Skocz do zawartości

guciolek

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O guciolek

  • Urodziny 10.08.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Gucio
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    POLSKA

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 170KM (CFGB)DSG 4x4
  • Rok produkcji
    2012

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. guciolek

    Radar acc

    Dzieki za pomoc ,pozostaje mi szukac soczewki z b7 ,reszta gratow manetka czy tasma nie jest juz taka droga
  2. Witam mam pytanie chce dolozyc do swojego b7 radaru acc , czy ktos orientuje sie czy radar z b8 3q0907561 podejdzie do b7 ??(tj elektrycznie -czy da sie go zakodowac w b7 , i mechanicznie czy bedzie pasowal na seryjne mocowanie bez zbednego druciarstwa)Pytam bo radary z b8 sa duzo tansze niz z b6 czy b7
  3. Znajomy znajomego i jakoś się udało Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. Tak. Wymieniłem mimo wszystko poduszki (choć jak pisałem wcześniej zrobiłem to niespełna pół roku temu), ale kupiłem używany oryginał w dobrym stanie i jak ręką odjął. Temat do zamknięcia Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. Witam wszystkich forumowiczy, mam.problem z autem taty passat b5 2.8 v6 4motion auto ciezko odpala z rana po dluzszym postoju,trzeba krecic z 4 razy. Gdy juz zapali to przez caly dzien odpala dobrze.Wymienione swiece ,przewody ,sprawdzony czujnik temp ,umyta i zaadoptowana przepustnica ,sprawdzone cisnienie na pompie paliwa 3,2 bara po zdjeciu przewodu z regulatora cisnienia ,cisnienie wzrasta do 4 barow.Po dwoch godzinach na manometrze cisnienie spada do 2 barow a po nocy jest 0 barow.Nie wiem czy tak powinnobyc ze paliwo sie cofa????? , gdy rano zrobie zwore na przekazniku od pompy paliwa i na listwie powstanie cisnienie 3.2 bara to auto i tak ciezko zapala.Czy ktos mial podobny problem ,na co zwrucic jeszcze uwage co sprawdzic???
  6. Poduchy mialy slady wyciekajacego oleju dlatego tez wymienilem w pierwszym momencie na zamiennik febiego ale te poduszki sa calkowicie gumowe i bylo jeszcze gorzej , wiec poszedlem w orginal gumowo olejowe za miloiony monet
  7. Rolki raczej ok , pozatym odpalalrm auto bez paskow wielorowkowych zeby wykluczyc napinacz , rozrzad wymieniony ok 20 tys temu komplet
  8. Witam wszystkich na wstepie chce powiedziec ze przeszukalem juz forum i owszem jest o tym wiele tematow ale nic nie pasuje do mojego problemu. Pacjent to passat b5fl 1.9tdi avf a jego bolaczka to drzenie calego nadwozia na biegu jalowym , gdy sie przyspiesza drzenie moze delikatnie slabnie ale w nie duzym stopniu.Auto zapala od strzala zarowno na cieplym jak i na zimnym silniku.Wymienione dwumas z kompletnym sprzeglem poduszki skrzyni i silnika na orginalne, sprawdzona laczka wydechu Ok , sprzegielko alternatora Ok , diagnostyka pompek Ok i ostatnio gdzies wyczytalem o walku rozrzadu wiec profilaktycznie tez go sprawdzilem krzywki itd .Silnik pracuje rowno , obroty nie faluja z moca tez wszystko ok i tu pytanie do was drodzy forumowicze czy ktos mial podobny problem na co jeszcze zwrucic uwage co sprawdzic, dodam ze drzenie nie zalezy od temperatury silnika czy temperatury na zewnatrz
  9. Witam, mam pytanie do forumowiczów którzy montowali lub maja u siebie w passacie zamontowane fabryczne webasto. Jestem na etapie gromadzenia gratów i praktycznie mam już wszystko i pomału zabieram sie za montaż ,zastanawiam się tylko jak przebiega rura wodna o nr03L121151N czy biegnie po bloku silnika ??Czy po przekładni od napędu 4x4 ???Jeśli nie trzeba było wyjmować przekładni to by zaoszczędziło mi wiele pracy i czasu.
  10. Koledzy,dwa dni temu zamontowalem w aucie elektryczna klape, po podlaczeniu i zakodowaniu klapa otwiera sie ale z zamykaniem ma problem , po nacisnieciu przycisku w klapie , klapa wykonuje ruch zamkniecia ale po ok 2 sek.klapa spowrotem sie otwiera .VCDS nie pokazuje bledow , pierwsza mysl moze silowniki hydrauliczne za mocne wiec odpiolem jednego o dziwo klapa sie zamknela , ale z otwarciem teraz byl problem .Klapa otwierala sie pare centymetrw a potem zamykala .Po podlaczeniu silownika wykonalem test elementu vcds em ku mojemu zdziwieniu klapa sie zamknela ale nie Chciala sie otworzyc z poziomu testu.Dzis po podlaczeniu vas a zauwazylem w blokach pomiarowych ze silniki pracuja na 48procent i tu moje pytanie jak to zmienic w adaptacji mozna tylko ustawic wysokosc polozenia klamy a czy mozna gdzies regulowac moc silownikow?
  11. Wałek kompresora obraca się bez żadnych oporów robię to ręką wiec chyba sprężarka ok,mam już wszystkie części spróbuje przeprowadzić naprawę jeszcze raz może tym razem się uda
  12. Zrobiłem dosłownie tak jak kolega mówi 3 śruby przewód od cewki i kompresor na wężach opuściłem.A czy może mi ktoś podpowiedzieć czy tego zigera można źle włożyć wszedł w rowek ,wiec myślałem ze ok czy na coś jeszcze trzeba zwrócić uwagę?
  13. Witam, łożysko wciskałem na prasie nie młotem, a po wciśnięciu zapunktowane było.
  14. Witam ,jakieś miesiąc temu wymieniłem łożysko na kole klimatyzacji bo już szumiało i wszystko było ok,do wczoraj gdy wracałem z pracy spod maski dobiega hałas bardzo głośny rozwalonego łożyska .Wjechałem na kanał i okazało się ze łożysko dosłownie się rozleciało aż kulki powypadały i elektromagnes się przysmażył(cewka).I tu moje pytanie czy ja coś źle zrobiłem. Jedyne z czym miałem problem to przerwa między tarcza a sprzęgłem wiec zostawiłem seryjna podkładkę , panowie od klimy do tego zabiegu jak się dowiedziałem chcą wyjąć cala sprężarkę koszty 200 zł+odciągniecie czynnika 100zł + dobicie 100zł ja wymieniałem łożysko na aucie sporo miejsca wiec już nie wiem czy ja coś źle robiłem czy oni chcą kasę ściągnąć.Zakupiłem już sprzęgło tarcze i cewkę i aż się boje za to brać bo mało to nie kosztowało.Łożysko które wymieniłem nie było chińskie zakupiłem orginał ,wiec tu moje pytanie co moglem źle zrobić czy tą przerwę nie wyregulowana ,dlaczego się cewka przysmażyła w sumie mogło to zrobić sprzęgło jak dostało luzu albo coś innego .Z góry dzięki z pomoc.
  15. Witam, mam passata 2005 w którym postanowiłem zmienić navi mcd na mfd, kupiłem jakieś 3 miesiące temu navi wersja g i wszystko prawie działa oprócz fisu ponieważ mimo moich usilnych starań nie mogę nigdzie znaleźć tmc o numerach (3B0 919 894A) i tu moja prośba, jeśli mógłby mi ktoś pomóc, wskazać mi kogoś kto ma ,gdzie szukać oprócz oczywiście serwisu cena zabójcza (2300) to bym był bardzo wdzięczny. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności