Skocz do zawartości

dariodario1976

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O dariodario1976

  • Urodziny 23.07.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    darek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    ita

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2000
  1. witam. Proszę o rozkodowanie vin kolegi auta. Chodzi mi konkretnie o nr części tzn jaki system hamulców ma jaki nr tarczy i klocków oraz przegób zewnętrzny . WVWZZZ3BZVE064609. Passat sedan adr 97 rok. Z góry dziękuję
  2. witam. Proszę o rozkodowanie vin kolegi auta. Chodzi mi konkretnie o nr części tzn jaki system hamulców ma jaki nr tarczy i klocków oraz przegób zewnętrzny . WVWZZZ3BZVE064609. Passat sedan adr 97 rok. Z góry dziękuję.
  3. no wlasnie zem kotlete odgrzal!!!! tez szukam info na ten temat. idento pytanie jak powyzej zgory dziekuwa za odpowiedz:dobrze
  4. dodam cos od siebie. lekarstwo na dobre odpalanie w tdi pd to wymiana uszczelniaczy na pompkach. sam to przerabialem. teraz jak bylo minus 18 to na prube odrazu zakrecilem i zapalil po 3-4-rech obrotow.a ze swiecami to po jednym obrocie gada. uszczelniacze to sa oringi kture po kilku kilkunastu latach po prostu parcieja. nie wiem jak w pl ale w italii zaplacilem 30 euro na 4 pompki.polecam to zrobic,a pozatym bedziecie pewni ze ropa wam nie poleci do oleju:dobrze
  5. chcę szanownego kolegę uświadomić że vw passat to samochód z grupy vag !!!i technologia oraz podzespoły to to samo i wiedzą i doświadczeniem można się wymieniać. Zwłaszcza że wątek tyczy się silnika ajm który to audi też montowały.koniec ot
  6. Miałem i ja podobne objawy. Telepał się cały wydech. Też myślałem że to plecionka ale myśląc bardzo logicznie to ta plecionka tłumi drgania silnika i jak silnik spokojny to i ona nie ma co robić. A że miałem dwumas już nie najnowszy to go wymieniłem tzn założyłem komplet zamach i sprzęgło od 1z. Telepania ustały. Ale jeszcze nie do końca. Za pomocą najlepszego dzisiaj mechanika (google)wymieniłem kompletne uszczelnienia na pompowtryskach. Bez żadnych suwmiarek i kluczy dynamometrycznych ustawiłem na oko i teraz wiem że to był strzał w 10!trzeba było zacząć od tego. Silnik chodzi jak zegarek. Nic nie buczy. Polepszyły się korekty. Pali z pół obrotu a wcześniej jak zimny palił jak polonez na gaz. Pozdrawiam i chce wszystkim doradzić zanim się zacznie niepotrzebnie coś wymieniać aby odwiedzić i nie bać się zostawić samochód u najlepszego mechanika GOOGLE.
  7. To normalne. Też tak mam w swoim a4 pd. Po prostu pedał gazu w podłogę i na ułamek sekundy zanik mocy a potem ciąg. Jest to raczej czas reakcji zamknięcia egr i nabrania odpowiedniej prędkości turba.z odłączonym egr tego niema i ciągnie odrazu. A co do tego podskakiwania to na bank dwumas zaczyna mówić papa. Założ zamach i sprzęgło 1z i będzie gitara. Ja takie mam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności