Skocz do zawartości

solek111

  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O solek111

  • Urodziny 13.05.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Nettetal/Niemcy

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM(BMP)
  • Rok produkcji
    2006
  1. Passat 2,0 Tdi BMP 140PS kombi rok prod. 10.10.2006 Kupiłem go w styczniu 2010 w Niemczech z prebiegiem 130.000km i jest nadal używany w Niemczech z książką serwisową. Obecny przebieg to 235.000km. Naprawy przy 130.000km: -rozrząd wraz napinaczem rolkami i pompą wodną -hamulce przód tarcze hamulcowe i klocki -amortyzatory przód i tył byl jeden uszkodzony ale wymieniłem wszystkie -filtr paliwa, oleju itp. Naprawy przy 235.000km: -rozrzad komplet z pompą wodną 600 zł plus robota 300zl -uszczelka pod pokrywą dekla zaworów (wyciek oleju) -regulacja pompowstryskow Boscha (za małe dawki przy rozruchu, czasami odpalił po 10 sek. Kręceniu) -wymiana śrub regulacyjnych przy pompowtryskach -wymiana tarcze hamulców przód i tył oczywiscie wraz z klockami firmy TRW części 1000zl plus robota 300zl -regeneracja PDF filtra czastek stalych bo byl zapchany popiołem 500 zł plus 400 zł demontaz i montaż -wymiana obejmy gumowej na przegubach, prawa strona.
  2. witam panowie u mnie jest ten sam problem passat 2006 kombi rdzewieje mi klapa wokół lampki jak i sama lampka ulega korozji tak wiec jest to czysta fuszerka VW podczas produkcji.
  3. witam tenx za odpowiedz Mam tez na stanie VW T5 busa 1,9TDI okolo 100km z konca roku 2008. Ma przejechane 90tys.km i od poczatku jest lany 0W-30 Long. i nie widze zadnych problemow z silnikiem i nawet nie bierze oleju. hmmm...... A wczesniej mialem T5 1,9 TDI okolo 85km z 2005 lub 2006 juz nie pamietam, ale mial ponad 240tys.km przejechane i tez byl na 0W-30. tylko fakt faktem musialem pod koniec dolewac 0,5 litra oleju na jakies 15-20tys.km. Pompowtryski sa chlodzone olejem a wiec im szybszy przeplyw oleju tam lepiej chlodzi. A 0W-30 jest rzadszy od 5W-30. Tak to mozna argumentowac....co??
  4. witam co sie stanie jesli do paska 2,0TDI 140km zostanie wlany Castrol Edge 0W-30 ??? Czy cos moze pasc w silniku? http://www.autochemia24.pl/product-pol-455-Castrol-EDGE-0W-30-4L.html solek111
  5. hamowanie podczas dojezdzania do skrzyzowania z predkosci okolo 60kmh do 15kmh przebiega bez problemu a poznizej zaczyna sie drganie, pulsowania pedalu hamulca i autem lekko szarpie. Tak sie dzieje z rana jak auto jest zimne. Po przejechaniu paru kilometrow po autostradzie nawet tez po zwyklych drogach i problem znika, az do nastepnego ranka. Bo przez caly dzien nic nie pulsuje. Nawet podczas tzw dojezdzania do skrzyzowania tez juz nic. Mysle ze sa dwie przyczyny: 1)wspomaganie ukladu hamulcowego jest zimne, tzn plyn hamulcowy zimny, lub mniejsze cisnienie wspamagania 2) tarcze hamulcowe przez noc podchodzą rdzą i pewnie klocki docierają tarcze ---------- Post added at 19:27 ---------- Previous post was at 19:24 ---------- ale przy duzych predkosciach nic nie drga i nic nie pulsuje tylko tak sie dzieje z rana i przy malej prawie ze przy znikomej predkosci ostatnie 10m przed zatrzymaniem sie auta podczas dojezdzania do skrzyzowania.
  6. witam ja tez mam stuki podczas wolnej jazdy. Tylko ze te stuki dochodza z lewej strony Passata. Dzisiaj bylem u mechanika, podniosl auto posprawdzal koncowki itp. ale nic nie znalezli. Jedyne co to zauwzyli ze amortyzatory sa lekko mokre. A wiec pomalu puszczaja. Auto ma przejechane 155 tys km po niemieckich drogach. Tez sie zastanawiam co to moze byc..??? Aha jedyne co zauwazylem to oslona po silnikiem byla w jednym miejscu luzna. Byc moze to to ..... nie wiem??? A tak przy okazji ... wymiana amortyzatorow z przodu Passata w Niemczych to koszt 450€ z motazem. A znajomy z Polski powiedzial mi ze 100zl plus czesci. Spoko nie )
  7. u mnie jest podobna sytuacja tylko ze przy tzw.dojezdzaniu do skrzyzowania czyli tzw-ne dosc delikatne hamowanie i przy zimnym silniku Auto zaczyna hamowac z tak jakby hamowanie pulsacyjnym tylko ze z mega duza czestotliwoscia. Dziwne .... Ale po przejechaniu paru kilometrow i ponowne hamowanie jest ok. Zadnych szarpniec. czy mial juz ktos co takiego?? Jaka moze byc przyczyna??
  8. witam u mnie jest taki problem ze podczas próby regulacji siedzenia (chodzi mi tu o ten boczny okrągły dżojstik do tzw poduszki na nerki) Podczas tej ze próby, słychać silniczek jak brzęczy i dziwny stukot mechanizmu lub jak by odgłos plastikowej butelki podczas zgniatania. Czyżby tam była jakaś linka lub mechanizm udupiony .... Hmmm... z góry dziękuje za ewentualne wyjaśnienia
  9. witam serdecznie pasaciakow 2 miesiace temu kupilem B6 w niemczech 140tys.km 140PS. Wszystko gralo jak ta lala (samochod odpalal jak zlotko), po czym postanowilem odwiedzic moje rodzinne strony w Polsce. I jak to w polsce mega mrozy i zaczely sie klopoty z odpalaniem. Czasami musialem nawet z 15 razy wkaladac kluczyk i probowac odpalac. No i z ledwoscia zalapal. Myslalem ze kupilem bubla a nie VW. Pomyslalem sobie "dobrze ze auto ma gwarancje " to sobie naprawie za friko. Ale jak sie okazalo, po powrocie do niemiec wszystko ucichlo i B6 odpala z 1-wszym razem. Tak wiec moim zdaniem problem tkwi w MROZIE (minusowych temperaturach). Wynika z tego ze mroz wprowadza jakies czujniki w bledne dzialanie. Chyba ze sie myle... takie ma wnioski po pobycie w Polsce.
  10. solek111

    Oswietlenie wnetrza LED

    panowie da rady wmontowac te diody do passata B6 ??? bo fajnie to wyglada
  11. witam mieszkam w Niemczech dzisiaj bylem w serwisie VW z busem transporterem T5, bo mialem wlamanie do busa (nawi mi zakosili, no i szybe wywalili gnojki jakies) I tak przy okazji zapytalem o awarie z odpalaniem auta B6. Powiedzialem mu ze jak mam kierownice w innej pozycji niz na wprost to czasami mi ciezko odpala, tzn za okolo 15 razem. A serwisant powiedzial ze kierownica nie powinna byc naprezona podczas odpalania. Nastepnie powiedzial ze moze byc problem z urzadzeniem sterujacym. Tyle sie dowiedzialem. Jutro jade po odbior busa T5 i spruboje sie dowiedziec cos wiecej. Ale pewnie powiedza mi ze musze Auto zostawic i nastepnie kolumne kierownicza wymienic itd. Dodam ze mi zadna kontrolka czy tez komputer ani podlaczenie VAGA 704 nie wykrywa i nie pokazuje bledow. Jak dotad podczas parkowania zostawiam z kierownica na wprost. I stwierdzam ze to dziala a wiec pomaga. Tylko nie wiem na ile to pomoze.
  12. ja tez muszę wymienić filtr pyłkowy zobacze jutro czy rzyczywiscie jest tam gdzie kolega maly145 opisal ....
  13. solek111

    Kolor FIS w B6

    witam moj FIS wskazuje temp. zew na srodku bez wl tempo a z boku po prawej gdy jest wlaczony tempomt Moje autko jest z koncowki 2006 roku
  14. witam serdecznie Pasaciakow hehe:)) Jestem posiadaczem B6 2,0TDI 140km Comfort Pochodze z Szydłowice koło Brzegu. Na co dzien mieszkam w Niemczech pod holenderską granicą. Prowadze działalność (tzw. Zabezpieczenia bierne przeciwpożarowe) Pozdrawiam solek111
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności