Skocz do zawartości

almudenar

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O almudenar

  • Urodziny 29.12.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Toruń

Samochód

  • Silnik
    B3 1.9 TD 75KM (AAZ)
  • Rok produkcji
    1993
  1. taki wąż kosztuje 700 PLN w ASO w Toruniu; poza tym zrobiła się dziura przy gniazdku tego czujnika i po zalepieniu tej dziury leje się też z wnętrza gniazdka
  2. Posiadam Passata (B3) 1.9 TD z 1993 r. z silnikiem AAZ i mam problem z przewodem łączącym nagrzewnicę z blokiem silnika (podłączenie poprzez króciec). Otóż z powodu pęknięcia lub po prostu z tego, że po upływie prawie 20 lat sparciał, zaczęło mi cieknąć z kilku miejsc: 1) przy gniazdku przełącznika termicznego (chyba tak to się nazywa) oraz 2) w miejscu przed obejmą czy pierścieniem na króćcu. Cieknie tak dużym strumieniem, że zbiornik wyrównawczy jest suchy na wiór. Znalazłem numer tego przewodu 357 819 371 F, ale nie wiem czy jest prawidłowy. Ponadto szukałem w okolicznych szrotach, nie mają tego przewodu (jak mieli to jakieś pół roku temu), to samo na Allegro. Czy można gdzieś taki wąż jeszcze kupić (jaki koszt?) czy też da się to jakoś naprawić (np. skleić odpornym na wysokie temperatury klejem itp.)?
  3. Posiadam Passata (B3) 1.9 TD z 1993 r. z silnikiem AAZ i mam problem z przewodem łączącym nagrzewnicę z blokiem silnika (podłączenie poprzez króciec). Otóż z powodu pęknięcia lub po prostu z tego, że po upływie prawie 20 lat sparciał, zaczęło mi cieknąć z kilku miejsc: 1) przy gniazdku przełącznika termicznego (chyba tak to się nazywa) oraz 2) w miejscu przed obejmą czy pierścieniem na króćcu. Cieknie tak dużym strumieniem, że zbiornik wyrównawczy jest suchy na wiór. Znalazłem numer tego przewodu 357 819 371 F, ale nie wiem czy jest prawidłowy. Ponadto szukałem w okolicznych szrotach, nie mają tego przewodu (jak mieli to jakieś pół roku temu), to samo na Allegro. Czy można gdzieś taki wąż jeszcze kupić (jaki koszt?) czy też da się to jakoś naprawić (np. skleić odpornym na wysokie temperatury klejem itp.)?
  4. Dzis rano odłączyłem alarm i nadal nic. przekaźnik brzęczy, rozrusznik nie drgnie, nie mówiąc już o silniku.
  5. A jak odłączyć alarm? Nie posiadam instrukcji do niego.
  6. Mam Passata 1,9 TD (kombi), rok prod. 1993 r. Dziś wieczorem, od czwartku wieczór stał nieużywany, próbuje uruchomić silnik i na pozycji środkowej kluczyka w stacyjce brzęczy mi przekaźnik pompy paliwa a rozrusznik nie kręci. Na ostatniej pozycji kluczyka przekaźnik już nie buczy, zaś silnik nadal milczy. Natomiast po kilku próbach (nie wiem czy dobrze rozbiłem, jestem laikiem) dzieje się coś dziwnego z światłami kierunkowskazów. Stale się palą, nawet wtedy, gdy wyjmę kluczyk ze stacyjki. Nie mogę wtedy również zamknąć drzwi pilotem. Lekko się przeraziłem i odpiąłem jedną klemę od akumulatora. Po jakimś czasie znowu ją podłączyłem i wtedy mogę bez trudu zamknąć samochód, natomiast silnika nadal nie mogę uruchomić. Autoalarm mam typu Skorpion 2000A i ostatnio mi szwankuje (po otwarciu drzwi za ok 0,5 minuty zamyka mi je ponownie). Czy unieruchomienie silnika jest winą ww. przekaźnika, czy też immobilizera?
  7. Jaki jest numer pompy wody do Passata 1,9 Tdi rok prod. 1993? Czy przy wymianie pompy trzeba zmieniać pasek na nowy, skoro poprzedni był zmieniany niespełna rok temu?
  8. Po stwierdzeniu ubytku płynu chłodniczego obejrzałem również dół silnika (mam Passata B3 1,9 TDi kombi rok prod. 1993) i zobaczyłem, że pompa wspomagania jest na zewnątrz zalana jakimś płynem (wygląda mi na chłodniczy). Płyn ten kapie na ziemię co kilka - kilkanaście minut. Pompa była rok temu wymieniana, to samo króciec przy bloku silnika z prawej strony (stojąc przodem do auta). co może być przyczyną tego?
  9. Dzięki za pomoc. Udało się szybko naprawić.
  10. Witam, mam problem z klamką wewnętrzną w przednich drzwiach od strony kierowcy (auto VW Passat 1,9 TD Trend, r. 1993). W pewnym momencie wypadła, założyłem ją ale już z otwarciem drzwi jest problem. W końcu zdjąłem tapicerkę z drzwi i okazało się, że drut (może jest inne jego określenie; nie wiem, jestem laikiem) wypadł też od strony zamka i nie wiem gdzie go zamocować. Czy ktoś wie, czy da się go zamontować, żeby można było od wewnątrz drzwi otwierać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności