marguze
-
Liczba zawartości
10 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O marguze
- Urodziny 20.01.1979
Informacje osobiste
-
Imię
Marcin
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Łódź
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2001
-
VIN decoder (wyłącznie VW, Audi, Seat, Skoda) - bez historii i przebiegów
marguze odpowiedział netadmin_47 → na temat → Dokumentacje, opisy
Witam! Bardzo proszę o rozkodowanie poniższego VIN'U Z góry dziękuję i pozdrawiam WVWZZZ3BZ1E242154 -
Passat 2001 130KM TDi awaria układu chłodzenia i ogrzewania
marguze odpowiedział marguze → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Chyba mam wyjątkowy samochód bo jako jedyny się nie odpowietrzył sam. -
Passat 2001 130KM TDi awaria układu chłodzenia i ogrzewania
marguze odpowiedział marguze → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Miałem dwa termostaty oba zagotowałem i działają,jak by tego było mało to po podłączeniu laptopa nie nawiązuje połączenia,sprawdzane na 2 laptopach i 2 interfejsach.Wygląda jakby był ciągle zapowietrzony,dzisiaj były zdjęte rury od nagrzewnicy i nie dochodzi tam płyn od silnika,dolna rura przy chłodnicy ciągle zimna -
Passat 2001 130KM TDi awaria układu chłodzenia i ogrzewania
marguze odpowiedział marguze → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Głowica nie była sprawdzana,Temperatura jest poniżej 50 stopni i ani drgnie wyżej,pójdę stestować go Vagiem i odpiszę -
Bardzo proszę o pomoc z moim paskiem gdyż nie jeżdżę już od ponad miesiąca.Wszystko zaczęło się po wymianie pasa przedniego(używka) i nowych oryginalnych chłodnic klimy i wody. Wtedy zaczęło się całe nieszczęście.Na początku nie było ogrzewania,sprawdzałem węże chłodnicy górny był gorący a dolny zimny,myślałem że się zapowietrzył układ żona pojechała do pracy i zagrzał się silnik.Cały płyn chłodnicy zniknął.Myślałem że wszystko będzie ok jednak samochód zaczął kopcić na biało.Diagnoza-uszczelka pod głowicą do wymiany,zmieniłem też termostat oraz cały rozrząd oraz pompę wody która po wyciągnięciu odpadło to kółko(wirnik). Silnik złożony odpalamy z mechanikiem dym z wydechu nadal jak by biały(czy możliwe jest że uszczelka odrazu po odpaleniu zimnego silnika przepuściła)Mechanik mówi ze to woda musi się przepalić w silniku.Ale najważniejsze nadal górna rura gorąca,dolna zimna oraz zimna chłodnica wody.Aż boje się nim wyjechać proszę o jakieś rozwiązania. Mam wersję z cimatroniciem.Pozdrawiam
-
Kupujemy Passata B5-na co zwrócic uwagę, jaką wersję wybrać?
marguze odpowiedział Charakterek → na temat → Kupujemy Passata B5
Ja posiadam wersję 130 konną w automacie,bardzo płynna jazda i duży komfort,dobre przyspieszenie minusem jest jego duże spalanie zimą dochodzi do 9,5 literka,pozdro -
[B5] Jaki olej wlewać do silników TDI
marguze odpowiedział Duży → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Ja wlałem do VW Passata 1.9TDI 130KM AVF CASTROL EDGE 5W40 DIESEL przejechałem już 10000tyś i zero dolewki Specyfikacje: ACEA: A3/B3/B4/C3 API: SM/CF VW 502.00; 505.00; 505.01; MB 229.51; WSS FORD-M2C917-A; BMW LONGLIFE-04 -
Passat 1.9TDI 131KM silnik AVF automat jazda mieszana 670 a w trasie 800
-
[B5] Jaki akumulator do TDI (diesel, parametry, wymiary)?
marguze odpowiedział temat → Elektryka, oświetlenie
A ja do swojego Paska 130KM zapodałem CENTRA FUTURA 72Ah,to już 2 akumulator tej firmy 1 był w golfiku 3.Jestem bardzo zadowolony,pozdro -
VIN decoder (wyłącznie VW, Audi, Seat, Skoda) - bez historii i przebiegów
marguze odpowiedział netadmin_47 → na temat → Dokumentacje, opisy
Bardzo proszę o rozkodowanie tego numeru VIN WVWZZZ3BZ1P063516 Dziękuje i pozdrawiam