Skocz do zawartości

lukaszynal

  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lukaszynal

  • Urodziny 11.06.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Nawsie Brzosteckie

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Różnica przy odpalaniu w moim przypadku była znikoma.. może nieco dłużej to trwało ale niewiele.. W pierwszej kolejności sprawdź miernikiem napięcie na wtyczce przepływomierza.. Jeśli go nie ma sprawdź bezpiecznik 31, jeśli jest nie przepalony, posprawdzaj kable czy nie ma przetarć. Jeśli wszystko z napięciem jest w porządku wina leży najwidoczniej w uszkodzonym przepływomierzu.
  2. faktycznie.. wszystkiemu winien był bezpiecznik od świateł cofania... śmieszne ale prawdziwe.. w takim wypadku mam pytanie.. Nie chce ktoś kupić przepływomierza Pierburg? Okazało się, że mój oryginalny Bosh jest nadal sprawny i całkiem nieźle sobie radzi. Załączam BS grupy 003 Dziękuję wszystkim za pomoc a w szczególności Trucio oraz polonez15
  3. http://forum.vw-passat.pl/threads/9278-Brak-napiecia-na-przeplywomierzu Podsuwam jeszcze taki temat do analizy a ja w międzyczasie idę zobaczyć bezpiecznik od świateł cofania..
  4. polatałem z miernikiem koło tego paska.. Masa w wiązce jest bo podłączyłem plusa od akumulatora a masę z wtyczki i jest przepływ.. Ale nie ma za to napięcia na wiązce na pinie 2 do masy czyli zasilania od akumulatora. Orientujesz się może czy jest tam po drodze jeszcze jakiś przekaźnik?
  5. Koledzy jest niewielki postęp.. Korzystając z informacji dotyczących wartości na wtyku do przepływomierza ze strony: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1966528.html zrobiłem pomiary: Na 2 pinie - brak napięcia Na pinie 4 - 5 V Na pinie 5 - pokazuje mi 0 co jest całkowicie zrozumiałe. Więc nie ma napięcia od akumulatora.. gdzie w takim wypadku szukać przyczyny? Jest jakiś bezpiecznik odpowiedzialny za przepływomierz?
  6. Tak, po wymianie dalej mam ten sam błąd który podałem w pierwszym poście. Racja oryginalnie jest tam przepływomierz marki Bosh który wnioskuję po dacie umieszczonej na rdzeniu był pierwszym, który był zamontowany w tym samochodzie.. Teraz kupiłem sam rdzeń marki Pierburg z resztą bardzo zachwalanej przez sprzedawcę.. Na kablu prowadzącym do czujnika widoczne są ślady przetarcia na wysokości rury prowadzącej do filtra powietrza ale nie ma tam widocznych uszkodzeń kabla..
  7. Hmm podmienić przepływkę o takim samym modelu raczej nie dam rady... ale mam jeszcze VW Polo IV 1.9 TDI 100KM. Podmiana przepływki a konkretnie samego rdzenia z tego modelu samochodu miało by jakiś sens w celu samego sprawdzenia przewodzenia sygnału w wiązce?
  8. Czyli tak jak w temacie.. Błąd odczytany za pomocą VCDS a konkretnie: 17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground brak innych błedów. Mułowatość, brak przyspieszenia.. coś jakby turbo się nie załączało.. Po przeanalizowaniu postów na forum wszystko wskazywało na przepływomierz więc zakupiłem nowy, sam rdzeń firmy Pierburg. Jednak dalej bez zmian. Wszystkie testy wykonane za pomocą VCDS świadczą o tym, że ilość zasysanego powietrza są stałe i wynoszą dokładnie 359mg/str. Wykonałem logi w trybie Basic Setting kanału 003 i załączam screena. Jak myślicie.. dalej coś nie tak z przepływką czy trzeba szukać dalej?
  9. lukaszynal

    Pin do immo

    jaki potrzebuje vag zeby zczytac pin immo? czy moze byc taki>? http://www.allegro.pl/item951197239_interfejs_vag_kkl_usb_vw_seat_audi_skoda_kurier24h.html czy musi byc taki ? http://www.allegro.pl/item949219585_vag_tacho_2_5_passat_b5_golf_4_naprawa_licznik.html dzieki za odpowiedz
  10. koledzy a co sadzicie o oponach 195/60 r15?? bo wiekzosc jezdzi na 195/65 mam passata z 2002 roku
  11. a mam pytanie czy nie wplynie to negatywnie na zawieszenie auta?
  12. ja dałem za te moje 680 zl stan idealny a ty za swoje ile?
  13. d tambor takie same kupilem oryginalne 15" a c zemu pytasz??
  14. no moze i masz racje i calkiem ladnie sie prezentuja
  15. no wlasnie ale passat b5fl byl seryjnie puszczany z et 37 a et50 to jest roznica czy to nie wpłynie negatywnie na zawieszenie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności