ale niestety. Ale na jednym ze zdjęć widać lekko czerwone zegary więc na 99 % nie jest CR. Trzeba chyba szukać dalej, a jak myślicie warto dawać 1000-1500 euro więcej za ten sam(lub rok młodszy) rocznik ale już CR nawet kosztem wyposażenia?

 

Warto dać więcej CR, ale nie kosztem wyposażenia. Później jest jakiś niedosyt i zaczynają się mody :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według mnie lepiej kupić CR niż pompowtryski. Tez przesiadlem się z pompek na CR i tak juz zostanie. Większą kultura pracy, mniejsze spalanie, cichszy auto z pełnym serwisem i sprawuje sie rewelacyjnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie dodam nic ponadto co napisali koledzy.

teraz juz wiemy dlaczego byla wymieniana głowica :) bo to nie CR.

to gdzie ty mieszkasz że do tego auta masz 1000km w ustrzykach a auto w świnoujściu :) ?

 

i jak to jest z przebiegiem że w niemcowni kręcony??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie dodam nic ponadto co napisali koledzy.

teraz juz wiemy dlaczego byla wymieniana głowica :) bo to nie CR.

to gdzie ty mieszkasz że do tego auta masz 1000km w ustrzykach a auto w świnoujściu :) ?

 

i jak to jest z przebiegiem że w niemcowni kręcony??

 

 

Witam, no głowica niby nie była wymieniona, auto stoi pod Aachen, znajomy był go oglądać i sprawdzał książkę i niby nie była, auto ma najechane 220 tys wiec chyba nie kręcony i z bardzo dobrym wyposażeniem za 4700 euro, wydawała mi się dobra, a nawet bardzo dobra cena, do zrobienia tylko lekko przód i prawa strona, no ale niestety nie CR. Ale mnie trochę kusi, co myślicie jak już tyle przejechał to może najgorsze już za nim hahahahah :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ma pełen serwis i wiesz co kiedy maila robione, wyciagles historie z Aso to wiesz jaki miał przebieg przy ostatniej wizycie i kiedy to było. Wiesz tez co miał robione w Aso. Podeslij linka to zerkne na to auto. Sprowadza auta na zamówienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja bym nie bral.

poszukaj lepiej CRa.

juz teraz ludzie wola poszukac CRa- jak bedziesz sprzedawał za kilka lat to juz tylko CRy będa sie sprzedawały a silnik PD pewnie będzie miał taka sławę jak obecne 2,5tdi.

co wtedy ludzie o PDkach bedą mówić?? tykajaca bomba zegarowa, jak sie jeszcze nie oposula to pewnie jutro sie to stanie.

 

Poza tym dla samego siebie bierz CRa- zdecydowanie inne auto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja bym nie bral.

poszukaj lepiej CRa.

juz teraz ludzie wola poszukac CRa- jak bedziesz sprzedawał za kilka lat to juz tylko CRy będa sie sprzedawały a silnik PD pewnie będzie miał taka sławę jak obecne 2,5tdi.

co wtedy ludzie o PDkach bedą mówić?? tykajaca bomba zegarowa, jak sie jeszcze nie oposula to pewnie jutro sie to stanie.

Poza tym dla samego siebie bierz CRa- zdecydowanie inne auto.

Podpisuję się pod tym, co napisał BULLET, w 100%!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mialem PD a teraz latam CR i nie wrócil bym za chiny do poprzednika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie TheBrave, tez tak mam teraz tylko CR.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, przymierzam się do zmiany mojego passata b5fl Variant na b6 Variant. Proszę o jakieś informacje na temat silników?

. Powiem szczerze ze 1,9 tdi 105km to troche za mało na taką "budę", ale jakby miało dobre osiągi to by było dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Powiem szczerze ze 1,9 tdi 105km to troche za mało na taką "budę", ale jakby miało dobre osiągi to by było dobrze

A musi być diesel? Jeżeli tak, to szukaj czegoś w CR.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślałem nad PD, ale nie są dobre opinie o nich. Co się z nimi dzieje takiego?? Ludzie nimi jeżdżą przecież

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy jaki masz budżet, jeżeli masz kupić CR w wersji Trendline to według mnie się nie opłaca lepiej pozostać w PD i kupić auto z bogatszym wyposażeniem. CR fajny silnik, cichszy, ekonomiczniejszy, bardziej elastyczny.

Najpierw spisz sobie rzeczy na których Ci zależy i obowiązkowo mają być w aucie, potem się rozejrzyj według wymagań za autem z silnikiem CR, gdy nic ciekawego nie znajdzie wtedy przejdź na PD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Myślałem nad PD, ale nie są dobre opinie o nich. Co się z nimi dzieje takiego?? Ludzie nimi jeżdżą przecież

Mam swojego od nowości, obecnie 170kkm przejechane, póki co się nic nie stało, odpukać, ale mam drugi samochód z cr i nie ma co porównywać niebo a ziemia. Zawsze można coś do samochodu dołożyć, b6 są jak klocki Lego.

Wszystko zależy jaki masz budżet.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czytales lekture tego watku ? Calego forum ? To prosze poczytaj i nie zadawaj znow tych samych pytan.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wszystko zależy jaki masz budżet, jeżeli masz kupić CR w wersji Trendline to według mnie się nie opłaca lepiej pozostać w PD i kupić auto z bogatszym wyposażeniem. CR fajny silnik, cichszy, ekonomiczniejszy, bardziej elastyczny.

Najpierw spisz sobie rzeczy na których Ci zależy i obowiązkowo mają być w aucie, potem się rozejrzyj według wymagań za autem z silnikiem CR, gdy nic ciekawego nie znajdzie wtedy przejdź na PD.

 

Mam Passat b5fl Variant w wersji Trendline, chciałbym w podobnej wersji b6 z tym ze chce dużą nawigacje i kubełkowe, podgrzewane fotele. Więcej mi nie potrzebne.

Bardziej chodzi o wersje silnikową (tylko diesel) bo 1,9 to troche za słaby, choć mógłbym go lekko podkręcić ale boje się ze nie jest aż tak wytrzymały na "tuning". Natomiast 2,0 PD to ma opinie awaryjnego silnika. Na 2,0 CR to trochę dla mnie za duże pieniążki choć mój wujek ma c-klase na CR i chwali sobie(ale to nie porównanie).

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

A czytales lekture tego watku ? Calego forum ? To prosze poczytaj i nie zadawaj znow tych samych pytan.

 

Sorki ale nie długo używam forum. A ja wole spytać jeszcze raz osób które użytkuje dotychczas te auta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A czytales lekture tego watku ? Calego forum ? To prosze poczytaj i nie zadawaj znow tych samych pytan.

 

...... Wiecej nic nie napisze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Śmigałem Passatem B6 Sportline 2.0 TDI 140 PS PD, kod silnika jak dobrze pamiętam BMP, wież mi auto przejechało u mnie ok. 80 tkm i co w nim robiłem to tylko serwisy co 15 tkm i nic więcej się nie działo. Mile go wspominam. Niedawno sprowadziłem B6 Comforline produkcja grudzień 2010 rejestracja styczeń 2011 w CR Klient zadowolony do teraz zarówno z auta jak i spalania i pracy silnika.

Jeżeli chcesz kubełki to szukaj wersji Sportline, do tego zawieszenie -15mm w oryginale i bardzo fajnie się jeździ po fajnych niemieckich drogach :) lub polskich autostradach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trendline w B5 a w B6 to zupełnie inna bajka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ja wiem, mi nie pasuje ta wersja ani w B5 FL ani w B6, wole juz w ostateczności comfortline a najbardziej sportline lub Highline z pakietem R

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności