Skocz do zawartości
vwiater

[ elektryka/elektronika] pomoc we wpieciu sie ze sterownikem

Rekomendowane odpowiedzi

witam

i prosze wtajemniczonych o pomoc w rozszyfrowaniu schemacikow ewentulanie podpowiedz gdzie co sie znajduje

mianowicie chcialbym podlaczyc sterowanie centralnego zamka, aby moc zamykac z pilota

na schemacie od alarmu trzeba sie wpiac w piny 1,2 i 6,7

nie wiem natomiast gdzie podlaczyc terowanie do modulu komfortu domykajacego szyby

z tego co czytalem na forum jako taki modul nie istnieje i trzeba by bylo sie wpiac gdziec w obwod zamka centralnego ale nie wiem gdzie

zalaczam oba obwody

napiszcie czy dobrze mysle z tym wpiaciem

za jakiekolwiek dodatkowe porady z gory dzieki

vwiater

a moze znajdzie sie chetna osoba z kuj-pom aby mi pomoc w montazu za pare browarkow :]

 

schemat centralny

 

schemtat alarm

 

inaczej nie dało rady tych schematów zamiescic

meczylem sie z tym od wczoraj

 

edit:

generalnie prawie wszysto rozgryzlem

nie wiem jeszcze do czego podlączyc kabelek od domykania szyb moze do centralki zamykania w drzwiach kierowcy

no i jeszcze fajnie by bylo gdybyscie podpowiedzieli skad najlepiej wziac + i mase z jakich kabelkow bedzie najbezpieczniej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cały czas nie wiem z jakim kablem podłaczyc kabelek od domykania szyb

na schemacie sterownika centralnego zamka napisali "wyzwalanie domykania pojawiająca sie masa" impuls przez 30 sek.

co z tym zrobic, zeby to zadzialalo czy nie powinien sie tam pojawiac + ?

oka juz sam sobie odpowiedzialem

potrzebny jest przekaznik ktory z masy zrobi + i po sprawie

pozdro

temat uwazam za zamkniety

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeżeli masz centralny fabryczny to oblukaj klamkę w drzwiach kierowcy są w niej 3 kable i środkowy zwiera się na otwieranie z pierwszym kablem a na zamykanie z trzecim kablem i z tego co pamiętam to sterowanie środkowy kabel jest plusem. Te 30 sekund to wydłużony czas na przewodzie zamykania zamków na kablu 3 od klamki najpierw zamyka zamki a potem jadą szybki i jak masz elektryczny to po szybkach zamyka szyberdach. Czyli najprościej rozbierz tapicerkę na drzwiach kierowcy i miernik w dłoń, wtedy poznasz też magiczne kolory kabli szary i zielony które lecą w słupku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności