Skocz do zawartości

b_lehr

  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O b_lehr

  • Urodziny 12.10.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wadowice

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 90KM (ABS)
  • Rok produkcji
    1991
  1. Tulejki wymieniłem, a dość mocno wszystko przykręcone. Za trzecim razem dopiero nic nie gasło i zaczął odpalać- chyba nic się nie uszkodziło przez to. A dużo trzeba smaru dokładać? Dałem tyle co było na starym, czyli tak trochę.
  2. Wszystko wyczyściłem i wydaje mi się że raczej nic tam nie zostawiłem. Ale zawsze coś mogło coś się tam dostać. A gdyby to nie było to to może być przyczyną że coś źle złożyłem. I jeszcze jedna sprawa. Po zamontowaniu rozrusznika i próby odpalenia po przekręceniu kluczyka wszystko zgasło i cisza. Dopiero za 3x zaczęło auto odpalać ale właśnie z tym stukaniem.
  3. Podłączę się pod ten temat żeby nowego nie zakładać. Mam problem po wymianie bendiksa. Wymieniałem dlatego ponieważ byłołychać zgrzyt w rozruszniku i odpalał czasami nawet za 4-5 razem. Teraz odpala za pierwszym tylko przy zanim odpali silnik to słychać takie dość mocne 3 jakby uderzenia- szarpnięcia i dopiero odpala. Wcześniej odpalał na pierwszym razem (tzn zaraz po przekręceniu kluczyka). Teraz tez wystarczy raz przekręcić ale trzeba dłużej przytrzymać i po tych uderzeniach odpala.
  4. Myślałem, że jak jest zimny silnik to przez to może brać olej. To gdzie ten olej może uciekać? Plam żadnych pod autem nie ma, a spaliny raczej w normie są. Używam Castrola 15W40 od roku przed tem była 10 ale znajomy mechanik doradził żeby wlać 15 to lepiej silnik uszczelni i wtedy nie powinien brać oleju. A czy ta maź mogła się też z tego wziąść, że za zimne powietrze idzie do silnika przez to, że wpada przez znak VW?
  5. Gdyby to byla uszczelka to pewnie więcej by płynu chłodzącego uciekło. Czasami dolewam płyn co miesiąc lub dwa tak włanie koło 200ml. Gdzieś może delikatnie ucieka wlaśnie w przez to w czym termostat jest montowany (chyba grodzie to się nazywa). Już trzy razy to wymienialem bo uszczelki są marne. A tak jak tylko oleju więcej brakuje to może być coś związane z termostatem?
  6. Trochę odświeżę temat. Dzisiaj zauważyłem przy co miesięcznej kontroli wszystkich płynów że brakuje mi około 700ml oleju i z 200-300ml płynu chłodzącego. Na korku od oleju, bagnecie i komorze silnika jest dużo białej piany, nalotu czy to wskazuje tylko, że poszła uszczelka pod głowicą czy może być to coś innego? Nigdzie nie ma wycieków. U mnie temperatura silnika nigdy nie idzie wyżej niż 75st chyba że w korkach w mieście to dochodzi do 85-90st. Bardzo proszę o pomoc.
  7. tylko, że ta jedna jest lekko pod kątem i nie idzie tam dojść z nasadką, a kluczem płaskim to jest tragedia. Będę dalej z tym dzisiaj po pracy walczył!
  8. Odświeżę trochę temat. A czy da się przenieść jakieś części z silnika 1.8 160km ten z syncro (chyba ma oznaczenie G60) do silnika 1.8 ABS żeby mu zwiększyć moc? Tak pytam z ciekawości bo akurat posiadam taki silnik i przy okazji gdyby się dało polepszyłbym osiągi tego 90konnego. Nie chcę wymieniać całego silnika. A jeżeli nie da się, to co mogę wyjąć z podmaski syncro oczywiście prócz silnika aby ulepszyć mojego passacika?
  9. Podlączę się pod temat. Ma ktoś pomysł jak odkręcić (wg. książki nazywa si to wspornik) ten pas w którym montowane są przeciwmgielne. Strasznie ciężko dostać się do śrub. Najprawdopodobniej montowany jest on na 4 śrubach.
  10. Ja mam CL a z przodu ele. szyby! A tak to nic więcej, trochę szkoda. Kupiłem na części GT to może coś z niego przełożę.
  11. a ile chcesz za takie kółko? Mam rozumieć że jest w 100% całe? Chodzi o to czy nie ma rowku na ząbkach.
  12. Witam Mam problem z wycieraczką z tyłu. Już drugi raz ją muszę wymienić. Jak kupiłem auto to już była zepsuta i musiałem kupić nową za 150zł a ostatnio coś ją przyblokowało i znowu się zepsuła. Tak jak w poprzedniej, zatarło się takie specjalne kółko plastikowe wewnątrz obudowy. Może ktoś wie czy z innego VW można dopasować silnik albo może jakoś to kółko naprawic. Do innych aut silniczki są nawet po 40zł a do passata od 150zł. Czy wie ktoś może czy już ktoś o tym pisał na forum, proszę o linki. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
  13. Kabla z wtyczki P nie musiałem ciągnąć bo już był orginalnie pociągnięty i idzie on do wtyczki A2. A z wtyczki A2 z pinu 8 trzeba pociągnąć kabel jeżeli ktoś nie ma (orginalnie ma kolor żółto-popielaty) jako minus bezpośrednio już do halogenów. Iwtedy wszystko działa dobrze i można orginalnym przełącznikiem włączać halogenki.
  14. Człowiek taki zagoniony, że z tego wszystkiego zapomniałem podziękować. Bardzo dziękuję koledze SEBAM ponieważ rozpiska pomocna w 100%. Pomogła mi w halogenach ale dzięki niej mogę teraz także w innych miejscach pogrzebać. Wielki plus dla tego gościa. DZIĘKI
  15. A bardzo by mi się przydała bo potem trzeba jeździć dwoma autami! Może uda się gdzieś to kupić!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności