Abe's Zgłoś #1 Napisano 18 Sierpnia 2010 Czy mógłby ktoś zerknąć na logi? Po wymianie uszczelek na pompowtryskach więcej pali i jest słaby. W mieście palił 7.5 teraz 10.5 Tak jakby coś go dusiło - silnik głośniej pracuje. Prędkość maksymalna to 180km/h z wielkim trudem Coś chyba nie tak na pierwszym cylindrze z pompowtryskiem - zabrudzony?. dynamiczne 008,010,011 http://vaglog.rtnet.pl/abe_s_20038.html statyczne i dynamiczne 001,003,004 http://vaglog.rtnet.pl/abe_s_20040.html statyczne 007,013 http://vaglog.rtnet.pl/abe_s_20039.html 018,023 http://vaglog.rtnet.pl/abe_s_20042.html statyczne BS 003 http://vaglog.rtnet.pl/abe_s_20041.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/abe_s_20043.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szantis Zgłoś #2 Napisano 18 Sierpnia 2010 (edytowane) Hmm wygląda mi na EGR Edytowane 18 Sierpnia 2010 przez szantis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Abe's Zgłoś #3 Napisano 18 Sierpnia 2010 (edytowane) Dzięki za sugestie. Coś też zauważyłem, że praca EGR (Potencjometr recyrkulacji spalin G212) nie jest taka jak powinna. Podczas zatrzymywania się słychać zmieniające się brzmienie silnika i podczas ruszania na II biegu lekkie szarpnięcie przy ok 1500-2000obr. załączam pdf z Elsy, w którym pod punktem pierwszym jest opisane (jeśli wymienimy potencjometr to sterownik musi zapamiętać jego położenie). Czyżby w tym był problem? Ktoś go odłączał i nie zrobił tego jak potrzeba? Uklad recyrkulacji spalin.pdf Edytowane 8 Grudnia 2010 przez Abe's Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Marcin35 Zgłoś #4 Napisano 5 Marca 2013 Witam.Jestem ciekaw finalu Twojej przypadlosci poniewaz mam dokladnie ten sam problem u siebie.Odwiedzilem kilka warsztatow i wiekszosc stawia na pompowtryski,ktore byly sprawdzane w dwoch warsztatach specjalizujacych sie w tym.Ci z kolei stwierdzili ze dzialaja one bez zarzutu.Niestety nie moge znalezc dalszej czesci tego watku,moze zle szukam albo go nie ma,nie wiem poniewaz dopiero dolaczylem do tego grona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #5 Napisano 6 Marca 2013 Ktoś zablokował linki do logów - przy kliknięciu na każdy z nich pokazuje się komunikat "plik nieznaleziony - prawdopodobnie usunięty przez moderatora" więc nic nie odpiszę i czekamy na info od moderatora jako tylko i wyłącznie słuszną diagnozę bo chyba o to chodziło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #6 Napisano 7 Marca 2013 2 i pół roku temat temu ... napisałeś PW do niego by odpisał tu bo może nie zobaczyć przez kolejne 2 lata ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Abe's Zgłoś #7 Napisano 8 Kwietnia 2013 Chyba wątek został anulowany z subskrypcji dlatego nie odpisywałem. Witam.Jestem ciekaw finalu Twojej przypadlosci poniewaz mam dokladnie ten sam problem u siebie.Odwiedzilem kilka warsztatow i wiekszosc stawia na pompowtryski,ktore byly sprawdzane w dwoch warsztatach specjalizujacych sie w tym.Ci z kolei stwierdzili ze dzialaja one bez zarzutu.Niestety nie moge znalezc dalszej czesci tego watku,moze zle szukam albo go nie ma,nie wiem poniewaz dopiero dolaczylem do tego grona. Słaba wydajność pompowtryskiwaczy. BIPy (ich wartości) bardzo szybko się zmieniały więc pompki poszły na test wydajności. Druga sprawa to: Podczas zatrzymywania się słychać zmieniające się brzmienie silnika i podczas ruszania na II biegu lekkie szarpnięcie przy ok 1500-2000obr. Zapytanie w wątku http://forum.vw-passat.pl/threads/74608-Dziwny-szmer-podczas-jazdy-katalizator-czy-turbo?p=1640535&viewfull=1#post1640535 I odpowiedź http://forum.vw-passat.pl/threads/74608-Dziwny-szmer-podczas-jazdy-katalizator-czy-turbo?p=1688314&viewfull=1#post1688314 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach