Skocz do zawartości

olek256

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O olek256

  • Urodziny 13.06.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysiek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    L-wa

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Witam, Mój problem polega na tym, że podczas przyspieszania do 2800obr/min regularnie się dławi. Na zimnym silniku jest to nie do zaakceptowania, czyli występuje większa "czułość" na reakcję pedału gazu. Jak się rozgrzeje to już trochę lepiej ale też się zdarza. Są czasami wyjątki, że w ogóle nic się nie dzieje. Ogólnie jeśli przerywa to musze ująć gazu i wtedy jakoś jedzie. Powyżej 3000obr idzie jak burza. Kolega poradził mi wyczyścić przepływke. Ale niestety nic to nie dało. Myślałem, że to może być pompa paliwa ale przecież dławiło by się w całym zakresie obrotów. Chciałbym jakoś opisać to dławienie. Jeśli miałbym to zobrazować w znakach to wyglądało by to następująco : ---v---v---v---v---v---v--- gdzie "v" oznacza to dławienie się a "---" przyspieszanie. Jest to w miarę regularne aż do 2800-2900obr. Może ktoś pomóc?
  2. sluchajcie, wracam do tematu bo pojawila sie nowa rzecz.podczas dynamicznej jazdy po zakretach raz na jakis czas wlacza mi sie i mruga kontrolka asr. to tak jakby bylo na drodze slisko, a przeciez sucho i przyczepnosc dobra.co sie dzieje?wykluczam poslizg opony.
  3. dzieki mielke!, o to chodzilo
  4. witajcie, kiedys natknalem sie na forum na adres sklepu pewnego pana z czesciami do vag. wiem ze na poczatkowej stronie byla taka jakby wyszukiwarka po numerze czesci i tlo bylo niebieskie. bardzo prosze o pomoc w odnalezieniu tej stronki, moze ktos ja ma zapisana gdzies w historii.
  5. odswierzam, poniewaz nie padla odpowiedz a nie bede zakladal nowego tematu. Ja tez mam wartosc 38 w grupie 000 i wlasnie nie wiem czy to wina tego ze lekko dymi na bialo caly czas.glowica robiona pol roku temu, plynu nie ubywa. Kto pomoze?
  6. nie bardzo rozumiem odniesienia ze nie jest to poprawna instalacja. Pytalem tak bo u mnie wlasnie tak jest, tylko nieco inaczej.Mianowicie jestem poza wiekszym miastem i zero radia.W miescie tam gdzie pewny sygnal jest mocniejszy radio gra nawet w stereo i zero szumu(doslownie). Kiedys w domu tam gdzie radio mi nie gra (za slaby sygnal) podlaczylem sobie fabryczne radio ze skody felicji i radio gralo.powinienem uzyc separatora czy jedak wzmacniacza bo przyeczytawszy caly watek tak sie mi namieszalo ze juz nie wiem jak sobie poradzic...
  7. koledzy, mam pytanie. czy podpiecie nieorginalnego radia bez separatora do kabla antenowego bedzie sie rownowazyc z tym ze wogole nie uslysze stacji radiowych, nawet jesli bedzie to w miescie gdzie sygnal jest duzo mocniejszy?
  8. koledzy a co jesli na lewym lusterku na kabelkach do maty podaje mi prad w okolicach 9,5-10V? gdzie szukac przyczyny? w prawym jest normalnie 11,98V. bezpiecznik nowy. czy to cos z przekaznikiem?
  9. wszystkie opony tego samego rodzaju. rogerm, czy masz moze jakies foto albo rysunek gdzie to moze byc? niestety nie mam etki i nie sprawdze tego sobie. odnosnie vaga, mozesz to troske dokladniej opisac? tzn ktory kanal etc. dzieki wielkie z gory.
  10. odswierzam temat, ktos pomoze z szukajka? jak to wpisac zeby cos znalazlo? roznych sposobow probowalem i nie znajduje tego co chce....
  11. mam dokladnie ten sam problem ale do tego jeszcze mi sprzeglo szarpie podczas ruszania. czego wina?
  12. sluchajcie, nie wiem co sie dzieje. jadac z predkoscia okolo 140km/h dluzszy czas lub krotko w okolicach 180, nagle pojawiaja mi sie w/w kontrolki. po wylaczeniu silnika i odpaleniu jeszcze raz bledy znikaja.po podpieciu vag'a, nie pokazuje bledow. Podczas wolnej (do 100km/h) ani razu mi sie nie wlaczylo. Ma ktos jakies sugestie albo rozwiazanie problemu?
  13. witam jestem szczesliwym wlascicielem nowego pojazu od niecalych 2h i przy powrocie do domu testowalem mfa. mianowicie wszystko jest ok ale spalane chwilowe mi sie nie podoba. hamujac silnikiem powinno pokazywac tylko i wylacznie 0,0l/h a skacze raz 0,0 raz ~13 , ~16l/h. na jałowym biegu pokazuje raz 12 a raz 3,2. ktos wie gdzie szukac przyczyny? auto jest z pewnych rak wiec o przekrecie nie ma mowy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności