Skocz do zawartości

vindevil

  • Liczba zawartości

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O vindevil

  • Urodziny 26.07.1974

Informacje osobiste

  • Imię
    Jacek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Częstochowa

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Może i gadam bzdury , ale zamiast przepływomierza wystarczy diodę podłączyć - dowolną krzemową w odpowiednie piny we wtyczce , zaślepić EGR i auta działa bez zarzutu. Tyle z przepływomierzem , bo nikt nie mówi o map-sensorze.
  2. Dymi na siwo bo prawdopodobnie ciągnie olej ( czy nie ubywa oleju w silniku? ). Przepływomierz w silniku Afn pełni raczej rolę ochrony środowiska niż faktycznego wpływu na ilość dawki paliwa do silnika. Sam drążyłem temat przez kilka miesięcy gdyż mam taki sam motor i te same problemy . U mnie wyszło całkowite rozregulowanie dawki paliwa i kąta wtrysku. Po regulacji wszystko ok. A co do przepływomierza i jego pracy to sprawa ma się tak - auto normalnie działa albo nie mam mocy i nic więcej (silnik AFN VP) - oczywiście tak się ma, jeśli inne elementy sterowania są sprawne.
  3. To sprawa rozwiązana Elementy metalowo gumowe do wymiany ew. metalowo-olejowo-gumowe. No cóż ciężka sprawa.
  4. Nie chciało by mi się , za stary jestem. Choć w beemce mam zrobione zamykanie i otwieranie klapy silnikiem od wycieraczek. Do otwierania sprężyna a klapnięcia silnik z cięgnem i mimośrodem. Jak będę pamiętał to zrobię zdjęcia.
  5. Możliwe i możliwe . Jeśli ma oporność odpowiadającą jej mocy to sprawna w 99%. A zapieka się , cóż , możliwe że olej ją zapiekł , możliwe że gwint źle zrobiony , możliwe że była zbyt mocno wkręcona i przeciągła gwint . Uszkadzają się świece urywając końcówki itd. Pytanie czy ze wzrostem obrotów dalej telepie autem?
  6. A po co? Jak kombinować z otwieraniem to i zamykanie zrobić! Jak się bawić to się bawić.
  7. Raczej nie. Ale że świece zapieczone to faktycznie coś nie tak. Sprawdź czy mają oporność (działają). Może któraś z nich jest mechanicznie uszkodzona i zrobiła szkody w silniku. Trudno się wypowiadać nie widząc przedmiotu.
  8. Rozchodzi się o to co nie szczelne. Jak wzrośnie to pierścienie jeśli nie to zawory. A poduszki silnika sprawne?
  9. Co do różnic się zgodzę , że może telepać budą. Ale mimo wszystko poszukałbym kłopotu z wydechem , łącznikami elastycznymi. Ogólnie brak informacji czy to stało się od razu czy sukcesywnie się zwiększało.
  10. Pierdoły co min. kompresji. Minimalna w dizlu to ok.19. A różnica 2-3. Stan silnika jest niezły.
  11. W dobrym warsztacie powinni zakóć go od nowa. Jak nie to wymiana . Tu przykłądowy sklep z częśćiami: http://www.sklep.climateam.pl/index.php/cPath/51/sort/2a/page/2
  12. A po co identyfikacja? Uszkodzony ? Ten chudszy od wysokiego ciśnienia - grubszy od niskiego.
  13. Z drugiej strony po co miały by być dwa układy?
  14. A ciepło z pracującego silnika ? A nawiasem przy +10 się dogrzewanie nie załączy , chyba że ręcznie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności