pool21 Zgłoś #1 Napisano 9 Stycznia 2008 Witam i z góry przepraszam ale nie znalazłem nic w wyszukiwarce , problem polega na tym iż silnik po rozgrzanieu nie chce palić i dopiero jak przycisne gaz to złapie , nadmieniam iż na zimnym silniku takie coś nie występuje , oraz że posiadam inst. gazową ale to chyba nie problem bo i tak nie odpala na bęzynie , pompa paliwa pompuje bo jak przekręce kluczyk to ją słychać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Smuggler Zgłoś #2 Napisano 9 Stycznia 2008 sprawdz czujnik temp. o ile sie nie myle to jest gdzies wkrecony w bloku pod glowica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pool21 Zgłoś #3 Napisano 9 Stycznia 2008 ten jakiś G60 czy jakiś inny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #4 Napisano 9 Stycznia 2008 Czujnik ten to G62/G2 ja w swoim Pasku mam koloru niebieskiego (nr kat 078 919 501 B) Pozdro. Jurek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pool21 Zgłoś #5 Napisano 9 Stycznia 2008 Dzięki ale czy to ten czujnik za to odpowiada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #6 Napisano 9 Stycznia 2008 jak nie ten czujnik to do sprawdzenia cewka zapłonowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #7 Napisano 9 Stycznia 2008 W sumie to nie portal z wróżbami. Podepnij VAG-a i zobacz jaki błąd ci wyświetla. A skoro koledzy juz ci napisali, to widocznie za to odpowiada. Następuje "przekłamanie" wartosci i podaje dawkę jak dla zimnego silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pool21 Zgłoś #8 Napisano 9 Stycznia 2008 Problem w tym że nie pokazuje żadnych błędów a czujników temp. jest kilka pierwszy kolega nie określił czy chodzi o czujnik tem. cieczy czy czujnik tem.powietrza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Smuggler Zgłoś #9 Napisano 9 Stycznia 2008 no przeciez wiesz dobrze ze nie chodzi o czujnik temp zewnetrzenj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #10 Napisano 9 Stycznia 2008 pool21 - a sprawdzałes auto na zimnym silniku czy na ciepłym (wtedy gdy problemy się pojawiaja). Najlepiej wyjmij czujnik i sprawdź jego oporność. Gdzies tu na forum było - jakie powinien mieć parametry. Przyjrzyj się też kabelkom i kostkom. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
steffy Zgłoś #11 Napisano 9 Stycznia 2008 Wypal gaz, zakręć, przejedź kawałek na benzynie aż się rozgrzeje, zgaś i po czasie dla Ciebie odpowiednio długim zapal. Jak zajara bez problemu to gaz Ci się sączy. Jak nie zapali to odkręć gaz, odłącz aku na noc, żeby wyzerować kompa. Po uruchomieniu procedura opisana gdzieś na forum. Jak nie pomoże to Vaginerki się kłaniają. Pool21 żyjesz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Carrey Zgłoś #12 Napisano 14 Stycznia 2008 Na 99,9% stawiam na czujnik temperatury. To jeden czujnik który odpowiada za temp. na desce i na kompie Miałem ten sam problem i mam ten sam silnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
steffy Zgłoś #13 Napisano 14 Stycznia 2008 Chyba kolega zrezygnował z tematu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pool21 Zgłoś #14 Napisano 15 Stycznia 2008 Witam i przepraszam że sie nie odzywałem ale mnie nie było teraz biore się do pracy na pierwszy strzał pujedzie do wymnany czyjnik temperatury a potem nadam jakie efekty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ginter111 Zgłoś #15 Napisano 26 Kwietnia 2012 Witam, chciałbym się podpiąć pod temat. Wątków w tym temacie naczytałem się mnóstwo, ale każdy niestety inny i musiałbym chyba wymienić pół samochodu, no a wiadomo chciałbym tego uniknąć. Walcze z tym problemem jakiś czas. Chodzi o to, że samochód jak jest zimny to pali na pierwszy dotyk, jak strzała. Nie szarpie nic, jedzie normalnie, dogrzewa się normalnie, wymieniony czujnik temperatury, nowy oryginalny VW. Jak samochód postoi jak jestem w pracy i temperatury są na dworze ok 10 stopni to też odpala bez problemu. Natomiast dzisiaj autko stało w słoneczku i zawsze jak się nagrzeje to wygląda sprawa tak samo, źle odpala, trzeba nim pokręcić 6-8 sekund, żeby załapał. Potem po odpaleniu chodzi normalnie żadnych problemów. Po zgaszeniu go, po 10 minutach na przykład znów to samo już przy rozgrzanym silniku. Cieżko odpala. Pracuje głownie 8 godzi, do pracy chodze rano, auto stoi w słoncu i silnik jest zimny i nagrzany od słonca źle pali. Tak jak mówie czujnik temperatury nówka, kupiny w serwisie VW i założony u nich, niby miałbyć ok a nie jest;/ Prosze o pomoc. W autku wymieniłem: - akumulator na nowy - czytałem coś o ustawieniu parapetrów podstawowych, ale tego nie robiłem, bo akuś był wymieniany przed zimą, niskie temperatury, mrozy i palił jak strzała, teraz tylko jak ciepło sie robi to zwariował co myślicie?? może to ? - po za tym, wymieniony termostat i płyn układu chłodzenia. Po za tym wszystko w normie. Prosze o porady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #16 Napisano 26 Kwietnia 2012 Cieżko odpala. I co? Żadnych błędów nie ma? A to, ze czujnik kupiony w ASO wcale nie oznacza, ze dobrze został dobrany. Ale najpierw VAG i skan błędów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lord_kalina Zgłoś #17 Napisano 26 Kwietnia 2012 [Czytałem na tym forum że może też być wina czujnika położenia wałka lub wału. Ja nie miałem problemów z odpleniem jak ciepły (wrecz odrwotnie) dlatego tylko sugeruję zapodać do szukajki takie tematy jak wyżej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martyna13 Zgłoś #18 Napisano 26 Kwietnia 2012 bardzo łatwo sprawdzić czy jest uwalony czujnik temperatury za pomocą VASa i w cale nie musi być błędu z nim związanym może poprostu przekłamywać wartości.Też można sprawdzić za pomocą miernika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ginter111 Zgłoś #19 Napisano 27 Kwietnia 2012 Jak wsiadlem do auta do dzisiaj po pracy to od słońca samochód pokazywał na termometrze 31! Spoko, więc włożyłem kluczyk do stacyjki i znów kręcenie, i kręceni z kilka sekund 6-8 zanim załapał. Jak odpali to jest ok i chodzi równo i smiga ładnie. Wróciłem pod dom, zgasiłem go, poczekałem kilka sekund i znów probowałem go odpalić. Dziwne jest to, że przekracając kluczyk juz na zagrzanym silniku, próbował tak jakby załapać za pierwszym razem, obroty podskoczyły tak do 500 i szybko spadły i nie załapał, więc znów 6-8 sekund a może i więcej i wtedy wchodzi normalnie na obroty. Na szczescie umówiłem się do serwisu VW, bo to oni wymieniali mi ten czujnik temperatury i badali go na komputerze co może mu dolegać i sprawdzą raz jeszcze co może być nie tak;/ już mnie to załamuje. Początkowo myslałem ze to moze swiece to je wymieniłem, ale to nie pomogło, potem ten czujnik i nie wiem, może faktycznie zle dobrany w serwisie. Czyżby oni sami nie znali się na tym co robią? pojade, sprawdzą i moze problem zniknie. ---------- Dodano o 17:03 ---------- Poprzednia wiadomość o 16:42 ---------- w zime wymieniałem akumulator, nie miałem problem z odpalaniem, zawsze na dotyk, fakt, ze temperatury były niższe i to moze dlatego. Bo czytałem o tej adaptacji przepustnicy, może to wina tego? No ale rano normalnie odpala, tylko jak w słoneczku postoi to draka;/ juz poprastu zaczynam szukac wszedzie, kazdej opcji, co mi przychodzi do głowy;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #20 Napisano 27 Kwietnia 2012 A moze gdzieś masz dziury w przewodach przy przepustnicy :hmm I łapie "lewe" powietrze :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach