Skocz do zawartości
zaba371

odpala i gasnie powietrze w przewodzie

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mam problem z paskiem odpala popracuje troszke i gasnie co zauważyłem to ze powietrze kotłuje w przewodzie paliwowym piana az sie tworzy i jak zgasnie to słysze jak powietrze sie wraca do zbiornika (bulgocze) i jak znowu ccem odpalic to długo kreci az zassie rope i zapalie ale za pare sekund gasnie ... jakies rady ?? co to moze byc ?

 

dodam ze podociskałem opaski przy filtrze paliwa a filtr był wymieniany jakies 10 tys temu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odpowietrz układ i bedzie oki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odpowietrz tzn jak ?? dodałem ze za ktoryms tam razem 5 jak tak odpale zgqsnie odpale zgasnie to jest dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przekręć kluczyk tak aby kontrolki się zaświeciły i pompuj ręczną pompką znajdującą się na filtrze paliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

takowej pompki niema w pasku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie gdzieś jest nieszczelnośc na wężacz zasilających, i powietrze dostaje sie do układu. Pomocnym może okazać sie założenie zaworka zwrotnego jednak nieszczelnosć i tak musisz znaleźć. Często pojawia sie na zagięciach lub złączach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Mam podobny problem z powietrzem w przewodach. Dodam że wszystko sprawdzone [przewody nowy filtr itd ]Jest jakiś sposób na odpowietrzenie układu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co powiecie na to ze parafina sie tytracila i przytkała filtr paliwa ??? tak stwierdzil znajomy mechanik bo miał juz 20 wozow z takim przypadkiem ... wiec jutro sprawdze :P najpierw bede ac wrzątek na filtr a jak nie pomoże to wymienie filterek odrazu :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co do odpowietrzania to u nas układ paliwowy sam sie odpowietrza ... i nie ma żadnej pompki czy kranika :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na jakiej zasadzie sam się odpowietrza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odpowietrzanie następuje samoczynnie , pompa wtryskowa zaciąga paliwko ze zbiornika przepompowując powietrze przez powrót . Ja w tym przypadku postawiłbym na filtr paliwa jak żaba napisał parafina mogła go przyblokować . Ja wymieniałem wczoraj filtr i o dziwo:eek: był praktycznie do połowy zamarznięty ( nie spuszczałem wody z odstojnika ) teraz nowy śmiga jak talala . w przypadku zasysania powietrza to warto zamontować zawór zwrotny koszt 12- 18 zeta a jest zaje.... poprawa nie schodzi paliwko z powrotem. Taka mała uwaga tankujcie pewne paliwo nie będzie problemu . odejście moze od tematu ale moje spostrzeżenie : tankując 10 litrów ropki ze wschodu zrobiłem 120 km a normalnie na takiej samej ilości polskiej ropy 180 km , więc oszczedność niecałe 40 groszy na litrze nie ma sensu i jest praktycznie bezsensowne , oczywiście nie wiadomo co naleją czy przypadkiem nie zamarznie !:637:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie to samo, powietrze w przewodach dostaje się prawdopodobnie na oringu tego plastikowego trójnika (podgrzewacza) na powrocie, do filtra.

Często się zdaża że przetarte są te przeźroczyste przewody dochodządze do pompy wtryskowej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też walczyłem z pianą w przewodach.Założyłem zawór zwrotny i...wywaliłem całkowicie filtr z podgrzewaczem,dałem zwykły i mam spokój.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tez tak mialem jak byl zimny to szlo powietrze w porzewodzie.az te ostatnie mrozy zmusily mnie do wymiany filtra i juz nie ma bombelkow w przewodzie.nie sugeruj sie tym ze 10tys temu byl wymieniony filtr.bo ja tez myslalem ze mam jeszcze dobry ale przed zima powinno sie wymielnic koszt niewielki a mniejsze problemy.i nie trzeba odopwietrzac wystarczy zalac filtr a on sam sie odpowietrzy.mozna tez na wtryskach odpowietrzyc tzn na przewodach.a jesli zaczelo sie to dziac po ostatnich mrozach to napewno parafina przytyka filtr i dlatego tak sie dzieje.

Edytowane przez kiciusb3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a wiec panowie :) tak jak mowilem i kilku kolego parafinka w filtrze :P kupiłem dzisiaj filterem Mann wymieniłem i malina :) zobaczymy jak jutro a co do robpy to nigdy wiecej ropy ze wschodu ;/ a z tym zaworkiem powrotnym to byś moze mogl zrobić zdjecie gdzie to zamontowales w jakim miejscu i jak ten zaworem wyglada :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam podobny problem z tym że po wymianie przewodów gumowych już nie ciągnie powietrza. z tym że cofa się paliwo po postoju ok.5 godzin ucieka z pompy wtryskowej.

i jeszcze jedno pytanko przy rozruchu wyskakuje automat w rozruszniku ,bendiks chodzi dalej ale silnik nie kręci po kilku razach jest dobrze( tylko na zimno)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zaba371

Zaworek założyłem przed filtrem na zasilaniu z zbiornika. Wstukaj na allegro "zawór zwrotny" "zawór zwrotny paliwa"i będziesz miał na tacy jak to wygląda :) Trzeba tylko dopasować średnicę dysz do przewodów dwie opaski zaciskowe i gotowe :)

ps:jak nie masz już problemu z pow.w przewodach i cofającym się paliwem to go nie zakładaj :D bo??? po co??? :D

 

 

 

tomek88_5

U Ciebie ten zaworek powinien załatwić sprawę z cofającym się paliwem wygląda tak jak by zawór w pompie nie trzymał.Ale u siebie założyłem go niepotrzebnie bo winowajcą za bąbelki i cofanie się ropy do zbiornika był filtr.Wymieniłem przewody, powietrza już w nich nie było ale paliwo powoli bo powoli uciekało dalej.Dopiero jak zmieniłem filtr (jak pisałem wyżej zwykły bez podgrzewacza nie ma się którędy zapowietrzać :D) wszystko jest tak jak być powinno.

Edytowane przez sl@wek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie dzisiaj patrzyłem z rana po nocy czy jest powietrze to nic nie było po odpaleniu tak samo takzę myśle ze jest git :) takze ciagle jest paliwko w przewodzie :) niema powietrza nic a nic :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak tylko wszystko rozchodzi się o to że zaworek już mam od dwóch miesięcy i nic nie pomógł a założyłem go przy zbiorniku. wszystko wskazuje że przez przewód powrotny ciągnie lewe powietrze????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co z filtrem?U mnie zasysało powietrze przez podgrzewacz.Nie napisałem o tym że wymieniłem dodatkowo wszystkie wężyki od nadmiaru.

 

U mnie:zawór+filtr+wężyki = brak bąbli,brak cofania.

 

Załóż zaworek zaraz przed filtrem.Próba nie strzelba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności