Skocz do zawartości

naprawa21

  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O naprawa21

  • Urodziny 06.04.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    włocławek

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 90KM (RP)
  • Rok produkcji
    1990
  1. witam jak rozbierzesz przud zobaczysz całom wkład gdzie jest nagrzewnica masz link jak rozebrać tamhttp://www.vwgolf.pl/porady/wymiana-nagrzewnicy/ patrz na 25 zdjęcie 5 od końca po prawej stronie zobaczyś jedną durzą przepustnice pokrytą gombką jeśli gąbka będzie miała dziury to będzie ci lecieć zimno ja zerwałem do końca tą gąbkę po obu stronach i zostało takie metalowe sitko po zerwaniu gąbek ja przykleiłem te gąbki po obu stronach na butapren gombke wziełem w sklepie motoryzacyjnym wyjeli z pudełka od nagrzewnicy bo taką gombką są owijane nagrzewnice co chodzi o nawiew na nogi to pewnie wypioł się pancerz w panelu przełanczania nawiewu tam są takie metalowe spinki które trzymają pancerz linki moje spinki nietrzymały złapałem je na opaski zaciskowe i jest oki jeśli rozbierzesz to sprawdz sobie odrazu nagrzewnice to możesz odrazu sobie wymienić abyś drugi raz nierobił sobie roboty ja za nową nagrzewnice dałem 55 zł a na alegro nawed są po 30 zł jesli chodzi o jakiś czujnik temperatury to ja mam paska 18 bez klimatronic zwykły nawiew sterowany linkami i tam niemam rzadnego czujnika // kolego: porada Danka, lub: http://so.pwn.pl/ // kazio
  2. witam wkońcu doszłem co się działo z tym nagrzewaniem jak się okazało to nagrzewnica była dobra przyczyna tkwiła w komorze tam jest taka jedna przepustnica co zamyka i odwiera ciepłe i zimne powietrze ta przepustnica jest pokryta taką gąbką i ta gąbka po latach się rozpadła i wtej przepustnicy powstały dziury nakleiłem nową gąbke zamontowałem i po problemie
  3. jeśli chodzi o ciśnienie to wiem że niebędzie jak w kranie ale jeśli odkręcam przewód od nagrzewnicy i dodaje gazu to raczej pompa powinna wypchnąć sporo płynu a nie troszeczke następna sprawa zakładałem termostat i tam miałem jeden o-ring pod przykrycie czy tam powinny być 2 o-ringi zakładam pierwszy o-ring na termostat i wkładam go w pompke a ten drugi zakładam na przykrycie czy tak powinno być i następna sprawa moim zdaniem powinno być równe ciśnienie we wszystkich wężach toznaczy że jak ten wąż od chłodnicy do do głowicy robi się twardy jak się rozgrzeje to te od nagrzewnicy jeśli są gorące to też powinny być twarde a umnie ten wąż od chłodnicy do głowicy po nagrzaniu jest twardy a reszta węży mięciutka wygląda tak że jak rozgrzeje silnik i jest wyłączony wentylator i po rozgrzaniu go włącze to leci gorące a po chwili zimne tak wygląda że działa tylko przepływ płynu grawitacyjnie ---------- Post added at 21:10 ---------- Previous post was at 21:04 ---------- w passacie kombi kolega miał kłopot z nagrzaniem okazało się że ma ten cieniutki przewód zapchany odepchał i jak rękom odjąć
  4. ale może być pompa walnięta czy raczej nie ???? jeśli chodzi o to nagrzewanie to wymieniłem wszystkie czujniki termostat i nagrzewnice korek od naczynia wyrównawczego terz wymieniłem na nowy terqaz jeszcze pewnie pompa ale z tego co wiem to jeśli była by walnięta pompa to grzałby się silnik jeszcze jedno jeśli na odpalonym silniku odkręce przewód od nagrzewnicy z tego trujnika to powinno być moim zdaniem durze ciśnienie aby popchnąć płun a tu ledwo co leci z tego trujnika to może pompa słabo daje
  5. mam zwykły nawiew na linkach sam wymieniałem nagrzwnice po podłączeniy sprawdziłem jak działa i się okazuje lipa przwody od nagrzewnicy są gorące i to chwilowe ciepło z nawiewu czy może są zamienione przewody do nagrzewnicy dochodzą 2 przewody jeden długi drugi krutki jak powinny być podłączone stoje przodem do auta i są 2 krućce po prawo i lewo jaki przewody tomk nagrzewnice co wcześniej miałem to odpowietrzałem wszystkimi sposobami i nic to niedałe po wyjęciu starej nagrzewnicy raczej niebyła zarośnięta 20 gram różnicy od nowej jedno mnie zastanawia czy jak idzie przewud do nagrzewnicy to płyn lecący przez przwód powinien zajmować cały przewód czy wystarczy troszke bo moim zdaniem jest słaby dopływ płynu do nagrzwnicy jeśli odkręce przewód to płyn leci z bardzo słabym ciśnieniem i zajmuje jakieś 30% obwodu węża ---------- Post added at 18:19 ---------- Previous post was at 18:03 ---------- jak dobrze odpowietrzyć układ
  6. witam mam ten sam problem dziś wymieniłem nagrzewnice i dalej leci chłodne powietrze zwruciłem uwage że jak autko rozgrzeje i jest wyłączony wentylator j jak go włącze na max to przez chwile dmucha gorące a po chwili chłodne i spowrotem jak wyłącze nawiew a autko chodzi i włącze nawiew na max to leci gorące a po chwili chłodne tak czytam i właśnie apropo tych klapek przy nagrzewnicy w tych klapkach są okrągłe otwory jeśli się niemyle to 4 otwory zaklejone taką cieniutką piankom a ja mam 3 bez tej pianki a jedno z pianką
  7. mam pytanie przy ruszaniy słychać takie lekie puknięcie i szarpnięcie kołami tylko jak ruszam mam wymienione tylejki przud i tył oraz końcówki wachaczy co jest powodem
  8. witam dziś jezdziłem po mieście temperatura dochodziła do 100 stopni i załanczał się wentylator pochodzi około 1 minuty lub 2 i się wyłancza studzi do jakiś 93 95 stopni jechałem na trasie przez 20 kilometrów i temperatura spadła do jakiś 93 95 stopni czy tak powinno być i jeszcze jedna sprawa czy ten wąż od chłodnicy po rozgrzaniu autka powinien być tak naprzmiały co chodzi o grzanie to pewnie jest zarośnięta nagrzewnica bo jak zmieniałem pierwszy raz płyn to była woda a czy może być uszkodzona pompa
  9. Dzięki za podpowiedzi mam pewnie tak jak ty od parownika dany jest trujnik chyba się odpowietrzyło lepiej grzeje ale co sprawdziłem musze chyba mieć nagrzewnice do wymiany odkręcałem tak jak pisałej ale jest bardzo słobiutki przepływ czy to tak powinno być przepływa około 30% to znaczy że jak wąż jwst okrągły w sirodku to płyn zajmuje jakieś 30% tego węża węże robiom się gorące jeszcze jedno przy jakiej temperatyrze powinien się załanczać wentylator i przy jakiej się wyłancza i czy to jest dobrze jeśli odpalam autko to po jakimś czasie wąż od chłodnicy jest gorący a przy pompie zimny dopiero przy pompie robi się ciepły jak przekroczy sporo ponad 90 stopni ale nienagrzewa się tak aby był gorący
  10. witam dzięki za podpowiedz ale który to wąż letni ten co idzie do trujnika czy ten 2 a czy czasem niejest walnięta pompa
  11. witam kupiłem nowy termostat i nowe czujniki i płyn i teraz weszło całe 5 litrów i po zalaniu nowym płynem i wymianie termostatu i czujników temperatura doszła do 100 stopni po czwili załaczył się wentylator po ochłodzeniu do 90 stopni się wyłączył i teraz załancza się przy około 93 stopni i schłodzi się do 90 lecz cały czs bardzo słabo grzeje nawiew węże od nagrzewnicy są puste lecz ten jedon wąż od nagrzewnicy jest gorący a ten drugi letni wąż od chłodnicy jest goroncy parownik taksamo a wąż od pompy ten dolny co idzie pod termostat jest letni ale teraz jak się nagrzeje i odkręce korek to się nie pieni płyn w naczyniu tylko leko skacze do dołu wcześniej pan pisał że mam go odpalić i ma chodzić na wolnych obrotach to temperatura pujdzie w gure ja po odpaleniu chodził około 15 minut i temperatura urosła tylko do około 75 stopni
  12. mam problem b3 1.8 1990 zakupiłem go jakieś 3 miesiące temu okazało się że prawie wszystko jest uszkodzone strasznie był głośny pojechałem do mechanika okazało się że jest do wymiany tłumniki 2 i sirodkowy a ten pierwszy jest oki wymienił te tłumniki oprucz 1 po odpaleniu na wolnych obrotach go wcale niesłychać lecz podczas jazdy strasznie buczy z przodu przy podłodze okazało się że som pozrywane wszystkie poduszki pod silnikiem zostały wymienione i nic lepiej pojechałem do następnego mechanika i stwierdził że tak musi być pojechałem do następnego mechanika powiedział że 1 tłumnik jest pusty i tak musi być ale sprawdzał do od spodu i stwierdził że niema łącznika elastycznego pojechałem do sklepu aby zakupić łącznik i okazało się że w tym roku paska z tym silnikiem niema łącznika w innych wersjach są a w tej nie ten pan sprawdzał kilka razy w komputerze i jest około 10 układów wydechowych czy ktoś podpowie dlaczego tak buczy
  13. odkręcałem opaske i płynu niema w nagrzewnicy a dokładnie odkręcałem opaske od nagrzewnicy natym trujniku ---------- Post added at 22:39 ---------- Previous post was at 22:35 ---------- a ten wąż od chłodnicy jest cały czas naprzmiały jeśli mam zakręcony korek nawed wtedy jak zrobie 20 kilometrów i załączy sie wentylator ale zaczeły sie te problemy jak zmieniłem płyn wcześniej jak go kupiłem było oki ale był zalany wodom ---------- Post added at 22:47 ---------- Previous post was at 22:39 ---------- jeszcze jedno pytanie czytałem że wentylator powinien załanczać sie po przekroczeniu 90 stopni mi pokazuje że mam 80 stopni i sie załancza może mam uszkodzony czujnik temperatury
  14. witam mam pytanie mam b3 1.8 1990 r i jak jest zimny i go odpale to jest oki jeśli się zrobi ciepły po 3 lub 5 minutach zgrzyta 2 bieg reszta oki jeśli przełanczam z jedynki na 2 i jeśli powracam z większych biegów do 2 czy ktoś wie co jest nie tak jedni mówią że to ustawić na ciągadłach lub uszkodzony synchronizator mam skrzynie od paska 20 l dohc czy skrzynia jest taka sama
  15. witam to jaki lepszy ten co otworzy się wcześniej czy ten co pózniej ale dziwi mnie fakt że w przewodach od nagrzewnicy jak ścisne to nieczuje płynu i fak że przewód od chłodnicy jest strasznie nabrzmiały narazie jeżdze na niedokręconym korku i ta piana w zbiorniczku wyrównawczym
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności