![](https://forum.vw-passat.pl/uploads/set_resources_1/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_pattern.png)
dariodario1976
-
Liczba zawartości
8 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O dariodario1976
- Urodziny 23.07.1976
Informacje osobiste
-
Imię
darek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
ita
Samochód
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2000
-
a jaki system ukladu hamulcowego?
-
witam. Proszę o rozkodowanie vin kolegi auta. Chodzi mi konkretnie o nr części tzn jaki system hamulców ma jaki nr tarczy i klocków oraz przegób zewnętrzny . WVWZZZ3BZVE064609. Passat sedan adr 97 rok. Z góry dziękuję
-
Wymiana popychaczy i uszczelnień zaworów B5(3B) 1.9 TDI 115/130 KM.
dariodario1976 odpowiedział maciek-s → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
no wlasnie zem kotlete odgrzal!!!! tez szukam info na ten temat. idento pytanie jak powyzej zgory dziekuwa za odpowiedz:dobrze -
problem z odpalaniem na mrozie w tdi ....
dariodario1976 odpowiedział olko25 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
dodam cos od siebie. lekarstwo na dobre odpalanie w tdi pd to wymiana uszczelniaczy na pompkach. sam to przerabialem. teraz jak bylo minus 18 to na prube odrazu zakrecilem i zapalil po 3-4-rech obrotow.a ze swiecami to po jednym obrocie gada. uszczelniacze to sa oringi kture po kilku kilkunastu latach po prostu parcieja. nie wiem jak w pl ale w italii zaplacilem 30 euro na 4 pompki.polecam to zrobic,a pozatym bedziecie pewni ze ropa wam nie poleci do oleju:dobrze -
chcę szanownego kolegę uświadomić że vw passat to samochód z grupy vag !!!i technologia oraz podzespoły to to samo i wiedzą i doświadczeniem można się wymieniać. Zwłaszcza że wątek tyczy się silnika ajm który to audi też montowały.koniec ot
-
dziwne wibracje i drżenie 1.9 TDI
dariodario1976 odpowiedział alex_id → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Miałem i ja podobne objawy. Telepał się cały wydech. Też myślałem że to plecionka ale myśląc bardzo logicznie to ta plecionka tłumi drgania silnika i jak silnik spokojny to i ona nie ma co robić. A że miałem dwumas już nie najnowszy to go wymieniłem tzn założyłem komplet zamach i sprzęgło od 1z. Telepania ustały. Ale jeszcze nie do końca. Za pomocą najlepszego dzisiaj mechanika (google)wymieniłem kompletne uszczelnienia na pompowtryskach. Bez żadnych suwmiarek i kluczy dynamometrycznych ustawiłem na oko i teraz wiem że to był strzał w 10!trzeba było zacząć od tego. Silnik chodzi jak zegarek. Nic nie buczy. Polepszyły się korekty. Pali z pół obrotu a wcześniej jak zimny palił jak polonez na gaz. Pozdrawiam i chce wszystkim doradzić zanim się zacznie niepotrzebnie coś wymieniać aby odwiedzić i nie bać się zostawić samochód u najlepszego mechanika GOOGLE. -
To normalne. Też tak mam w swoim a4 pd. Po prostu pedał gazu w podłogę i na ułamek sekundy zanik mocy a potem ciąg. Jest to raczej czas reakcji zamknięcia egr i nabrania odpowiedniej prędkości turba.z odłączonym egr tego niema i ciągnie odrazu. A co do tego podskakiwania to na bank dwumas zaczyna mówić papa. Założ zamach i sprzęgło 1z i będzie gitara. Ja takie mam.