-
Liczba zawartości
9 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O MrBrownstone
- Urodziny 27.01.1973
Informacje osobiste
-
Imię
Marek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Dolny Śląsk
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
-
Rok produkcji
2003
-
Wszystkie części, ASO, MOTUL,Najniższe ceny na forum:)
MrBrownstone odpowiedział elemenateur → na temat → Ogłoszenia i usługi komercyjne
Witam poszukuję : Poduszki silnika ori AVON 1.9 AWX 2003 sedan. Pozdrawiam. -
3BG Variant - Listwy rynienek dachowych-ciągle wyłażą !!
MrBrownstone odpowiedział RomanS → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Możesz określić w jaki konkretnie sposób je doginałeś? Wyginałeś całe bardziej w łuk czy do prostego kształtu? Mam nadzieję, że wiesz o co pytam :fajny Pozdrawiam -
Wyciszenie pracy silnika TDI (osłona pod silnik)
MrBrownstone odpowiedział rafcisz → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Link do karty technicznej maty o którą pytam : http://acoustictrade.pl/cms/uploads/tiny_mce_assets/files/d5a7402a5d7aaeb952ee849b0ade858a.pdf -30 do +105 stopni - zakres temperatury chyba ok - oprócz tego aluminium od strony silnika. Ponawiam pytanie : Co myślicie o zastosowaniu w/w maty pod pokrywę silnika celem wyciszenia. Mata występuje w grubości 1 lub 2cm, która będzie się bardziej nadawała? Czy konieczne jest wycinanie kształtu gąbki ori, czy można zastosować inny format? Pozdrawiam -
Wyciszenie pracy silnika TDI (osłona pod silnik)
MrBrownstone odpowiedział rafcisz → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam. Co myslicie panowie o zastosowaniu takiej maty wygłuszajacej pod górna oslonę silnika ? http://allegro.pl/mata-pianka-wygluszajaca-z-aluminium-do-silnika-i4110639078.html Występuje w dwóch grubosciach 1 lub 2cm, która grubość będzie lepiej zastosować i czy koniecznie wycinać konkretny kształt jak w ori, czy mozna zastosować inny kształt ? Pozdr -
Właśnie odebrałem Paska od mechanika. Dziś 34st C i co ? I nastała błoga wspaniała piękna CISZA :kciuki Poprostu nic tylko cisza i pięknie pracujące zawieszenie. Mam tylko nadzieję, że tak pozostanie na długo a wahacze Delphi posłużą długo. Czas pokaże. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów w szczególności tych którzy napisali swoje zdania w tym temacie . PS. Obeszło się bez wymiany wszystkich wahaczy. 4 nówki a reszta przesmarowana. Ponoć są jeszcze ciasne i powinny dawać radę. Cenka 164PLN za sztukę, mam nadzieję że nie przepłaciłem zbytnio.
-
Zamiar smarowania odpadł po wrzuceniu autka na trzepaki. Diagnoza : wahacze przód prawy górny + banan do wymiany wahacze przód lewy górny + dolny do wymiany Decyzja : wymiana wszystkich 8 na nowe (Delphi) - 1000 PLN W poniedziałek odstawiam do warsztatu. Mam nadzieję że problem skrzypienia przejdzie do historii. Oby na jak najdłużej. Pozdrawiam.
-
Największy i najmniejszy przebieg na Forum (3B i 3BG)
MrBrownstone odpowiedział dzidek1988xx → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
B5 1.8 V20 125KM + LPG 1998 (rej.1999) Salon w Polsce. Nalatane 289 000 km (99 proc.pewne) Motorek pracuje dynamicznie i bez zastrzeżeń. Pozdrawiam. -
Witam. Dziś wizyta u innego Pana mechanika. Diagnoza : To normalne (szczególnie w wyskich temp.) Zalecenie : Proszę przyprowadzić autko w Poniedziałek, przesmarujemy wszystkie elementy zawieszenia i obejrzymy całość na podnośniku. Koszt : około 50 PLN Co o tym sądzicie? Pozdrawiam - Marek
-
Danek - dzieki za odpowiedź. Niestety, tak jak pisałem "początkujacy'' jestem i wolałbym narazie sam nie ingerować. Pytanie brzmi : czy Pan mechanik ma rację ? Raczej nie jest to możliwe (moim zdaniem) aby w aucie tej klasy, opisane piszczenie było rzeczą normalną. Jakie są Wasze diagnozy ??? Na trzepakach był miesiąc temu - wszystko ok. Zalecenie : na prawy górny wachacz mozna powoli monetkę zbierać. A skrzypienie występuje zarówno po prawej jak i lewej stronie zawieszenia. Pozdrawiam. ---------- Post added at 18:18 ---------- Previous post was at 18:09 ---------- P/S Co do mechanika to opiekował się tym autkiem przez 3 lata u kolegi od którego kupiłem. Kolega ma bardzo pozytywne zdanie co do obsługi i kompetencji ludzi z w/w warsztatu. I dlatego własnie lekko zgłupiałem co do tej diagnozy. Pozdrawiam - Marek.
-
Witam wszystkich szanownych uczestników forum. Na wstępie o sobie : Całkowicie świeży kierowca i 1-wsze autko w życiu. Passat B5 1.8 + LPG (1998). Problem : Przy wysokich temperaturach zew. (od wczoraj) pojawiło się nie do zniesienia skrzypienie w przednim zawieszeniu (odgłos tarcia gumy o gumę lub coś w tym stylu). Poranna wizyta u mechanika : Pompa wspomagania, pasek i płyn w normie. Cytat : "Ten typ tak ma'. Diagnoza : brak smarowania sworznia (ponoć normalka), "wjedziesz Pan w kałużę i będzie ok'. Mam dużo lepsze mniemanie o Pasku i nie chce mi się wierzyć w to co mówi gościu. Skoro wszystko jest OK to dlaczego muszę słuchać tego przykrego skrzypienia ? Prosze starszych (doswiadczeniem) kolegów o pomoc i jakieś wskazania co z tym problemem dalej czynić ??? W razie braku informacji odpowiem. Pozdrawiam i mam nadzieje że nie zostanę wyśmiany w związku z inauguracją na forum. Pozrawiam - Marek.