![](https://forum.vw-passat.pl/uploads/set_resources_1/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_pattern.png)
solek111
-
Liczba zawartości
16 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O solek111
- Urodziny 13.05.1981
Informacje osobiste
-
Imię
Piotr
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Nettetal/Niemcy
Samochód
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 140KM(BMP)
-
Rok produkcji
2006
-
Jaki macie przebieg w swoich B6 +dotychczasowe naprawy
solek111 odpowiedział wozny83 → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Passat 2,0 Tdi BMP 140PS kombi rok prod. 10.10.2006 Kupiłem go w styczniu 2010 w Niemczech z prebiegiem 130.000km i jest nadal używany w Niemczech z książką serwisową. Obecny przebieg to 235.000km. Naprawy przy 130.000km: -rozrząd wraz napinaczem rolkami i pompą wodną -hamulce przód tarcze hamulcowe i klocki -amortyzatory przód i tył byl jeden uszkodzony ale wymieniłem wszystkie -filtr paliwa, oleju itp. Naprawy przy 235.000km: -rozrzad komplet z pompą wodną 600 zł plus robota 300zl -uszczelka pod pokrywą dekla zaworów (wyciek oleju) -regulacja pompowstryskow Boscha (za małe dawki przy rozruchu, czasami odpalił po 10 sek. Kręceniu) -wymiana śrub regulacyjnych przy pompowtryskach -wymiana tarcze hamulców przód i tył oczywiscie wraz z klockami firmy TRW części 1000zl plus robota 300zl -regeneracja PDF filtra czastek stalych bo byl zapchany popiołem 500 zł plus 400 zł demontaz i montaż -wymiana obejmy gumowej na przegubach, prawa strona. -
korozja lampek tablicy rejestracyjnej
solek111 odpowiedział maystero → na temat → Nadwozie i wnętrze
witam panowie u mnie jest ten sam problem passat 2006 kombi rdzewieje mi klapa wokół lampki jak i sama lampka ulega korozji tak wiec jest to czysta fuszerka VW podczas produkcji. -
witam tenx za odpowiedz Mam tez na stanie VW T5 busa 1,9TDI okolo 100km z konca roku 2008. Ma przejechane 90tys.km i od poczatku jest lany 0W-30 Long. i nie widze zadnych problemow z silnikiem i nawet nie bierze oleju. hmmm...... A wczesniej mialem T5 1,9 TDI okolo 85km z 2005 lub 2006 juz nie pamietam, ale mial ponad 240tys.km przejechane i tez byl na 0W-30. tylko fakt faktem musialem pod koniec dolewac 0,5 litra oleju na jakies 15-20tys.km. Pompowtryski sa chlodzone olejem a wiec im szybszy przeplyw oleju tam lepiej chlodzi. A 0W-30 jest rzadszy od 5W-30. Tak to mozna argumentowac....co??
-
witam co sie stanie jesli do paska 2,0TDI 140km zostanie wlany Castrol Edge 0W-30 ??? Czy cos moze pasc w silniku? http://www.autochemia24.pl/product-pol-455-Castrol-EDGE-0W-30-4L.html solek111
-
hamowanie podczas dojezdzania do skrzyzowania z predkosci okolo 60kmh do 15kmh przebiega bez problemu a poznizej zaczyna sie drganie, pulsowania pedalu hamulca i autem lekko szarpie. Tak sie dzieje z rana jak auto jest zimne. Po przejechaniu paru kilometrow po autostradzie nawet tez po zwyklych drogach i problem znika, az do nastepnego ranka. Bo przez caly dzien nic nie pulsuje. Nawet podczas tzw dojezdzania do skrzyzowania tez juz nic. Mysle ze sa dwie przyczyny: 1)wspomaganie ukladu hamulcowego jest zimne, tzn plyn hamulcowy zimny, lub mniejsze cisnienie wspamagania 2) tarcze hamulcowe przez noc podchodzą rdzą i pewnie klocki docierają tarcze ---------- Post added at 19:27 ---------- Previous post was at 19:24 ---------- ale przy duzych predkosciach nic nie drga i nic nie pulsuje tylko tak sie dzieje z rana i przy malej prawie ze przy znikomej predkosci ostatnie 10m przed zatrzymaniem sie auta podczas dojezdzania do skrzyzowania.
-
witam ja tez mam stuki podczas wolnej jazdy. Tylko ze te stuki dochodza z lewej strony Passata. Dzisiaj bylem u mechanika, podniosl auto posprawdzal koncowki itp. ale nic nie znalezli. Jedyne co to zauwzyli ze amortyzatory sa lekko mokre. A wiec pomalu puszczaja. Auto ma przejechane 155 tys km po niemieckich drogach. Tez sie zastanawiam co to moze byc..??? Aha jedyne co zauwazylem to oslona po silnikiem byla w jednym miejscu luzna. Byc moze to to ..... nie wiem??? A tak przy okazji ... wymiana amortyzatorow z przodu Passata w Niemczych to koszt 450€ z motazem. A znajomy z Polski powiedzial mi ze 100zl plus czesci. Spoko nie )
-
u mnie jest podobna sytuacja tylko ze przy tzw.dojezdzaniu do skrzyzowania czyli tzw-ne dosc delikatne hamowanie i przy zimnym silniku Auto zaczyna hamowac z tak jakby hamowanie pulsacyjnym tylko ze z mega duza czestotliwoscia. Dziwne .... Ale po przejechaniu paru kilometrow i ponowne hamowanie jest ok. Zadnych szarpniec. czy mial juz ktos co takiego?? Jaka moze byc przyczyna??
-
witam u mnie jest taki problem ze podczas próby regulacji siedzenia (chodzi mi tu o ten boczny okrągły dżojstik do tzw poduszki na nerki) Podczas tej ze próby, słychać silniczek jak brzęczy i dziwny stukot mechanizmu lub jak by odgłos plastikowej butelki podczas zgniatania. Czyżby tam była jakaś linka lub mechanizm udupiony .... Hmmm... z góry dziękuje za ewentualne wyjaśnienia
-
Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem
solek111 odpowiedział przemkost → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
witam serdecznie pasaciakow 2 miesiace temu kupilem B6 w niemczech 140tys.km 140PS. Wszystko gralo jak ta lala (samochod odpalal jak zlotko), po czym postanowilem odwiedzic moje rodzinne strony w Polsce. I jak to w polsce mega mrozy i zaczely sie klopoty z odpalaniem. Czasami musialem nawet z 15 razy wkaladac kluczyk i probowac odpalac. No i z ledwoscia zalapal. Myslalem ze kupilem bubla a nie VW. Pomyslalem sobie "dobrze ze auto ma gwarancje " to sobie naprawie za friko. Ale jak sie okazalo, po powrocie do niemiec wszystko ucichlo i B6 odpala z 1-wszym razem. Tak wiec moim zdaniem problem tkwi w MROZIE (minusowych temperaturach). Wynika z tego ze mroz wprowadza jakies czujniki w bledne dzialanie. Chyba ze sie myle... takie ma wnioski po pobycie w Polsce. -
panowie da rady wmontowac te diody do passata B6 ??? bo fajnie to wyglada
-
Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem
solek111 odpowiedział przemkost → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
witam mieszkam w Niemczech dzisiaj bylem w serwisie VW z busem transporterem T5, bo mialem wlamanie do busa (nawi mi zakosili, no i szybe wywalili gnojki jakies) I tak przy okazji zapytalem o awarie z odpalaniem auta B6. Powiedzialem mu ze jak mam kierownice w innej pozycji niz na wprost to czasami mi ciezko odpala, tzn za okolo 15 razem. A serwisant powiedzial ze kierownica nie powinna byc naprezona podczas odpalania. Nastepnie powiedzial ze moze byc problem z urzadzeniem sterujacym. Tyle sie dowiedzialem. Jutro jade po odbior busa T5 i spruboje sie dowiedziec cos wiecej. Ale pewnie powiedza mi ze musze Auto zostawic i nastepnie kolumne kierownicza wymienic itd. Dodam ze mi zadna kontrolka czy tez komputer ani podlaczenie VAGA 704 nie wykrywa i nie pokazuje bledow. Jak dotad podczas parkowania zostawiam z kierownica na wprost. I stwierdzam ze to dziala a wiec pomaga. Tylko nie wiem na ile to pomoze. -
ja tez muszę wymienić filtr pyłkowy zobacze jutro czy rzyczywiscie jest tam gdzie kolega maly145 opisal ....
-
witam moj FIS wskazuje temp. zew na srodku bez wl tempo a z boku po prawej gdy jest wlaczony tempomt Moje autko jest z koncowki 2006 roku
-
witam serdecznie Pasaciakow hehe:)) Jestem posiadaczem B6 2,0TDI 140km Comfort Pochodze z Szydłowice koło Brzegu. Na co dzien mieszkam w Niemczech pod holenderską granicą. Prowadze działalność (tzw. Zabezpieczenia bierne przeciwpożarowe) Pozdrawiam solek111