Skocz do zawartości

striker44

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O striker44

  • Urodziny 04.06.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Leszek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM
  • Rok produkcji
    2005
  1. OK, to jak mam szukac dobrego kabla, nie chinczyka? ALbo jak Chinczyk moze byc gorszy? Ktos ma jakies doswiadczenia z tymi kablami. Sa aukcje z kablami VAG12.12 (klon chinski) bo oryginal kosztuje ok 1500 zl Znalazlem cos tanszego, ale VAG K+CAN COMMANDER FULL -CD z oprogramowaniem (VWtool PL, Commander ENG) http://allegro.pl/interfejs-vw-can-passat-b5-b6-phaeton-polo-golf-cd-i3803177820.html Czy tym skasuje bledy poduszki czy inspekcję w B6?
  2. Witam Chciałbym podłączyć mojego B6 (2006) z kompem. Mam na oku taki kabel: http://allegro.pl/interfejs-vag-usb-kkl-can-its-lepszy-od-vas-5054a-i3840171055.html 1) Będzie to chodziło z B6? Kabel chce użyć sporadycznie do kasowania błędów (airbag) lub inspekcji. Czy nie przepłacam? 2) Ktos w tym wątku wysyłam linki do aukcji za 135 zł VAG K+CAN COMMANDER który nadaje się tylko do obsługi licznika. Czy to prawda?
  3. wlozenie kluczyka ------ 2 sek. ---- lampa kiery (zolta) -- (czerwona) ---- 1 sek. --- Wszystkie lampki
  4. Witam Czy ktos moze polecic kogos z Wroclawia w sprawie blokady kierownicy. Dodatkowo zauwazylem dziwna przypadlosc, jak zrobilo sie zimniej to stacyjka reaguje dopiero po ok 2 sek. po wlozeniu kluczyka. Czy to tez kolejny etap tej przypadlosci z blokadą, czy wina np slabszej bateri w kluczyku?
  5. Czesc Kilka dni temu mailem podobny problem jak koledzy, czyli auto szarpnelo i zgaslo na amen. Szczescie ze ok 1km od serwisu wiec kolega podholował. Oczywiście moja 1 diagnoza pompa, co potwierdzilo ASO. Jedyny zgrzyt tej calej historii to ze autoko ma przejechane niecalo 110 tys, produkcja 11.2005 na rynek niemiecki, (ale pewnie pompa z francji wiec bylem w szoku ze tak szybko padla. Moge zakladac ze podobnie padną mi pompo-wtryski? Leje paliwo tylko na BP ultimete ( btw. zwykly diesel na PB to produkcja LUKOIL) wiec co moze mnei jeszcze czekac ?? Autko zaczyna sie robic niebezpiecznei nieprzewidywalne. W ASO zaplacilem za pompe z robocizna 1200, a jak sie spytalem czy na pelnym baku moglbym jechac z walnieta pompa to goscie z ASO sie rozesmiali, ze to brednie. Dodatkowo ze pompe i tak musialbym kupic oryginalna VW za 1000 zl bo podrobki padaja i nie maja 2 lat gwarancji. Z braku czasu nie weryfikowalem tej informacji wiec wybralem ASO. BTW: moze zajechalem pompe bo dosc czesto tj 2-3 dni w miesiacu jezdzilem na rezewie (nie smarowalo jej dobrze), poprzednio jedzilem 10 lat innym i autami (m.in.vectra) tez na rezewie i nigdy nie padla pompa...
  6. Podłączę się do tematu. Od kilku miesiecy jestem posiadaczem Passata B6 z 12.2005, stan licznika obecnie to ok 107k. Ksiazka serwisowa oraz serwer VW na podstawie VIN podczas wizyty w ASO pokazuja ze wymiana oleju byla przy 88k w 10.2008r . Olej LL czyli praktycznie na 30k dystansu. Teoretycznie komunikat inspekcji (SERVICE NOW) powinien mi sie zaplic przy 117-118k, ale od 2 miesiecy juz mi swieci, bylem z tym w ASO powiedzili zeby sie nie przejmowac i czekac az bedzie te 115k. Kupic VAG-CAN za 140 zl i samemu skasowac ten komunikat, czy VAG da rade? Czy olej LL ma swoj termin ważności mniejszy niz 2 lata i przez to sie pali SERVICE?
  7. dzieki Jacek! Mam przed soba raczej demontaż przedniego zdezaka, robilem z miesiac temu diagnostyke w ASO i wyszlo ze padl przedni skrajnie prawy czujnik, poki co dziala w temp ponizej 2 stopni C. Srednio sie znam na VAGach ale czy takim : http://allegro.pl/item874581944_vag_k_can_commander_pin_immo_licznik_ecu_diagnoza.html sobie poradze? PS> Moze ktos poleci mi z Wrocka lub okolic elektryka, obawiam sie ze z tym zdezakiem to dluugo mi zejdzie.
  8. Witam Mam pytanie do osob ktore same diagnozowaly VAG'iem parktronic. Czy wasz VAG (prosze podajcie jaki vag) pokazuje ktora dokladnie czujka jest uszkodzona (mam 4x przod i 4x tyl). Czy pokazuje jakis symbol tej czujki, tak aby mozna bylo kupic uzywke na allegro. Dzieki.
  9. padl mi przedni prawy czyli nie chrom ale zwykly czarny (lakeirowany) w ASO zaspiewali: 280 zl czujnik + lakierowanie to ok 430 zl do tego robocizna wyszłoby w sumie ok 600. Narazie sie naprawil na tych mrozach i poki co dziala.
  10. Przyeszdl mroz i czujnik zaczal dzialac! Taki serwis to ja rozumiem!
  11. Witam odświeżę trochę temat (bo nie moge zalozyc nowego ) Moj parktronic buczy ciągłym sygnalelem czyli nie dziala. W ASO w gratisie zdiagnozowali mi ze prawy przedni czujnik zostal zalany. Czy jest mozliwosc osuszenia go? Czy juz mogila i do kosza z tym czujnikem? Czy moge VAGiem odlaczyc przedni parktronic i tak aby tylko tyl dzialal. Przedniego i tak nie uzywalem. Jesli tak to jakim VAGiem moge tego dokonac? pozdr Striker
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności