b_lehr
-
Liczba zawartości
23 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O b_lehr
- Urodziny 12.10.1985
Informacje osobiste
-
Imię
Bartek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Wadowice
Samochód
-
Silnik
B3 1.8 90KM (ABS)
-
Rok produkcji
1991
-
Tulejki wymieniłem, a dość mocno wszystko przykręcone. Za trzecim razem dopiero nic nie gasło i zaczął odpalać- chyba nic się nie uszkodziło przez to. A dużo trzeba smaru dokładać? Dałem tyle co było na starym, czyli tak trochę.
-
Wszystko wyczyściłem i wydaje mi się że raczej nic tam nie zostawiłem. Ale zawsze coś mogło coś się tam dostać. A gdyby to nie było to to może być przyczyną że coś źle złożyłem. I jeszcze jedna sprawa. Po zamontowaniu rozrusznika i próby odpalenia po przekręceniu kluczyka wszystko zgasło i cisza. Dopiero za 3x zaczęło auto odpalać ale właśnie z tym stukaniem.
-
Podłączę się pod ten temat żeby nowego nie zakładać. Mam problem po wymianie bendiksa. Wymieniałem dlatego ponieważ byłołychać zgrzyt w rozruszniku i odpalał czasami nawet za 4-5 razem. Teraz odpala za pierwszym tylko przy zanim odpali silnik to słychać takie dość mocne 3 jakby uderzenia- szarpnięcia i dopiero odpala. Wcześniej odpalał na pierwszym razem (tzn zaraz po przekręceniu kluczyka). Teraz tez wystarczy raz przekręcić ale trzeba dłużej przytrzymać i po tych uderzeniach odpala.
-
Myślałem, że jak jest zimny silnik to przez to może brać olej. To gdzie ten olej może uciekać? Plam żadnych pod autem nie ma, a spaliny raczej w normie są. Używam Castrola 15W40 od roku przed tem była 10 ale znajomy mechanik doradził żeby wlać 15 to lepiej silnik uszczelni i wtedy nie powinien brać oleju. A czy ta maź mogła się też z tego wziąść, że za zimne powietrze idzie do silnika przez to, że wpada przez znak VW?
-
Gdyby to byla uszczelka to pewnie więcej by płynu chłodzącego uciekło. Czasami dolewam płyn co miesiąc lub dwa tak włanie koło 200ml. Gdzieś może delikatnie ucieka wlaśnie w przez to w czym termostat jest montowany (chyba grodzie to się nazywa). Już trzy razy to wymienialem bo uszczelki są marne. A tak jak tylko oleju więcej brakuje to może być coś związane z termostatem?
-
Trochę odświeżę temat. Dzisiaj zauważyłem przy co miesięcznej kontroli wszystkich płynów że brakuje mi około 700ml oleju i z 200-300ml płynu chłodzącego. Na korku od oleju, bagnecie i komorze silnika jest dużo białej piany, nalotu czy to wskazuje tylko, że poszła uszczelka pod głowicą czy może być to coś innego? Nigdzie nie ma wycieków. U mnie temperatura silnika nigdy nie idzie wyżej niż 75st chyba że w korkach w mieście to dochodzi do 85-90st. Bardzo proszę o pomoc.
-
tylko, że ta jedna jest lekko pod kątem i nie idzie tam dojść z nasadką, a kluczem płaskim to jest tragedia. Będę dalej z tym dzisiaj po pracy walczył!
-
Odświeżę trochę temat. A czy da się przenieść jakieś części z silnika 1.8 160km ten z syncro (chyba ma oznaczenie G60) do silnika 1.8 ABS żeby mu zwiększyć moc? Tak pytam z ciekawości bo akurat posiadam taki silnik i przy okazji gdyby się dało polepszyłbym osiągi tego 90konnego. Nie chcę wymieniać całego silnika. A jeżeli nie da się, to co mogę wyjąć z podmaski syncro oczywiście prócz silnika aby ulepszyć mojego passacika?
-
Podlączę się pod temat. Ma ktoś pomysł jak odkręcić (wg. książki nazywa si to wspornik) ten pas w którym montowane są przeciwmgielne. Strasznie ciężko dostać się do śrub. Najprawdopodobniej montowany jest on na 4 śrubach.
-
Ja mam CL a z przodu ele. szyby! A tak to nic więcej, trochę szkoda. Kupiłem na części GT to może coś z niego przełożę.
-
a ile chcesz za takie kółko? Mam rozumieć że jest w 100% całe? Chodzi o to czy nie ma rowku na ząbkach.
-
Witam Mam problem z wycieraczką z tyłu. Już drugi raz ją muszę wymienić. Jak kupiłem auto to już była zepsuta i musiałem kupić nową za 150zł a ostatnio coś ją przyblokowało i znowu się zepsuła. Tak jak w poprzedniej, zatarło się takie specjalne kółko plastikowe wewnątrz obudowy. Może ktoś wie czy z innego VW można dopasować silnik albo może jakoś to kółko naprawic. Do innych aut silniczki są nawet po 40zł a do passata od 150zł. Czy wie ktoś może czy już ktoś o tym pisał na forum, proszę o linki. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
-
Kabla z wtyczki P nie musiałem ciągnąć bo już był orginalnie pociągnięty i idzie on do wtyczki A2. A z wtyczki A2 z pinu 8 trzeba pociągnąć kabel jeżeli ktoś nie ma (orginalnie ma kolor żółto-popielaty) jako minus bezpośrednio już do halogenów. Iwtedy wszystko działa dobrze i można orginalnym przełącznikiem włączać halogenki.
-
Człowiek taki zagoniony, że z tego wszystkiego zapomniałem podziękować. Bardzo dziękuję koledze SEBAM ponieważ rozpiska pomocna w 100%. Pomogła mi w halogenach ale dzięki niej mogę teraz także w innych miejscach pogrzebać. Wielki plus dla tego gościa. DZIĘKI
-
A bardzo by mi się przydała bo potem trzeba jeździć dwoma autami! Może uda się gdzieś to kupić!