Skocz do zawartości

chodi

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O chodi

  • Urodziny 13.05.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    lukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    jelenia gora - aberdeen

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.5 TDI V6 163KM
  • Rok produkcji
    2002
  1. Ja wlasnie nie mam w ogole pradu we wtyczce ale nie moge zlokalizowac ani bezpiecznikow ani przakaznikow wentylatora. Mam brytyjczyka i jednak sa roznice bo z opisow znalezionych na forum w miejscach gdzie powinne znajdowac sie te elementy nie ma nawet zlaczek Jak zlokalizowac bezpieczniki i przekazniki wentylatora? Pozdrawiam lukasz
  2. chodi

    Elementy klimatyzacji

    Witam Czy ma ktos z was moze opis lub zdjecia rozmieszczenia poszczegolnych elementow klimatyzacji w passacie z silnikiem v6 tdi? Sama sprezarka, skraplacz, opornica wiatraka. Wszystko mam tak zabudowane ze palca wcisnac nie idzie a rozbierac wszystko gdy nie wie sie nawet dokladnie czego szuka to zupelny idiotyzm pozdrawiam serdecznie i prosze o pomoc lukasz
  3. Jesli opornica jest w 100% to zostaje ci tylko problem z masa opornicy, przetartymi przewodami lub przypalonym (nie przepalonym) uzwojeniem silnika wentylatora. Dobrze byloby gdybys zmierzyl prad silnika w czasie pracy.
  4. Wojta dzieki. A pytanie jeszcze jedno mam :-) Czy brak czynnika chlodzacego w ukladzie (bo wcisniecie zaworka nie powoduje klasyczneko psss ;p wiec wnioskuje ze zniknal) powoduje automatycznie odciecie zalaczania wentylatora ? Zmierzylem na kostce i w kazdym wariancie jest 0.4V (nawet na wylaczonym zaplonie (?) ). W tym tygodniu podjade nabic czynnik, ale czy to spowoduje wlaczanie wiatraka ? Czy powinien on dzialac bez wzgledu na stan cisnienia czynnika ? pozdrawiam lukasz
  5. Witam Na forum jest sporo informacji o klimatyzacji i problemach z nia zwiazanych. Moja nie dziala od dawna i postanowilem troche pogrzebac. Pytanie, czy przy silniku 2.5 tdi v6 uklad klimatyzacji jest identyczny jak w 1.9 tdi ? Czy sa to dokladnie te same elementy ? Czy jednak sa jakies znaczace roznice? pozdrawiam lukasz
  6. A moje autko pali srednio ok 9l. Rekord to trasa z moja zona za kierownica - 5.5 l/100km. Rekord odwrotny to caly bak w 50 min na niemieckiej autobanie noca :-)
  7. Sprawa rozwiazana. Otwory w zaciskach sa przelotowe :-) Poniewaz od wewnatrz nie bardzo dojscie jest aby precyzyjnie puknac, zeszlifowalem dremelkiem od zewnatrz na plasko i wbilem go do srodka :-) Naprawione !! :-) Dziekuje koledzy raz jeszcze. pozdrawiam lukasz
  8. I temat powraca Kupilem te druciane 'tlumiki drgan' jak to sie zwie i pozostal problem wydobycia koncowki z zacisku No ni w zab nie wiem jak to ugryzc Ma ktos moze jakis pomysl ? pozdrawiam lukasz
  9. Witaj Prawidlowo nazywa sie to tuleja metalowo gumowa amortyzatora (gorna lub dolna). ) Czasamie niepoprawnie nazywana tlumikiem drgan amortyzatora. Nic mi nie wiadomo o zadnym lozysku w tym miejscu
  10. Dziekuje sprezyna namierzona cale F5 Pozostaje kwestia wydobycia ulamanego kawalka. Czy otwor w zacisku jest przelotowy? Rozwiercanie w gre nie wchodzi bo twardy drut sprezynowy kontra miekkie zeliowo zacisku - nie da rady.
  11. Witam serdecznie Podepne swoje pytanie do tego tematu, poniewaz nie moge zakladac wlasnych watkow. Od kilku dni draze forum w poszukiwaniu odpowiedzi ale na prozno. Nasuwa sie z tego niestety wniosek przykry - jestem oslem jedynym w swoim rodzaju Podczas wymiany przednich klockow, niefortunnie zlamalem zabezpieczenie z drutu na zacisku. Czesc zlamana zostala w zacisku i nie moge jej za chiny ludowe wydostac. Nowego zabezpieczenia w sumie takze nigdzie nie moge namierzyc. Jak to ugryzc panowie? Mam nadzieje ze przez ulamany drucik nie bede musial zmieniac zacisku pozdrawiam i prosze o pomoc lukasz
  12. Sprawa moze banalna ale sprawdzcie panowie cisnienie w oponach po dluzszej jezdzie. Zmiany cisnienia powietrza powodowane zmiana jego temperatury potrafia byc naprawde spore. Szczegolnie wrazliwy na to moment to wlasnie sezon przesiadania sie z zimowek na letnie. Sa nadal spore wahania temperatur i moze sie okazac ze opona napompowana na warsztacie do wartosci 2.5 po przejechaniu 50 km bedzie miala wartosc inna o 15-20%. A to wystarczy by poczuc dziwne zachowanie pojazdu. Dlatego pompuje sie kola samolotow i aut sportowych azotem. Wiem, ze to skrajny przyklad ale jak najbardziej moze miec miejsce a czesto o tym zapominamy. Moim zdaniem warto sprawdzic. Pozdrawiam lukasz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności