Skocz do zawartości
Abe's

TDI - zwiększone spalanie, mułowaty

Rekomendowane odpowiedzi

Czy mógłby ktoś zerknąć na logi?

 

Po wymianie uszczelek na pompowtryskach więcej pali i jest słaby.

W mieście palił 7.5 teraz 10.5

Tak jakby coś go dusiło - silnik głośniej pracuje.

Prędkość maksymalna to 180km/h z wielkim trudem

 

Coś chyba nie tak na pierwszym cylindrze z pompowtryskiem - zabrudzony?.

 

 

dynamiczne

008,010,011 http://vaglog.rtnet.pl/abe_s_20038.html

 

statyczne i dynamiczne

001,003,004 http://vaglog.rtnet.pl/abe_s_20040.html

statyczne

007,013 http://vaglog.rtnet.pl/abe_s_20039.html

018,023 http://vaglog.rtnet.pl/abe_s_20042.html

 

statyczne BS

003 http://vaglog.rtnet.pl/abe_s_20041.html

011 http://vaglog.rtnet.pl/abe_s_20043.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm wygląda mi na EGR

Edytowane przez szantis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za sugestie.

 

Coś też zauważyłem, że praca EGR (Potencjometr recyrkulacji spalin G212) nie jest taka jak powinna.

 

Podczas zatrzymywania się słychać zmieniające się brzmienie silnika i podczas ruszania na II biegu lekkie szarpnięcie przy ok 1500-2000obr.

 

załączam pdf z Elsy, w którym pod punktem pierwszym jest opisane (jeśli wymienimy potencjometr to sterownik musi zapamiętać jego położenie).

Czyżby w tym był problem?

 

Ktoś go odłączał i nie zrobił tego jak potrzeba?

Uklad recyrkulacji spalin.pdf

Edytowane przez Abe's

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Marcin35

Witam.Jestem ciekaw finalu Twojej przypadlosci poniewaz mam dokladnie ten sam problem u siebie.Odwiedzilem kilka warsztatow i wiekszosc stawia na pompowtryski,ktore byly sprawdzane w dwoch warsztatach specjalizujacych sie w tym.Ci z kolei stwierdzili ze dzialaja one bez zarzutu.Niestety nie moge znalezc dalszej czesci tego watku,moze zle szukam albo go nie ma,nie wiem poniewaz dopiero dolaczylem do tego grona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś zablokował linki do logów - przy kliknięciu na każdy z nich pokazuje się komunikat "plik nieznaleziony - prawdopodobnie usunięty przez moderatora" więc nic nie odpiszę i czekamy na info od moderatora jako tylko i wyłącznie słuszną diagnozę bo chyba o to chodziło :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2 i pół roku temat temu ... napisałeś PW do niego by odpisał tu bo może nie zobaczyć przez kolejne 2 lata ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba wątek został anulowany z subskrypcji dlatego nie odpisywałem.

 

Witam.Jestem ciekaw finalu Twojej przypadlosci poniewaz mam dokladnie ten sam problem u siebie.Odwiedzilem kilka warsztatow i wiekszosc stawia na pompowtryski,ktore byly sprawdzane w dwoch warsztatach specjalizujacych sie w tym.Ci z kolei stwierdzili ze dzialaja one bez zarzutu.Niestety nie moge znalezc dalszej czesci tego watku,moze zle szukam albo go nie ma,nie wiem poniewaz dopiero dolaczylem do tego grona.

 

Słaba wydajność pompowtryskiwaczy.

BIPy (ich wartości) bardzo szybko się zmieniały więc pompki poszły na test wydajności.

 

Druga sprawa to:

 

Podczas zatrzymywania się słychać zmieniające się brzmienie silnika i podczas ruszania na II biegu lekkie szarpnięcie przy ok 1500-2000obr.

 

Zapytanie w wątku

http://forum.vw-passat.pl/threads/74608-Dziwny-szmer-podczas-jazdy-katalizator-czy-turbo?p=1640535&viewfull=1#post1640535

I odpowiedź

http://forum.vw-passat.pl/threads/74608-Dziwny-szmer-podczas-jazdy-katalizator-czy-turbo?p=1688314&viewfull=1#post1688314

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności