Skocz do zawartości

swirek13

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O swirek13

  • Urodziny 03.08.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    krakoof

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1998
  1. i jakie ci pomiary wyszły?
  2. aha no bo wlasnie tak szperam po necie i widzę ze zamiennik można już kupić za 140 zł np. a i jeszcze jedno pompa w tych silnikach 1,8T (150KM) jest na kole zębatym czy na wałku frezowym ? bo co aukcja to każdy podaje inaczej
  3. A powiedz mi ile cię kosztowała ta przyjemność tzn wymiana pompy olejowej i czy dużo jest roboty ze zciągnięciem miski olejowej?
  4. Panowie powiem na własnym doświadczeniu. Miałem identyczne objawy jak wy czyli po odpaleniu klepotał chwile i przestawal zaniepokojony pojechałem do mechanika znajomego i powiedział że te silniki w tych modelach passatów i audi tak chodzą i nie ma się czego czepiać. Więc tak też zrobiłem i jeździłem. W chwili obecnej po przejechaniu ok 2 tys km boję się odpalić silnik bo w chwili obecnej klepanie już nie ustaje, świeci się kontrolka oleju na czerwono, i klekota tak jakby w silniku nie było oleju. Dodam ze olej zmieniałem 4 tys km temu na castrol 10W/40. I najprawdopodobniej to wina pompy olejowej, bo dzięki castrolowi się zakleila. Skoro kiedys tych objawów nie było i zaczynają występować to oznacza to że coś jest nie tak, a diagnoza mechanika typu,, to tak ma być" oznacza o jego nie wiedzy. Poprostu nie wie co to jest i struga wszystkowiedzącego. Tyle odemnie mam nadzieję że pomogłem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności