Skocz do zawartości

marguze

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O marguze

  • Urodziny 20.01.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Witam! Bardzo proszę o rozkodowanie poniższego VIN'U Z góry dziękuję i pozdrawiam WVWZZZ3BZ1E242154
  2. Chyba mam wyjątkowy samochód bo jako jedyny się nie odpowietrzył sam.
  3. Miałem dwa termostaty oba zagotowałem i działają,jak by tego było mało to po podłączeniu laptopa nie nawiązuje połączenia,sprawdzane na 2 laptopach i 2 interfejsach.Wygląda jakby był ciągle zapowietrzony,dzisiaj były zdjęte rury od nagrzewnicy i nie dochodzi tam płyn od silnika,dolna rura przy chłodnicy ciągle zimna
  4. Głowica nie była sprawdzana,Temperatura jest poniżej 50 stopni i ani drgnie wyżej,pójdę stestować go Vagiem i odpiszę
  5. Bardzo proszę o pomoc z moim paskiem gdyż nie jeżdżę już od ponad miesiąca.Wszystko zaczęło się po wymianie pasa przedniego(używka) i nowych oryginalnych chłodnic klimy i wody. Wtedy zaczęło się całe nieszczęście.Na początku nie było ogrzewania,sprawdzałem węże chłodnicy górny był gorący a dolny zimny,myślałem że się zapowietrzył układ żona pojechała do pracy i zagrzał się silnik.Cały płyn chłodnicy zniknął.Myślałem że wszystko będzie ok jednak samochód zaczął kopcić na biało.Diagnoza-uszczelka pod głowicą do wymiany,zmieniłem też termostat oraz cały rozrząd oraz pompę wody która po wyciągnięciu odpadło to kółko(wirnik). Silnik złożony odpalamy z mechanikiem dym z wydechu nadal jak by biały(czy możliwe jest że uszczelka odrazu po odpaleniu zimnego silnika przepuściła)Mechanik mówi ze to woda musi się przepalić w silniku.Ale najważniejsze nadal górna rura gorąca,dolna zimna oraz zimna chłodnica wody.Aż boje się nim wyjechać proszę o jakieś rozwiązania. Mam wersję z cimatroniciem.Pozdrawiam
  6. Ja posiadam wersję 130 konną w automacie,bardzo płynna jazda i duży komfort,dobre przyspieszenie minusem jest jego duże spalanie zimą dochodzi do 9,5 literka,pozdro
  7. Ja wlałem do VW Passata 1.9TDI 130KM AVF CASTROL EDGE 5W40 DIESEL przejechałem już 10000tyś i zero dolewki Specyfikacje: ACEA: A3/B3/B4/C3 API: SM/CF VW 502.00; 505.00; 505.01; MB 229.51; WSS FORD-M2C917-A; BMW LONGLIFE-04
  8. Passat 1.9TDI 131KM silnik AVF automat jazda mieszana 670 a w trasie 800
  9. A ja do swojego Paska 130KM zapodałem CENTRA FUTURA 72Ah,to już 2 akumulator tej firmy 1 był w golfiku 3.Jestem bardzo zadowolony,pozdro
  10. Bardzo proszę o rozkodowanie tego numeru VIN WVWZZZ3BZ1P063516 Dziękuje i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności