Skocz do zawartości
Gość DarioLee

Magnetyzery co i gdzie ?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość DarioLee

Ma ktoś magnetyzery w swoim pasku ? Jak mam silnik 2E z LPG i nie bardzo wiem jak je założyć. 2 na przewód doprowadzenia gazu i 1 na powietrze. Ale za dużo mam tych przewodów i nie wiem co gdzie idzie. Ma ktoś może je założone ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpuść. Totalna ściema, żeby kasę wyciągnąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pakafoto, ale z tego co zrozumiałem DarioLee już niestety kupił magnetyzery.

DarioLee obawiam się, że u nas mało kto ma magnetyzery, gdyż my myślimy o nich:

to, to, to i to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jedrus, może je oddać na złom. Na Cafe Moto Allegro pojawiają się takie wątki.

Jest to tylko nabijanie kasy sprzedawcom. Niestety.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pakafoto, wiem. dlatego dałem linki do tematów. nie piszmy już tutaj - może ktoś odpowie DarioLee na jego pytanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o sens zastosowania magnetyzerów to jestem takiego samego zdania jak większość forumowiczów. Skoro jednak już masz je kupione to przetestuj i podziel się swoim doświadczeniem :610: .

Z tego co wiem powinno się je zakładać na dopływie możliwie najbliżej silnika.

1 jest na gaz, 1 na paliwo, 1 na powietrze.

Zadaniem magnetyzerów ma być spolaryzowanie mieszanki aby ułatwić spalanie.

Teoretycznie wszystko jest ok, ale w praktyce żeby spolaryzować mieszankę to cały przewód musiałby być magnetyzerem :622: . Niektórzy stosują po kilka magnesów na przewodzie (magnetyzer 10cm przerwy magnetyzer itd) ale nie wiem z jakim rezultatem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość DarioLee

To raczej nie jest ściema, gdyż wcześniej miałem już w Poldku założone. rzeczywiście spadło spalanie o 0.5l i wolne obroty troche wzrosły. Ale w Pasku nie mogę sie połapać jak je założyć. Od parownika idzie jakiś przewód nad filtr powietrza, do elektrozaworu (przynajmniej tak mi kolega powiedział) Bosha to tam założyłem te od gazu a nie wiem gdzie dochodzi powietrze do silnika. Czy to jest ten gruby wychodzący góra z filtru powietrza czy może ten z dołu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...yyy....eeee... :oops: ...to...yy..No ja mam cos takiego zalozone..i powiem naprawde szczerze i otwarcie... COS PANIE W TYM JEST!A powaznie... Pasek 1-nka, 1.6 B+LPG, gazniczek Pierburg 2b2,podwojny mikser. No!..i na przewodzie paliwowym-gazowym(to ten ze srubą do reg.ewentualnie z silnikiem krokowym)zalozylem 2 magnet.paliwowe w odstepie 2 cm.od siebie, i jeden na powietrze(najlepiej na czyms plastikowym na dolocie powietrza). I teraz to co najwazniejsze-co to dalo!?...Po przejechaniu okolo 100km.wrocily stabilne wolne obroty(a byla juz tragedia,bo gniazda zaworowe dzieki LPG,przestaly istniec).Silnik zrobil sie troszke cichszy i bardziej elastyczny... Wiecej zmian nie stwierdzilem.Spalanie takie same!...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy to jest ten gruby wychodzący góra z filtru powietrza czy może ten z dołu ?

Zabiłeś mi klina :609: .Przejrzałem książkę i myślę że powinien iść na ten gruby za filtem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość koshalek
Czy to jest ten gruby wychodzący góra z filtru powietrza czy może ten z dołu ?

Zabiłeś mi klina :609: .Przejrzałem książkę i myślę że powinien iść na ten gruby za filtem.

 

 

masz racje ten za filtrem :))

mam takie cos kupiłem potem pomyslalem ze dałem sie w konia zrobić ale zamiast wywalić założyłem po kilkuset kilometrach troche jak by sie wolne uspokoiły a co do spalania i dynamiki no niewiem

napewno niezaszkodziły :))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pasmanteria jak Ci gniazda dzięki LPG przestały istnieć to jak magnetyzer mógł je naprawić ??? Uważajcie z jeżdzeniem nad studzienkami ściekowymi bo sie wam któraś do magnetyzera przyklei :622:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość DarioLee
Czy to jest ten gruby wychodzący góra z filtru powietrza czy może ten z dołu ?

Zabiłeś mi klina :609: .Przejrzałem książkę i myślę że powinien iść na ten gruby za filtem.

Byłem na stacji kontroli pojazdów naprzegląd i się dowiedziałem, że właśnie tym grubym wychodzącym z góry filtru powietrza to idzie już mieszanka gazowo-powietrzna. A założyłem na zimne powietrze, jeszcze sobie musze kupić na ciepłe i będzie @ll. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytałem ostatnio artykuł w auto-świecie o magnetyzerach. NIe ma dobrego magnetyzera a jak jest to zmiejsza on spalanie o 0.1-0.2 litra na 100km i kosztuje 1500zł nie opłaca się.

Jest jedna wielka ściema kłamstwo i fałsz niektóre magnetyzery nawet podnoszą spalanie. Więc lepiej zainwestować w cos innego!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość DarioLee

A ceramizery ? Co o nich sądzicie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ceramizery
ja pierwsze słyszę.

wrzuć jakieś linki a ja wydzielę z tego nowy temacik :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Krist

Ja dodałęm ceramizery do oleju... efekt? silnik zaczął ciszej chodzić, kultura pracy sie polepszyła i nieznacznie autko zrobiło się zwawsze. Minus ten ze przy większym przebiegu trzeba kupić dwa opakowania a to juz koszt 100zł. Dodałem do skrzyni i... nie wyciszyła się bo i tak nie chałasowała ale za to biegi zaczęły lepiej wchodzić i chaczenie jedynki się zmniejszyło.

Jeśli chodzi magnetyzery to mam je i coś w tym jest skoro nawet niemcy w czasie wojny je stosowali w mysliwcach, a gosciu który nad tym zagadnieniem pracował dostał nagrodę Nobla.....tylko jest jedno ale magnesy musza być bardzo silne i to więcej sztuk niż 3..... Najlepiej zrobić samemu kupując same magnesy na allegro w liczbie conajmniej 20 sztuk i zakładając je stroną "dodatnią" na przewody paliwowe a "ujemną" na rurę dolotową jak najbliżej kolektora ssącego (np. na około rury 10szt. lub więcej, o wym. 40x10x5mm) Ogólnie w tym zagadnieniu chodzi o działanie odpowiednio spolaryzowanego silnego pola magnetycznego i bez sensu jest przepłacać kupując gotowe skoro można zrobić to samemu i o wiele taniej a magnes to magnes...

Ogólnie opinia jest tak że magnetyzery sa do d.... ale to normalne jeśli ktoś założy 1 czy to 3 sztuki efekt będzie praktycznie niezauważalny. Robiłem już megn. do 4 swoich aut i jakoś jestem pozytywnie do nich nastawiony, bynajmniej jeśli nie pomogą to i nie zaszkodzą. Nikogo nie namawiam ale też i nie odradzam każdy robi co chce i ma swoje zdanie na temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a gosciu który nad tym zagadnieniem pracował dostał nagrodę Nobla.....

Troche OT, ale jednak z zakresie tematu - moge prosic o nazwisko jegomoscia ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość snoo

Wiele skrajnych opini słyszałem na temat magnetyzerów wiec pomyślałem ze może warto sprawdzić jak to z nimi jest.

Kupiłem taki magnetyzer przepływowy i.....

nie widze kompletnie żadnej różnicy, nie zmieniło sie nic

możliwe że mam go źle zamontowanego - leży w schowku :D

 

PS Jeśli ktoś ma ochotę faktycznie go przetestować (z wrocka) to chętnie go odstąpię za jakiegoś czteropaka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość koko

kolejny juz raz to mowie: CHCESZ MIEC MOCNIEJSZE AUTO TO TAKIE SOBIE KUP.

nie do konca ma to zwiazek z tematem, ale magnetyzery to tez jakis tuning, niby ze ma mniej palic, lepiej jechac itp. Jedna wielka sciema, a glosy ze dzialaja to tylko subiektywne odczucia uzytkownikow tego badziewia...

No niech mi ktos powie jak zauwazyc spalanie nizsze o 0,1-0,5 litra? Wystarczy ze na tej samej trasie wyprzedze dwie, trzy ciezarowki i juz mam inne spalanie... Albo pogoda bedzie inna, ruch na drodze itp.

Jak chcesz zeby autko lepiej jezdzilo i mniej palilo to inwestuj w filtry, swiece itp.

To tez juz kiedys pisalem: NAJLEPSZY TUNING TO UTRZYMANIE AUTA W STANIE FABRYCZNYM :)

 

Podobne zdanie mam o filtrach stozkowych, sportowych wydechach i innych wynalazkach... Fanow tego zapraszam na http://www.wiejskituning.pl :)

 

A tak powaznie: SZKODA KASY, nasze auta maja kilkanascie lat i zawsze te pieniadze mozna wydac inaczej :) kupic nowe oponki, zmienic olej, filtry pozmieniac... Zawsze jest cos do zrobienia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość miszczofkors
kolejny juz raz to mowie: CHCESZ MIEC MOCNIEJSZE AUTO TO TAKIE SOBIE KUP.

nie do konca ma to zwiazek z tematem, ale magnetyzery to tez jakis tuning, niby ze ma mniej palic, lepiej jechac itp. Jedna wielka sciema, a glosy ze dzialaja to tylko subiektywne odczucia uzytkownikow tego badziewia...

Otóż to, tak więc nie dajcie się nabrać na magiczną moc i niższe spalanie jakie ''Dają'' magnetyzery bo to pic na wode i kolejna okazja na zarobek firmom MADE IN CHINA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności