Skocz do zawartości

orneciak123

  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O orneciak123

  • Urodziny 25.03.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    arni
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    orneta

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2004
  1. orneciak123

    Ciekawostki licznikowe

    Asr strajkował ci czyli pewnie nie działała lampka od asr czyli wogle się nie zapalała. A wystarczyło w komórce #276 zmienić wartość na 23 ja miałem oryginalnie 2b i do tego założyć zwykłą diodę na przykład 1n4007 w kierunku zegarów na przewód od lampki kontroli trakcji żeby lampka nie migotała, to znaczy cały czas się żarzyła bez diody. A z diodą wszystko ok działa jak należy I trakcja śmiga aż miło Jak coś wykombinuje to dam znać i na pewno opiszę co i jak.
  2. orneciak123

    Ciekawostki licznikowe

    marcin 0km 3B0920829A KOMBI+WEGFAHRSP VDO V04.rar Witam Nie wiem gdzie zamieścić te pytanie więc pytam tutaj, jak coś to proszę o przeniesienie. Auto o którym mowa to passat B4 1.9 tdi 1995r z ecu od golfa iv 038906012L i zegarami od B5 Mam problem, z wskazaniem prędkości po wymianie zegarów, to znaczy zaniżają prędkość o około 15 km/h im szybciej jadę to przekłamanie większe. Skrzynia jest taka jak w golfie iv na linki. Oznaczenie chyba CTN lub ASD nie jestem pewien musiał bym sprawdzić. Zegary są z passata b5 1/2 fis nr: 3b0 920 829 A 100km/h na środku wsad powyżej wszystko chodzi ok tylko ta prędkość. Kodowania ostatniej cyfry czyli ilość impulsów nie da rady zmienić w vcds jest 5 i nie chce się przekodować na żadną inną . Najlepiej było by zmienić cały wsad od golfa iv ale nie ma odpowiednika do tych z tym numerem bo są różnice we wsadzie u mnie dane prędkościomierza są w adresie $258-$277 a w golfie $220-$23F Próbowałem przekopiowywać same dane prędkościomierza od golfa iv 1j5 sport edition ale nie wiele to daje, bo trzeba zmienić ilość impulsów. W najgorszym wypadku zostanie mi kupić jakieś zegary 3b0920925A i zmienieć tarcze i zakodować wsadem z golfa 826A Czy może macie jakiś pomysł żeby nie zaniżał prędkości ? Prędkość mierze gps i co ciekawe w ecu prędkość w kanale 6 zgadza się z tą na gps a info dostaje z zegarów. Może da się żeby prędkość zegary czytały po can z abs ? Bo abs jest z ASR wrzucony też z golfa iv i działa !
  3. Masz może link do strony z tym projektem ? Gdzie to można kupić ?
  4. W RNS2 kiera chodziła ok tylko po założeniu RNS510 przestała i muszę dodatkowo wyłączyć dynaudio w ciemno nie będę próbował za dużo możliwości .:hehe Więc proszę o jakiś opis bitów do tego radia tak to wygląda w vcds, nie ma ani jednego opisu bitu
  5. Witam Mam problem, potrzebuję zmienić kodowanie w mojej RNS510 a dokładniej dokodować multifunkcyjną kierownicę mam vcds 11.11 ale jest problem bo pomocnik kodowania nie ma w swojej bazie danych opisów bitów do tego rnsa rns ma numer 7E0 035 686 Czy ktoś by miał opis bitów kodowania do tej nawigacji ? Z góry dzięki i liczę na waszą pomoc
  6. Witam Potrzebuję zmienić kodowanie w nawigacji RNS300 Więc postanowiłem podłączyć ją na stole bo nie mam dostępu do auta żeby to zrobić w samochodzie To co udało mi się zgromadzić do zabawy z canem - can gateway z golfa v 1k0907530E nawet 2 sztuki - zegary z tego samego golfa 1k0920861B - moduł kolumny kierowniczej 1k0953549F - radio z nawigacją rns300 I podłączone wszystko według ELSy I tak to wygląda że mam komunikacje ze wszystkim oprócz radia Czyli łącze się od pstryknięcia z modułem kierownicy , gatewayem, zegarami a z radiem nic z tego brak połączenia błąd w can gateway nawigacje niby widzi ale na 140 kanale w blokach pomiarowych wyświetla "Navigat Slp.Ind" a powinno 1 chyba pokazać , 1 pokazuje ale tylko przez około 4 sekundy po włączeniu radia potem wskakuje "Navigat Slp.Ind" Tak jak by w stan wstrzymania się coś włączało Co to znaczy "Navigat Slp.Ind" ??? Normalnie powinno wyświetlać 1 tak jak na pozostałych modułach które mają komunikacje prawidłową 1 wyświetla się krótko po włączeniu pokrętłem radia przez 4 sekundy dosłownie a potem wskakuje "Navigat Slp.Ind" a jak odłącze navi od cana to jest 0 Powiem tak że navi z siecią gada bo po wpisaniu raz pinu już o niego nie prosi po odłączeniu zasilania jak jest do can wpięta Tak jak by może musiał dostać po can sygnał o włączeniu zapłonu tylko który moduł wysyła taką informację że zapłon załączony albo światła włączone itp.. ? Który właściwie moduł wysyła info do sieci can że zapłon włączony proszę uruchomic urządzenia, i który wysyła info że zostały włączone światła i proszę uruchomic wszystkie podświetlenia ? Jutro może będę miał RNS2 do testu ale pewnie to samo dalej będzie, bo kiedyś próbowałem Webasto TT v podłączyc i też to samo co z tą navi było czyli brak połączenia Ale tak mi się coś zdaje że wina tu będzie leżała że brak jakiejś informacji do sieci o włączonym zapłonie, dlatego że z webastem też nię nie łączyłem a to było także w sieci Infotainment czyli tak jak by urządzenia w sieci były w stanie wstrymania lub coś w tym stylu Co wy na to ? Czego mi jeszcze potrzeba ? U nas na szrocie stoi cały golf v po dachowaniu. Z niego mam te części reszta rzeczy w nim jeszcze siedzi pewnie... tylko nasuńcie co który moduł jeszcze wyciągnąc ? i gdzie się znajduje w golfie v Poniżej screeny z vcds połączonych modułów i wartości z bloków pomiarowych gatewaya
  7. Witam potrebuje europejskiego wsadu do a6 c5 tdi bez can full fis prędkość do 260 km/h 4B0919880G
  8. szukam wsadu do vw t4 7d0 920 841 A lub 7D0 920 842 C lub 7D0 920 842 H lub 7D0 920 842 M i do audi a6 full fis 4B0 919 880G lub 8D0 919 881H
  9. Witam Mam t4 2.5 tdi acv 102ps i kupilem do niego licznik z full fis ale od benzyny o numerze 7d0 920 841 zmieniłem tarczę obrotomierza i potrzebuje wsadu do diesla (według tej strony http://www.t4-wiki.de/wiki/Kombiinstrument_(Umbau) to chyba 7D0 920 841 A powinien byc ok czy ma ktoś taki wsad ? I mam jeszcze jeden licznik od audi full fis angielski w milach 8d0 919 930 h i potrzebuje do tego europejskiego wsadu I jeszcze pytanie czy da się wyłączyć immo w liczniku w którym miejscu ? żeby lampka immo nie migała po włożeniu go do auta w którym nie ma immo
  10. Do Fiata Ducato 2.8 TDI już wszystko wpasowane licznik przeprogramowany na europe i zmieniona tarcza licznika tylko potrzebny mi konwerter żeby odpalic obrotomierz lampke świec itp...
  11. to potrzebny mi jest taki Licznik-Tacho CAN Adapter http://archiwumallegro.pl/liczniktacho_can_adapter-220545932.html Ma ktoś może kontakt gdzie moge takie coś kupic w polsce a może ma ktoś numer tel lub adres do tego sprzedającego ? A może ma ktoś schemat jak taki adapter samemu zbudowac ? proszę o kontakt na: [email protected] immo mam wyłączone w sterowniku silnika
  12. 3B0 920 927 A Witam Mam pytanie czy ten licznik ma can czy nie ??? Może jest jakaś stronka z podziałem liczników z can i bez can ???
  13. dokładnie lampka filtra mruga lampka od świec i świeci się lampka check błędów niema żadnych
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności