Skocz do zawartości
Gość luks12

Zakup passata B5 - jaki silnik wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

Ja z kolei posiadam drodzy koledzy Passata b5 3b z AJM-em 115Ps . Dopuki posiadał fabryczny program palił ok 5,5l w trasie 5,8 a w miescie nawet 7l w tej chwili po programie w ecu project a juz bedzie ponad rok spalanie mam udokumentowane z tras do 120km/h potrafi spalic 4,7l a po miescie 6,3 najmniej mi sie udało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze że własnie wróciłem z nad morza zrobiłem 1346km na całym zbiorniku srednia predkosc 110 wg komputera na trasie 87 spalanie srednie 4,4l i juz wiem ze nigdy nie sprzedam mojego passka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Czy w passata po licie montowany był silnik 1.9TDI 110KM? Bo w wyborze silnika w profilu jest tylko dla passata 3B a nie ma dla 3BG.

 

Jeśli piszę w złym dziale to proszę o przeniesienie. Przepraszam, że tak podpinam się pod temat ale nie mogę zakładać własnych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zy w passata po licie montowany był silnik 1.9TDI 110KM?
Nie. Tylko 101 i 131PS na PD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm oznaczenie silnika jest AVF czyli wychodzi na to, że passat którego obserwuję ma 131PS ale na klapie jest tylko I czerwone. Czy napis nieadekwatny czy coś takiego było?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
klapie jest tylko I czerwone

To zaledwie trzy litery na klapie.Mój sąsiad miał swego czasu na klapie "?",pewnie nie wiedział....:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy napis nieadekwatny czy coś takiego było?
Bylo juz wielokrotnie pisane, ze kolorami liter nie nalezy sie sugerowac, bo byly rozne oznaczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam obecnie jeżdżę 2.8 suncro a chciałbym zmienić na passata w8

doradźcię czy warto

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według mnie to zależy od tego ile będziesz musiał dołożyć.... bo auto warto zmienić ( W8 to chyba fuul wyposażenie ? )

 

Chociaż.... ja już naprzykład po moim pasacie nigdy nastepnego pasata nie wybiorę. Choćby to był nawet najnowszy passsat..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciekawy jestem jak ten silnik w8 się sprawuje bo wiele różnych opinii słyszałem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nic nie powiem bo nie znam silnika... ale przeważnie... nie piszą o nim za dobrych rzeczy.

 

 

Np jak już bierzesz taki duży silnik pod uwagę.. to luknij na S6 C5 :) 4.2 PB V8. Gazujesz... i zapominasz o problemach. No i przedewszystkim to nie VW... tylko CCCO.

Edytowane przez mnichu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W8 to tylko 4 litry pojemności, czyli tyle ile powinien mieć normalny samochód :) Ale z tego co widzę, to eksploatacyjne części są wyraźnie droższe niż do zwykłych Passatów. Przypuszczam, że jak trafiłbyś na zdrowy egzemplarz, to przy rozsądnej jeździe może nie być tragedii.

 

Jest temacik na temat tych samochodów: http://forum.vw-passat.pl/threads/57754-Passat-W8-opinie-uzytkownikow

 

Co do wspomnianego S6 C5, to oczywiście klasa wyżej niż B5, ale to też kwestia gustu, bo według mnie Passat W8 wygląda lepiej - mniej niepozornie, ale bardziej elegancko.

 

A tak naprawdę to sprawdzonego B5 V6, jeśli zdrowy i w pełnej opcji, to osobiście bym nie zmieniał, bo to najlepszy z możliwych wariantów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w8 ma problemy z przegrzewaniem sie silnika,drogie tarcze hamulcowe przód ,ogólnie wysokie ceny częsci jak kolega wyżej napisał,podobno nie nadaje sie do lpg właśnie z powodu przegrzewania sie silnika,kolejna sprawa wysokie spalanie,sam się jakiś czas temu rozglądałem za takim gdy przesiadałem sie z a6 2.5 tdi 180km,szukałem takiego auta ale szybko zrezygnowałem z wyżej wymienionych powodów ,ze względów ekonomicznych jeżdżę klekotem 131km i jest to mój ostatni passat,za jakiś czas wracam do audi ale z lpg pozdrawiam

Edytowane przez coffin80

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie doradźcie jakiego passata b5 kupić a raczej z jakim silnikiem diesel czy benzyna. Mieszkam w mieście są koreczki auto do krótkich podjazdów ale też do dłuższych tras kilka razy w miesiącu. Kupić przed liftem czy po lifcie które są pewniejsze silniki (mniej awaryjne) i z jaką mocą i jakim oznaczeniem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam panowie doradźcie jakiego passata b5 kupić a raczej z jakim silnikiem diesel czy benzyna. Mieszkam w mieście są koreczki auto do krótkich podjazdów ale też do dłuższych tras kilka razy w miesiącu. Kupić przed liftem czy po lifcie które są pewniejsze silniki (mniej awaryjne) i z jaką mocą i jakim oznaczeniem?

 

Jak więcej w mieście to lepiej benzynę 1.8 lub 1.8T w budzie po lifcie. Ceny takiej opcji są dość przystępne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak więcej w mieście to lepiej benzynę 1.8 lub 1.8T w budzie po lifcie. Ceny takiej opcji są dość przystępne.

 

A co ze spalaniem w jakich granicach się zmieszcze ? I czy tańszy w eksploatacji jest silnik benzynowy czy diesla? chodzi mi o naprawy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o naprawy to diesel cię pochłonie :D Kup więc benzyne, zagazuj i jeździj :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli chodzi o naprawy to diesel cię pochłonie :D Kup więc benzyne, zagazuj i jeździj :D

 

Diesel nie jest taki zły tylko trzeba dobrze trafić. W benzynie można się również naciąć na minę. Ja osobiście jestem bardziej za dieslem. Mam osobiście 2 diesle w domu i w obydwóch największą awarią były alternatory. Jakoś mam jednego 6 a drugiego 7 lat i nie trafiła mi się żadna poważna awaria typowa dla diesla tupu: 2 mas, turbo, uszczelka głowicy itp..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Diesel nie jest taki zły tylko trzeba dobrze trafić. W benzynie można się również naciąć na minę. Ja osobiście jestem bardziej za dieslem. Mam osobiście 2 diesle w domu i w obydwóch największą awarią były alternatory. Jakoś mam jednego 6 a drugiego 7 lat i nie trafiła mi się żadna poważna awaria typowa dla diesla tupu: 2 mas, turbo, uszczelka głowicy itp..

 

Tak jak mowisz trzeba trafić masz swoje już pare lat wiec wiesz co masz a teraz prawie wszystko ściągane z niemiec z h.. wie jakim przebiegiem i po jakich przejściach. Nie tak łatwo kupić, auta już swoje lata mają i co kolwiek widziały książki serwisowe podrabiają itp.

Edytowane przez fifijabol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam panowie doradźcie jakiego passata b5 kupić a raczej z jakim silnikiem diesel czy benzyna. Mieszkam w mieście są koreczki auto do krótkich podjazdów ale też do dłuższych tras kilka razy w miesiącu. Kupić przed liftem czy po lifcie które są pewniejsze silniki (mniej awaryjne) i z jaką mocą i jakim oznaczeniem?

 

jak więcej po mieście to nie diesel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności